Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjappie schreef:HocusTivoli schreef:Ik lees in de krant van vanochtend een uitspraak van Sjef Janssen over de wereldruiterspelen van volgend jaar : "Dan hebben onze combinaties een belangrijk jaar meer ervaring, plus dat we binnenkort nog een verrassing in petto hebben." Er schijnt een nog anonieme Nederlandse ruiter een voorschot te hebben genomen op de aanschaf van een nog anoniem paard. Maar zegt Sjef: "Geloof maar dat het om een potentiële topper gaat."
Ik wordt nu toch wel erg nieuwsgierig! Misschien Edward en Lingh? Of Imke?
Kimble schreef:Zowel op internet als op teletekst staat niet dat ze de paardensport uit zullen zenden.
Het zal dus wel niet, staat nogal veel op voor vanavond. Misschien dat ik voor de zekerheid de tv maar even aan zet.
ZDF heb ik dus gemist vanmiddag. Dacht dat ze niks uit zouden zenden vandaag!
VValar schreef:Op teletext bij het NOS staat dat ze tijdens Studio Sport smiddags van 12.10 - 18.00 en savonds van 20.30 - 21.35 aandacht zullen besteden aan het EK dressuur in Hagen. Hoe laat precies de dressuur voorbij komt staat er niet bij. Ook niet hoe lang de zendtijd zal zijn.