Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Anneruth schreef:PSvanLot schreef:Krijg net een mailtje van de KNHS dat rond 1 december alles over gaat naar eDressage.
Ben benieuwd of het dan nog eenvoudiger gaat werken.
Wat is dat? eDressage?
DewiFoto schreef:Ik heb mijn punten voor donderdag ook al binnen. 180,5. Vind hem zelf heel schappelijk gejureerd. Vond de proef zelf ook randje wel/niet winstpunt, dus des te blijer dat het de goede kant op is uitgevallen. Vind de M2 proef echt een stuk lastiger dan verwacht
en hem vooral ook heel moeilijk goed op beeld te krijgen.
DewiFoto schreef:Ik had hem zondag ingestuurd.
Ik vind zelf de M2 proef best lastig, maar ook het goed in beeld krijgen. Ik kreeg in het M1 voor mijn middengalop op de volte eigenlijk altijd een 7,5. Maar in het M2 op de lange zijde krijg je dat nooit goed in beeld. Het lijkt net of er niks gebeurd. En hetzelfde bij de travers. Dat ziet er op film zo raar uit. Of je helemaal niks doet
DewiFoto schreef:Ik vind zelf de M2 proef best lastig, maar ook het goed in beeld krijgen. Ik kreeg in het M1 voor mijn middengalop op de volte eigenlijk altijd een 7,5. Maar in het M2 op de lange zijde krijg je dat nooit goed in beeld. Het lijkt net of er niks gebeurd. En hetzelfde bij de travers. Dat ziet er op film zo raar uit. Of je helemaal niks doet
tennan schreef:Gefeliciteerd allemaal!
Wat hebben jullie er telkens veel (en fijn!) commentaar bij. Op mijn protocollen is dat telkens vrij weinig, dan staat er bijvoorbeeld 'meer' achter en dat is het dan