Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ynskek
Moderator Algemeen

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 16:15

Ik denk dat er met name ook verbeteringen in zitten wat betreft de verwerking van alle proeven mbt protocollen genereren en verwerken van de resultaten naar wat ik begrepen heb wordt dat op dit moment nog allemaal handmatig gedaan.

LexNaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 16:19

@HafNap gefeliciteerd met je supernette punten!!!

Gister ook weer een filmpje ingestuurd... verwacht geen winst dit keer... Veel slordig gereden en paard geen puf... Maar dat hoort erbij...

Ben erg benieuwd naar het nieuwe e-platform van de knhs...

Al heb ik ook wel weer zin om echt te starten :j

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 16:28

_Anneruth schreef:
PSvanLot schreef:
Krijg net een mailtje van de KNHS dat rond 1 december alles over gaat naar eDressage.

Ben benieuwd of het dan nog eenvoudiger gaat werken.

Wat is dat? eDressage?

Een, bestaand, platform waarvan ze straks het online rijden gaan uitdragen. Hopelijk gaat het dan wat beter lopen.

Deelnemers zullen er niet veel van merken, het zal waarschijnlijk vloeiend overlopen.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 16:51

Logisch dat ze dat gaan doen indd. Eigenlijk moet je (ideale situatie dit) een online platform hebben waar de proef automatisch wordt toegewezen aan een jury en de jury ook binnen het platform de proef kan beoordelen en de protocol kan uploaden. Spaart een hoop uren voor de knhs die ze dan voor andere dingen in kunnen zetten en je krijgt minder verdwaalde proeven en beoordelingen en het is ook nog eens veiliger mbt IB (wetransfer is leuk maar niet heel ib-proof)

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 16:54

Ik ben benieuwd naar de vernieuwing!

Hier net de punten terug van 5 november en boven verwachting! 186 punten, erg blij mee met fijn en leuk ‘commentaar’. Gedurfd gejureerd met een 3 maar ook veel 7’ens. :)

Ook net een proefje opgenomen voor de 12e, dus die gaat vanavond ook opgestuurd worden.

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 16:55

Ik heb mijn punten voor donderdag ook al binnen. 180,5. Vind hem zelf heel schappelijk gejureerd. Vond de proef zelf ook randje wel/niet winstpunt, dus des te blijer dat het de goede kant op is uitgevallen :o . Vind de M2 proef echt een stuk lastiger dan verwacht :+ en hem vooral ook heel moeilijk goed op beeld te krijgen.

HafNap

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 17:04

Bedankt voor de felicitaties!

Lis_Ol en Dewifoto jullie ook gefeliciteerd met de punten!

Imke95

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 17:07

Jihaaa, ik heb mijn punten voor aankomende donderdag ook al terug! Staat helaas geen jurynummer bij, dus kan niet checken of er iemand uit 't topic mij gejureerd heeft. Maarrrrr 191 punten *\o/*

Met mega fijn commentaar! Een hele mooie & fijne Fries om te zien lopen en dat ik d'r sympathiek door de baan heen rijdt. Ik moet werken aan activiteit behouden, middengalop is goed (alleen terugnemen daarna is nog een ding) dus fijne tips erbij! Blij mee :D

xJen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 17:09

Ik heb mijn punten van 12 november binnen!
185,5 *\o/*
Onwijs blij mee en een leuk protocol erbij!
Nog 2 puntjes nodig nu

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 17:10

DewiFoto, gefeliciteerd! En dan is net een winstpunt wel heel fijn ja! Wanneer had je hem ingestuurd? M2 vind ik ook even schakelen inderdaad.

Lis_Ol, gefeliciteerd en leuk dat er fijn commentaar bij staat!

Imke95, gefeliciteerd en super van het leuke commentaar!

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 17:14

DewiFoto schreef:
Ik heb mijn punten voor donderdag ook al binnen. 180,5. Vind hem zelf heel schappelijk gejureerd. Vond de proef zelf ook randje wel/niet winstpunt, dus des te blijer dat het de goede kant op is uitgevallen :o . Vind de M2 proef echt een stuk lastiger dan verwacht :+ en hem vooral ook heel moeilijk goed op beeld te krijgen.

Gefeliciteerd!

Hier de punten van 5-11 binnen, 180. :D
Kan mijzelf helemaal vinden in het commentaar en had zelf tussen de 180-183 verwacht, dus komt mooi overeen. Ook heel leuk commentaar van de jury op het eind

Afbeelding

Dat voorwaarts rijden is zo lastig voor mij. Ze was altijd zo rennerig en dan kon ik amper nog wat doen, dat ik heel blij ben dat ze nu rustig is. Maar nu wordt het te truttig. :=
Zijn we met de les en trainingen wel mee bezig, maar de grens tussen “blijft te rijden” of “wordt te rennerig en ik kan er niet meer aan komen” is bij haar heel dun. Ook al wordt het met trainen beter, ga ik met een proefje veel te veel op safe rijden. Leuk dat de jury dat ziet en ook dat ik stoerder moet gaan zitten.
Heb wel heup en rugklachten, maar ben er hard op aan het werken om dat beter te krijgen. De stukken dat het lukt loopt ze zoveel fijner, dus kan hier echt wat mee. :D

Oh wauw nog meer punten binnen, gefeliciteerd allemaal! *\o/*

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 17:15

Ik had hem zondag ingestuurd.

Ik vind zelf de M2 proef best lastig, maar ook het goed in beeld krijgen. Ik kreeg in het M1 voor mijn middengalop op de volte eigenlijk altijd een 7,5. Maar in het M2 op de lange zijde krijg je dat nooit goed in beeld. Het lijkt net of er niks gebeurd. En hetzelfde bij de travers. Dat ziet er op film zo raar uit. Of je helemaal niks doet :(:)

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 17:17

DewiFoto schreef:
Ik had hem zondag ingestuurd.

Ik vind zelf de M2 proef best lastig, maar ook het goed in beeld krijgen. Ik kreeg in het M1 voor mijn middengalop op de volte eigenlijk altijd een 7,5. Maar in het M2 op de lange zijde krijg je dat nooit goed in beeld. Het lijkt net of er niks gebeurd. En hetzelfde bij de travers. Dat ziet er op film zo raar uit. Of je helemaal niks doet :(:)

In het L1 rijd je de verruiming in galop ook weg vanaf de jury op de lange zijde, vind het zelf ook moeilijk terug zien op film terwijl ik met rijden dan wel voel dat ze echt groter is gaan galopperen.

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 17:17

DewiFoto schreef:

Ja dat vind ik ook! Moeilijk is dat hé..

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 17:18

Gefeliciteerd allemaal!

Wat hebben jullie er telkens veel (en fijn!) commentaar bij. Op mijn protocollen is dat telkens vrij weinig, dan staat er bijvoorbeeld 'meer' achter en dat is het dan :+

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 17:28

Eindelijk de punten van de 29e binnen. Helaas is mn wachten niet beloond -O- 171.5 punt terwijl het echt mn beste proef ooit was. Begint toch wel beetje demotiverend te worden :') sla voorlopig even de filmpjes over, Heb er ook helemaal geen zin meer in met dit koude weer. Misschien donderdag nog 1x filmen voor het event van de 12e maar anders lever ik een keer niks in

Sjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 17:36

Wowww sonmige al binnen voor de 12e.... Hier nog niet.
Wat jammer roossie..

Iedereen gefeliciteerd met zijn punten!

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 17:39

Ik heb hetzelfde inderdaad, vind op de volte middengalop minder fijn rijden maar kreeg wel hogere cijfers. Travers krijg ik dan wel goed op beeld. Ik heb ook zondag M2 ingestuurd maar het lijkt alsof ik morgen nog mag gaan refreshen :D

xRoossie95, dat is jammer! En je moet er wel plezier in houden, anders kun je inderdaad beter even een pauze inlassen.

Kaitlyn, gefeliciteerd met je winstpunt en wat een sympathiek commentaar zo!

Jennifer3010 met je winstpunt en leuke protocol!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 17:45

PSvanLot schreef:
Deelnemers zullen er niet veel van merken, het zal waarschijnlijk vloeiend overlopen.

Zou toch raar zijn als ze van te voren gaan zeggen dat het een grote puinzooi gaat worden.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 17:50

tennan schreef:
Gefeliciteerd allemaal!

Wat hebben jullie er telkens veel (en fijn!) commentaar bij. Op mijn protocollen is dat telkens vrij weinig, dan staat er bijvoorbeeld 'meer' achter en dat is het dan :+

Ik geef ook veel commentaar, maar ben daardoor dus ook veel in mijn eigen tijd bezig. En ik snap best dat niet iedere jury daar tijd voor heeft (of zin in).

Ik kon vandaag zo ongeveer alle cijfers tussen 2 en 8 kwijt voor de travers. Het is echt prima te zien of ze lengtebuiging hebben of contra stelling en buiging en alle variaties daartussen.

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 18:00

Gefeliciteerd allemaal dames met de punten. :D

Ik sluit me weer aan bij de refreshclub want ik heb zojuist mijn L1 debuut ingestuurd. *\o/*

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 18:02

Ah Roossie wat balen, een beetje extra na zo lang erop wachten.

Ik heb net mijn punten van de 5e terug. 188, een mooi winstpunt ondanks ook wat onvoldoendes. Veel commentaar, in het meeste kan ik me wel vinden. Sommige dingen vind ik een tikkeltje streng voor de L1, maar we nemen het mee!

Sonraffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 19:38

Ik heb vandaag ook weer een proef gefilmd, vanavond meteen insturen,
Vind het wel jammer dat er op je protocol niet staat wie de jury is, om bijv te zien in de punten of er verbetering in zit volgens de desbetreffende jury mocht die nog een keer je proef beoordelen.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 19:40

Als het goed is zet de jury of de naam of het jurynummer onderaan het protocol.

Er zijn er meerdere in het topic die hun nummer gedeeld hebben.

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 19:42

Als jullie refreshen, doen jullie dan dan in het scherm direct onder klasseringen?
Ik heb namelijk mijn punten al wel in het scherm daarna, maar nog niet op het scherm waar de totaalstand staat zegmaar. Miss een tip om ook het tweede scherm te bekijken.