[HK]Wedstrijd springende bokkers.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pantykous

Re: [HK]Wedstrijd springende bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 08:37

Het B ging inderdaad heel netjes Laura, brave turbo poownie :j En je bent in ieder geval rondgekomen in het L, kun je van daaruit weer verder toch.

Hopen dat ze je verder kunnen helpen met de uitslag vandaag Anne, hoe is het dit weekend gegaan?

Goldie ook lekker gereden, ik weet hier in de buurt eigenlijk geen bos te vinden waar ook natuurlijke hindernissen staan. Lijkt me wel een keer leuk!

Hier ging het heel fijn zondag, 2 foutloze rondjes in de B en alleen een balkje in de barrage! Ook geen bokken tussendoor, dus ik was heel erg tevreden. Zondag a.s. gaan we in het in Bunschoten proberen.

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 08:54

Laura fijn dat je toch rond bent gekomen +:)+

Filmpje ziet er leuk uit Goldie!

A.s. zondag heeft manlief weer wedstrijd, soort van onderlinge bij clienten van hem.
Ze hebben gelukkig een verwarmde kantine want anders had ik het niet zien zitten met een baby van nog geen 8 weken oud (ml heeft geen E rijbewijs, dus ik ben chauffeur)

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 20:33

Ooh jes dat is alsnog best wel een onderneming! Kan hij zichzelf verder redden als jij hebt geparkeerd? :')

Morgen weer training bij Alice, en dan vrijdag een conditie training op de renbaan en zondag een rondje in de B springen.

We gaan r weer voor! :D

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 16:57

Kom even om de hoek kijken, had even weinig tijd..

Fijn dat jullie zo goed gereden hebben in Soest! Ik was vergeten dat ik naar Indoor Brabant ging, dus ik kon niet mee :')

Sanne je hebt echt een plaatje van een pony! <3

Anne, heb je ondertussen de uitslag al? Netjes van je dochter!

Elke, hoe ging je training? :)

Wij springen zondag ook bij Bunschoten! Vanavond nog even op verenigingsles, morgen een lesje bij Lammert en dan hoop ik dat het zondag een beetje goed gaat. Na mijn val wilde hij niet meer springen.. Hij weigerde zelfs voor balkjes.. :? Maar later ging het thuis wel weer fijn. Ben benieuwd vanavond..

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 17:40

Bloedonderzoek kwam niks uit. Was ook niet op lyme getest. Bij acupuncturist geweest en die kwam van alles tegen. Naaldje hier, Naaldje daar en de hoofdpijn was weer klaar. Volgende week weer om de bobine te repareren. :+

Snap er geen moer van maar het werkt en daar gaat het om. Vaag... haha mijn eigen bewoordingen kwamen uit haar mond terwijl ik ze niet uitgesproken had. Wtf moment

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 18:40

Wat leuk dat je bij Lammert lest Nann! Ik ook :D

Beter toch dat t werkt Anne. Soms moet je ook niet alles willen verklaren, als je er van af bent is t goed. En hoe is de temperatuur?

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 18:43

Wat leuk! Les je gewoon thuis of ergens op een locatie?

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 18:45

Hoe is het gegaan Elke?

Hoop dat het lekker gaat Nann! Met vertrouwen en rust weer opbouwen als het nodig is!

Fijn dat het weer opknapt Anne.. Dat is uiteindelijk toch het belangrijkst.

Nou ik heb zondag de eerste crosstraining weer geplant en ga volgende week woensdag waarschijnlijk even in Ermelo rijden. Lekker rustig tussen de crosshindernissen door en een paar kleine sprongetjes maken zodat ze voor het seizoen uit vooral veel heeft gezien, gaat niet eens perse om alles tig keer springen. Tweede paasdag de eerste SGW weer. Even een drukke tijd voor Vosje!

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 19:34

Ik had gisteren dressuurles, maar miep muts was nog in de crossmodus... Lekker straks heeft ze der rug meteen weer vast :+
Pas toen ik in verlichte zit ging galopperen voelde ik der ontspannen... Tot ik weer ging draven :+
Geeft weinig hoop voor zondag, dat wordt compleet controleloos springen :=

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 20:26

Nann wat vervelend joh, hopen dat het vanavond beter gaat! Soms moet je ergens geven door heen misschien?

Anne klinkt allemaal heel vaag hihi maar ook wel weer interessant? Ik miste je dochter zondag? Rijdt ze niet meer? Dat kleine meisje op die witte pony <3 te schattig.

Leuk Carola, Gert is super grappig en ik vind hem altijd heel fijn les geven, daagt uit om stapje verder te gaan. Doe hem de groetjes :) Waar ga je tweede paasdag starten?

Goldie ow ow gauw maar een cross rijden hihi Wel vervelend hoor.. Soms heb je van die dagen. Hoe bevalt je nieuwe zadel?

Ik heb lekker gereden vanmiddag. Ze had wat last van der mondhoeken door een touw incident dus reed met hackamore (met bont over de neus) . Rij ik deze week al vaker mee maar nog niet gesprongen. Dus beetje aftasten. Nou ze deed het top. Ik had nog wel een dikke noodsprong over een smalle haha Verder in het eerste rondje in het terrein had ze wat last van terughoudendheid . Achter je been kruipen en dus niet naar voren willen. Of het dan is dat ze weer even moet wennen (?) of dat ze beetje jolig was ik weet het niet. Het laatste rondje deed ze het weer top en konden we rustig rond rijden. Hartslag komt gelukkig in z'n training ook niet meer boven de 180 uit dus dik tevreden. :)

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 20:36

Fijn dat het goed ging Elke! Fijn gevoel! Ik kan ook niet wachten tot zondag, heb er echt zin in. Ben benieuwd hoe ze het weer oppakt, en ik ook eigenlijk haha.
Ben ook benieuwd naar zijn les, fijn dat het jou iig bevalt. Ga ik er met vertrouwen heen. Zal hem de groetjes doen! Tweede paasdag start ik in Alphen Chaam!

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 21:54

Gelukkig is je hoofdpijn weg Anne!
Ojee Goldie ookal met een drukte maker, zit in de lucht denk ik..
Fijn dat het een beetje gaat met je hackamore Elke! Hier mag ie alweer bijna de kast in *\o/*

Vandaag met allebei de paarden springles gehad. Mickey echt geoefend met rustig galopperen en ook de rust bewaren en niet gaan lopen schieten etc. Ging goed! Gismo weer een lijntje met in uitjes gereden en dat ging ook fijn! Hij begint al iets minder lomp te worden haha

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 21:59

Die van mij zijn voorjaarsbommetjes, vooral de jonge ruinen zijn zo fris als wat := En ik rij toch echt al weken buiten dus daar kan het niet van komen :o Vandaag op concours waren ze ook blij, maar sprongen allemaal wel heel goed! Weer veel geleerd :j
Maandag nog een rondje in Tolbert en dan zijn ze wel klaar voor Indoor Tolbert. Gaan we daarna weer lekker naar buiten :D

Laura en Elke fijn gereden zo te lezen en Cas heeft lentekriebels :D

Ik zit zaterdag pas weer op het paard. Morgenochtend vroeg de paarden even aan de molen voordat ik te werk ga en dan kan ik zaterdagmorgen op de terugweg weer echt naar stal. Kijk er nu al naar uit!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 22:38

Elke, dochter is van de pony gegroeid. Pony ben ik wel aan het longeren om er weer wat conditie op te krijgen. Dan kan ze voor de kar.

Temperatuur is prima. Sinds maandag niet meer koud gehad. Heb ook weer warme handen en voeten.

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 22:43

Goed nieuws Anne, logisch ook ja, rijdt ze nog wel?

Ja laura tnx voor de tips!!

Carola ja het moet je ook maar net liggen hè iedere lesgever is anders.. Komt vast goed :)

Klinkt goed gomir, www.ishetalweekend.nl hihi

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 23:12

Dat is fijn Anne!

Gomir wat fijn dat ze weer goed gingen.

Klinkt goed van je training Elke!
M'n zadel bevalt echt super, ben er echt ontzettend gelukkig mee :D instructrice vond dat ik er wel fijner in zat. In de galop kan ik nu heel stil blijven zitten. Zadel zit ook gewoon heel stevig, zonder dat het met springen dan weer tegen werkt. Helemaal blij dus nog steeds. Nog steeds elke keer braaf aan het vetten na het rijden. Begin april heb ik m'n set compleet (op m'n zwarte teugels na)

Van het weekend nog een andere uitgave aan een hoop leer gedaan, kon van een vriendin haar leren motorpak overkomen. Was nog bijna nieuw, helemaal leuk ook :Y)
Nu hopen dat het snel knap weer is en dat ik dan ook vrij ben want ik wil weer rijden :):)

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 10:14

Vossie afgelopen weekend <3
Afbeelding

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 10:26

Wat een fantastische foto!

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 12:02

Weer helemaal de oude Anne?

Dacht ik gister even lekker rustig te kunnen rijden, werd ik door een stel schapen geterroriseerd! |o

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 13:37

haha lithya wat super grappig :)

Mooie foto carola!

Ik ben gisteren naar de renbaan geweest. Super tof!! Tante cor kan best hard, 50km/h net aangetikt. Registratie van de hartslag leerde ons dat cherry het beste getraind kan worden met een hartslag van ongeveer 155 dus dat is super interessant om te kijken hoe hard ze nu gaan met die hartslag en hoe hard ze later kan met dezelfde hartslag. Trainen dus! :D

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 16:12

Klinkt super interessant Elke!! Je leest steeds meer over het gebruik van een hartslagmeter.

Die schapen zijn echt niet grappig. Wil je ze lenen? Hoef je dat stukje hartslagverhoging er niet aan te rijden

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 16:56

haha maar het zag er zo grappig uit... :+

Is inderdaad interessant, zo kan ik bv zien dat als ik zachter ga dan normaal met hartslag 155 dan is er dus iets mis. Nu wordt het registreren ook veel interessanter.

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 18:43

50 km, moet nog harder kunnen.... haha

Kind is in Putten geweest vanmiddag. Pony zeer blij. Eindelijk weer de benen eens goed strekken. Ging vlot maar wel met controle. Waterbak met insprong zonder enige aarzeling. Allerlei op en afsprongen ging super. Fijn dier.

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 19:11

Klinkt goed!!

Misschien kan het harder maar ik vond het hard zat ;)
Eerst hier maar weer eens verder mee trainen. Morgen spring wedstrijdje, is lang geleden zin in!

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 15:29

Tevreden Elke hier!! Foutloos gesprongen met aardige stijlpunten.

Op voorterrein was ze best wild, maar in de ring precies goed voor ons. Één rare afstand maar verder pakte ze heerlijk aan.

Alleen die mondhoeken wordt ik beetje gek van. Nu dikke week geen bit in gehad, nu dus wel want ik mag met met hackamore in B hop meteen weer kloofjes... Iemand ervaring met bitfitter?