Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 19:52

Sonraffie schreef:
Ik heb vandaag ook weer een proef gefilmd, vanavond meteen insturen,
Vind het wel jammer dat er op je protocol niet staat wie de jury is, om bijv te zien in de punten of er verbetering in zit volgens de desbetreffende jury mocht die nog een keer je proef beoordelen.

Dat hoort er wel op te staan. Ik zet bovenaan bij jury mijn naam en jurynummer neer. En dan onderaan bij de handtekening nogmaals mijn naam.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 19:53

Sonraffie schreef:
Ik heb vandaag ook weer een proef gefilmd, vanavond meteen insturen,
Vind het wel jammer dat er op je protocol niet staat wie de jury is, om bijv te zien in de punten of er verbetering in zit volgens de desbetreffende jury mocht die nog een keer je proef beoordelen.

Dat zouden ze wel moeten doen, bovenaan hoort dat er gewoon bij te staan... Maar ik heb idd helaas ook al een aantal protocollen gezien zonder jurynaam/-nummer.

Edit; ik doe het precies zoals Anouska27

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 19:55

MirZam schreef:
Als jullie refreshen, doen jullie dan dan in het scherm direct onder klasseringen?
Ik heb namelijk mijn punten al wel in het scherm daarna, maar nog niet op het scherm waar de totaalstand staat zegmaar. Miss een tip om ook het tweede scherm te bekijken.

Dat is heel normaal, duurt met reguliere wedstrijden ook een paar dagen voordat dat eerste scherm is bijgewerkt ;)

SteffiiY

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 20:13

Hier ook een jury die naam altijd invult :)

Ik ga vanavond weer 12 B proefjes jureren :)!

xJen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 20:15

MirZam schreef:
Als jullie refreshen, doen jullie dan dan in het scherm direct onder klasseringen?
Ik heb namelijk mijn punten al wel in het scherm daarna, maar nog niet op het scherm waar de totaalstand staat zegmaar. Miss een tip om ook het tweede scherm te bekijken.

Ik refresh altijd waar de eerdere wedstrijden in staan, ik zag dat bij mij de totaalstand van het aantal winstpunten pas later bijgewerkt wordt wanneer het al bekend is of er wel of geen winst is

Sonraffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 20:31

ynskek schreef:
Als het goed is zet de jury of de naam of het jurynummer onderaan het protocol.

Er zijn er meerdere in het topic die hun nummer gedeeld hebben.

Ga meteen eens kijken want was me nog niet opgevallen!

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 20:34

Ik vergeet het weleens per ongeluk om te noteren! Meestal controleer ik ze allemaal even, maar het wordt ook sporadisch ooit vergeten...

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 20:36

Ik zet in ieder geval mijn jurynummer onder aan het protocol er bij

Sonraffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 20:40

Staat idd een nummer van 6 cijfers onderaan, niet dat dat ons wat zegt verder wat zegt haha

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 20:42

Dat is het persoonsnummer van de jury

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 22:08

MirZam, gefeliciteerd met je winstpunt!

Ik heb wel eens zonder naam gehad maar nooit zonder jurynummer

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 23:50

Ik (jury) noteer braaf naam & nummer bovenaan en plak mijn handtekening onderin. Wel leuk om te weten door wie je bent gejureerd toch?

Ik kreeg vandaag 12 b-proeven om wo en do te jureren, maar had vandaag al tijd dus de eerste 4 proeven zijn al terug :) Wel een heel ander rubriekje dan de vorige 2x B! Toen had ik vooral brave proeven, veelal net winst, weinig uitschieters naar beneden of naar boven. Dan blijf je als jury een beetje in de 5-6-7 hangen. Vandaag 4 heel andere proeven gezien! Van een nog onbevestigd, maar talentvol en sympathiek gereden paard tot een wat stabielere combi met een paar ongehoorzame momentjes. Dat vind ik als jury wel interessant! Ook vooral om te zien hoe een ruiter daarmee omgaat. En vind het stoer dat mensen filmpjes opsturen waarbij het niet vlekkeloos gaat.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 23:59

Ik begreep dat we de proeven niet in delen terug mogen sturen, gewoon allemaal ineens. Behalve als er eentje tussen zit die je niet mag jureren (familie, lesklant). Die gaat wel direct terug om zo snel mogelijk doorgestuurd te worden. Anders moeten ze gaan bijhouden welke jury nog niet alles terug heeft gestuurd en kan er makkelijker eentje blijven hangen.

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 00:03

Oh echt? Heb net nog even alle info die ik gekregen heb doorgelezen, maar kan dat nergens uithalen? Ik hoor het vanzelf wel als ze het liever niet hebben.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 00:11

Ik heb mijn mailtjes even doorgelezen en het staat alleen in een bericht wat ik in juni heb gekregen bij een aantal protocollen. Daarna inderdaad niet meer.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 03:22

Hoi! Ik heb afgelopen weekend ook voor het eerst een filmpje ingestuurd, dus ik ben heel benieuwd! :) Hoe lang duurt het meestal dat je de uitslag krijgt? Een stalgenootje van mij had een weekend eerder al gefilmd (voor het event met einddatum 5-11), maar ze heeft nog steeds geen uitslag.. Kan dit kloppen? Als de video op de één of andere manier afgekeurd is wordt dit toch zeker ook wel vermeld? En ik had zelf een whatsappje gestuurd of mijn filmpje aangekomen is, maar daar heb ik geen antwoord op gekregen. Duurt dat meestal een paar dagen? Ik heb zaterdagavond ingestuurd. Misschien wil ik ook wel te snel hoor, maar is de eerste keer :+ Zou net iets voor mij zijn dat het dan mis gaat met insturen, en hij liep echt fijn, dus dat zou ik zonde vinden :+

Ook nog even een andere vraag.. Mijn instructrice zei dat je ook in een bak mag filmen die kleiner is dan 20x40, klopt dit? We hebben namelijk alleen een 20x40 (20x60 op 20x40 afgezet) buitenbak, de binnenbak is iets kleiner dan 20x40. Komend weekend gaan we weer filmen met een paar van stal, maar nu gaat het dus wss regenen.. Dan zouden we liever binnen rijden..

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 07:58

De bak mag niet kleiner zijn.
(Maar een meter zullen ze niet over vallen ;) )

Ik zou mooi buiten filmen, het regent bijna nooit een hele dag :D

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 08:22

Anoeska27 schreef:
Ik begreep dat we de proeven niet in delen terug mogen sturen, gewoon allemaal ineens. Behalve als er eentje tussen zit die je niet mag jureren (familie, lesklant). Die gaat wel direct terug om zo snel mogelijk doorgestuurd te worden. Anders moeten ze gaan bijhouden welke jury nog niet alles terug heeft gestuurd en kan er makkelijker eentje blijven hangen.

Dat is volgens mij niet zo. Ik stuur altijd per coupon terug en niet 1 mail met alle proeven. Vaak verdeel ik het over 2 dagen en ik heb nog nooit commentaar gehad van de Knhs. Heb het ook nooit gelezen alleen dat je de proef in excel moet laten staan

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 09:38

Lis_Ol, gefeliciteerd met je winstpunt! Fijn dat je zo tevreden bent met het protocol :)

DewiFoto, gefeliciteerd met je winstpunt. Als je zelf ook randje wel/geen winstpunt had verwacht, dan is er toch niet per se schappelijk gejureerd? ;) gewoon tevreden mee zijn hoor, je zal het echt wel verdiend hebben :j

Imke95, gefeliciteerd, nette punten!

Jennifer 3010, ook gefeliciteerd!

Kaitlyn, gefeliciteerd! 180 is ook gewoon winst ;) ik heb zelf ook een loperig paard, kunst is om er toch aan te blijven rijden, maar ik weet hoe moeilijk het is :=

xRoossie, wat jammer dat de punten niet overeen kwamen met je gevoel :(:)

Discussie over middengalop/galop verruimen, travers en schouderbinnenwaarts, ik heb soms ook het idee dat het op de ene manier beter op beeld te brengen is dan op de andere manier, maar in real life zit een jury ook gewoon bij C, dus ik ga er maar van uit dat ze het goed genoeg kunnen beoordelen :j ik hoor ook meer ruiters klagen (inclusief ikzelf) dan juryleden, dus ik denk dat we zelf al weten waar het aan schort ;)

Jackyyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 09:44

Jeeh ook mijn punten binnen, 185 punten.
Leuk gejureerd, varieert van een 4 tot een 7.
Ik ben tevreden :)

Verder zie ik mooie punten voorbij komen, gefeliciteerd!

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 09:46

Wanneer kun je je inschrijven voor 20-26 nov? Want op knhs staat vanad 24-10 maar staat rood bolletje bij? >;)

Gefeliciteerd allen met de punten en fijn commentaar op de protocollen!

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 09:46

Romanoff schreef:
Wanneer kun je je inschrijven voor 20-26 nov? Want op knhs staat vanad 24-10 maar staat rood bolletje bij? >;)

Gefeliciteerd allen met de punten en fijn commentaar op de protocollen!

vanaf 9 uur

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 09:47

Romanoff schreef:

Ik denk dat die om 9 uur groen wordt voor de eerste startplaatsen

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 10:01

Ik ben al ingeschreven. :j

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 10:01

hier ook weer ingeschreven :)