Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
linda2008 schreef:Discussie over middengalop/galop verruimen, travers en schouderbinnenwaarts, ik heb soms ook het idee dat het op de ene manier beter op beeld te brengen is dan op de andere manier, maar in real life zit een jury ook gewoon bij C, dus ik ga er maar van uit dat ze het goed genoeg kunnen beoordelenik hoor ook meer ruiters klagen (inclusief ikzelf) dan juryleden, dus ik denk dat we zelf al weten waar het aan schort
Akke_sSpring schreef:Jeetje wat wordt er fanatiek geschreven door iedereen, loop zomaar heel wat pagina's achter....![]()
Ik ben wel geschrokken van het sporenverhaal. Ik vind de stompe sporen puntiger lijken dan de scherpe sporen en denk ook dat mijn paard dat vind. Als eigenaar probeer ik zo goed mogelijk te handelen in ons beider belang en deze spoor met fijne tand leek mij daar bij passen. Haar reactie op de spoor is ook prima, van andere sporen werd ze echt wel eens hectisch en bij deze niet. Daarbij ook nooit opmerkingen gekregen van instructeurs (tevens jurylid) of op wedstrijd, dus nooit bedacht dat het niet goed zou zijn. Afijn, andere sporen aangeschaft, iets langere en dan stompe sporen. Ik hoop dat het een goede oplossing zal zijn.![]()
Er waren een aantal opmerkingen over het rijden van 179,5 of 194,5 en dat het dan jammer is dat je net niet dat halve puntje extra hebt verdiend. Ik denk dat ik dat best jammer mag vinden, maar verder niks. Het is zeker niet de bedoeling dat een jurylid nog even gaat kijken of er nog een puntje bijgegeven kan worden, het is wat het is. Volgende keer beter mn best doen![]()
Ik had voor de proef van 5 november, ons debuut L2, 173 punten. Cijfers tussen de 5 en de 6,5 en weinig commentaar. Ik dacht zelf wel dat het iets meer waard was en kreeg ook 5-en waar ik ze echt niet had verwacht, maar goed, blijkbaar vond de jury dat het niet meer waard was. Nu hopen op mijn proef van de 12e, deze voelde wel fijn en als ik het filmpje vergelijk met 5 november dan hoop ik op een wp. (Ontwikkelt een refreshduim)
Voor nu in ieder geval even geen wedstrijden meer omdat ik ga herstellen van mijn rugoperatie. Ik wens jullie allemaal heel veel rijd en jureerplezier! Ik hoop dat de online wedstrijden blijven bestaan zodat ik tzt ook weer mee kan doen.
daffodil schreef:En toch he, ik maak geen vrienden hiermee waarschijnlijk, ben ik voorstander van een scherpere spoor waarmee minder ingewerkt wordt dan dat constante gehak met een botte, korte spoor. Als aan mij gevraagd wordt zal ik een spoortje omdoen, zeg ik pak gelijk een goede want zo'n knopje haalt niets uit. Ik wil geen been zien wat constant tegen een buik aan komt.........
Yvank_ schreef:Heb je die spoor ooit over je been ofzo laten rollen? Dat zijn echt net pizza snijders en meer dan terecht ze niet toegstaan zijn..
Een stompe spoor is echt een heel stuk minder scherp.
PSvanLot schreef:Middengalop
- Niet vertrekken vanuit achterbeen.
linda2008 schreef:Zo, iedereen weer ingeschreven, dan kunnen we weer over tot de orde van de dag.... refreshen![]()
xRoossie95 schreef:linda2008 schreef:Zo, iedereen weer ingeschreven, dan kunnen we weer over tot de orde van de dag.... refreshen![]()
Ik merk dat fanatiek refreshen ook echt leuker is als je punten wel snel komen![]()
![]()
Had vorige keer met het event van de 29e al dat dat het lang duurde (overigens stond op het protocol als datum 25-10 dus denk dat ze vergeten is terug te sturen?) Maar nu wacht ik ook nog op punten voor de 5e
En het was al op die zondag verstuurd. Had verwacht dat ik dan fanatieker zou gaan refreshen, maar eigenlijk doe ik het nu 1x per dag
Kaitlyn schreef:Ik heb mijn punten van de 12e ook binnen gekregen: 184,5![]()
Fijn commentaar er ook bij waar ik echt wat mee kan, en hier ook de opmerking dat we activiteit moeten houden in de overgangen en zijgangen.
En dat we een combinatie met potentie zijn.![]()
Ik heb gisteren mijn punten voor de 5e terug gekregen, dus hoop dat jij ze vandaag terug krijgt.