Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
milou123 schreef:NK telt niet mee.

Pipsel schreef:Gave foto's allemaal. Ik sta ook op foto's van actieshot maar vind ze niet mooi genoeg om te bestellen.![]()
Tellen nou eigenlijk de wp's die je haalt ook mee? 2e proef sowieso niet maar de eerste proef wel?

Wienna schreef:regie telt wel mee, de eerste dag
Nk weet ik niet zeker...

Pipsel schreef:Gave foto's allemaal. Ik sta ook op foto's van actieshot maar vind ze niet mooi genoeg om te bestellen.![]()
Tellen nou eigenlijk de wp's die je haalt ook mee? 2e proef sowieso niet maar de eerste proef wel?

rowo schreef:Wienna schreef:regie telt wel mee, de eerste dag
Nk weet ik niet zeker...
Ik weet zeker dat de punten van onze regiokampioenschappen niet mee tellen. Wel van de kringkampioenschappen. Hoe willen ze dat doen dan? Gemiddelde score van 2 juryleden ofzo... Dat zou toch super stom zijn.
) vraagprogramma Hippiade 2007 schreef:o Behaalde resultaten van de 1e proef en het 1e parcours komen voor winst- of verliespunten in aanmerking conform het reglement kampioenschappen. Uitgezonderd zijn de rubrieken die meetellen voor het verenigingskampioenschap en de klasse M springen...
Martine__ schreef:In Overijssel tellen ze niet mee. Niet bij de regio en ook niet op het NK.