Actie Dressuurhoed

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 10:29

yokie schreef:
De fun verdwijnt langzamerhand -bij mij- door het opleggen van dit soort regeltjes en het gemak waarmee het gros van de mensen het allemaal maar accepteert.

AMEN!!!! Wordt het niet eens tijd dat er iets vanuit de ruiterkringen naar het KNHS duidelijk gemaakt wordt?

Citaat:
De fun is bij mij juist weer terug in de ring; dan ben je lekker aan het rijden en daar doe je het voor, dan vergeet je het geouweprutsmuts erom heen.

Daarom rijd ik dus ook weer dressuur. Voor mijn lol in de ring. Ik kan echt genieten als we goed gaan in de ring. Ook het puntenaantal is van duidelijk ondergeschikt belang aan ons plezier tijdens de proef (hoewel het natuurlijk leuk is als een jury ook ziet wat jij voelt als het fijn gaat) Haha! Knipoog

Geouweprutsmuts?! Die houden we erin Haha! Haha!

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 11:13

Is Uffie alweer vertrokken? Zeker zo'n undercover "eendagsvlieg" Cool die z'n adrenaline effe kwijt moest. Haha!

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 11:43

Mis je haar/hem?

We kunnen altijd een oproepje plaatsen.

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 13:16

ranna schreef:
Mis je haar/hem?

We kunnen altijd een oproepje plaatsen.

Haha!

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 13:20

Misschien wel "oud nieuws", of al eerder aan de orde geweest, maar in het nieuwe nieuwsbulletin van de KNHS staat dat per 2007 de accomodatie van alle VERENIGINGEN waar wedstrijden gehouden worden ook een veiligheidscertificaat moeten hebben
Een van de eisen voor het veiligheidscertificaat is natuurlijk het verplicht dragen van een helm tijdens activiteiten in de accomodatie. Als een wedstijdorganiserende vereniging dus een wedstrijd organiseert is het dragen van de helm dus verplicht. Verward

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 13:44

WWWiske schreef:
Misschien wel "oud nieuws", of al eerder aan de orde geweest, maar in het nieuwe nieuwsbulletin van de KNHS staat dat per 2007 de accomodatie van alle VERENIGINGEN waar wedstrijden gehouden worden ook een veiligheidscertificaat moeten hebben
Een van de eisen voor het veiligheidscertificaat is natuurlijk het verplicht dragen van een helm tijdens activiteiten in de accomodatie. Als een wedstijdorganiserende vereniging dus een wedstrijd organiseert is het dragen van de helm dus verplicht. Verward

Laat me raden.... er moet een certificaat aangevraagd worden, daarvoor rekent de KNHS natuurlijk geld, dan moet er een afvaardiging komen kijken of de boel aan de 'eisen' voldoet, daarvoor rekent de KNHS natuurlijk geld, en dan moet ieder jaar gecontroleerd worden of de boel nog stééds aan de 'eisen' voldoet, komt er dus weer een afvaardiging voor controle en daarvoor rekent de KNHS natuurlijk geld....

Mmmmm....... ja, heel geloofwaardig. De KNHS denkt uitsluitend aan onze veiligheid.
Goh..., fijn zo'n organisatie die zo goed voor ons zorgt.

Mag ik effe een teiltje ik word effe niet goed.

Yokie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 14:15

Gewoon een vereniging zijn zonder accomodatie.

Je vraagt je toch werkelijk waar af wat hier nou de écht achterliggende gedachte is...

Heb trouwens in een ander topic een leuke quote gelezen: wij worden de 'hoedenmafia' genoemd Haha!

Over status gesproken Haha! Haha!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 14:22

WWWiske schreef:

Fijn als je een ZZGP wedstrijd wilt organiseren op LT/GP niveau.......

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 14:48

yokie schreef:
Heb trouwens in een ander topic een leuke quote gelezen: wij worden de 'hoedenmafia' genoemd Haha!

Over status gesproken Haha! Haha!

Ik ga gelijk sigaren roken en een potloodvensterjas kopen Tong uitsteken Haha! Knipoog

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 14:58

Waarschijnlijk wordt ik vanmiddag nog geïnterviewd door Radio Drenthe omtrent de chipregeling voor paarden.
(Zit in een antichiplobby).

De interviewer zei aan de telefoon dat de regeling stinkt net als de regeling dat het hoedje zou moeten verdwijnen!

Dus wie weet krijgen we daar ook nog wat aandacht voor?

Yokie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 15:27

Als jij het interview goed weet te beïnvloeden, wel ja! Go Ranna Lachen

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 15:29

GP met helm CGJ? Man zo diep zijn ze toch nog niet gezonken Scheve mond???

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 15:30

ranna schreef:
Waarschijnlijk wordt ik vanmiddag nog geïnterviewd door Radio Drenthe omtrent de chipregeling voor paarden.
(Zit in een antichiplobby).

De interviewer zei aan de telefoon dat de regeling stinkt net als de regeling dat het hoedje zou moeten verdwijnen!

Dus wie weet krijgen we daar ook nog wat aandacht voor?

Doe even de groeten van mij aan Steven wil je.......... ?

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 15:30

ranna schreef:

Moet je maar eens zeggen dat ze op een warme zomerdag eens in je helm moeten ruiken Haha!, dat stinkt pas Knipoog.

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 15:38

WWWiske schreef:

Het is idd even aan de orde geweest..

Maar vraag me nu wel af hoe in de teokomst een ZZGP wedstrijd er in Ermelo op zondag uit gaat zien Knipoog

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 15:43

CGJ12 schreef:
Doe even de groeten van mij aan Steven wil je.......... ?

Weet niet wanneer het uitgezonden wordt CG en vrees dat als ik na een bloedserieus verhaal over het chippen kom met de vraag: 'eh... mag ik nog even de groeten doen?' Bloos! het serieuze van het verhaal ook met een reuzekorrel zout wordt genomen, dus sorry CG Knipoog

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 15:46

Dat doe je dus buiten de uitzending om

Nog beter vraag iemand van de 'hoedenmaffia ' erbij te zijn!

Samen staan we sterk!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 15:48

ranna schreef:
Weet niet wanneer het uitgezonden wordt CG en vrees dat als ik na een bloedserieus verhaal over het chippen kom met de vraag: 'eh... mag ik nog even de groeten doen?' Bloos! het serieuze van het verhaal ook met een reuzekorrel zout wordt genomen, dus sorry CG Knipoog

Het was ook niet echt de bedoeling dat je dat SERIEUS gign doen hoor......... Haha!

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 15:55

CGJ12 schreef:
Het was ook niet echt de bedoeling dat je dat SERIEUS gign doen hoor......... Haha!

Weet ik schat Haha!

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 16:14

Met Ranna hebben we wel een nieuwe (dus nog streberige ) anti helm-ster erbij, daar waar de oude garde een beetje aan het in kakken is Gaaaap , na dat alles al 100 keer herhaald is, hebben we met Ranna iemand die vol energie dit topic wederom de confrontatie met iedereen aan wil gaan OK dan!

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 16:19

En wederom komt de flow uit het noorden OK dan!

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 17:55

Gerrie schreef:
En wederom komt de flow uit het noorden OK dan!

Zij het dan uit noord-west Duitsland Schijnheilig Rock-on, dudes!

Ach weet je lui, ik wordt net zo moe van al die mensen die wel regels bepalen voor iedereen en alleman maar voor geen meter meer contact hebben met het gepeupel waarvoor ze verondersteld worden hun best te doen. Zo moe... Slapen Slapen Gaaaap Gaaaap Slapen Gaaaap

Maar dat wil niet zeggen dat ik opgeef ook al loop ik met mijn kop tegen een muur van onwil aan Frusty Frusty Frusty Frusty Frusty

Gewoon een kwestie van net doen of je gek bent, wordt je vanzelf , en volhouden.

Maar ik geloof serieus dat we eens een duidelijk signaal moeten afgeven aan de heren geleerden van de KNHS. Alleen moeten er dan wel meer ruiters aangeven dat ze dit betuttelende gezeik niet langer willen.

Ik bedoel, de KNHS eet van óns, wíj niet van het KNHS, toch?

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 18:02

Maar ik moet wel zeggen dat ik een interview geef voor de antichiplobby.
Dus het hoedje heeft in dit gesprek helaas geen voorrang.

Ik zal proberen het tussendoor toch te noemen maar of het uitgezonden wordt weet ik natuurlijk ook niet. Verward

Misschien in een vervolgstory?

Wat wél uitgezonden wordt is te beluisteren op maandagochtend tussen 7.30 en 8.00 en dan nog een keer tussen 8.30 en 9.00.

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 18:49

Ok ik zit komende maandag met gespitste oortjes voor Radio Drenthe!

Kan ik ook vragen stellen tijdens de uitzending??

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 19:07

Het is opgenomen, en komt in de nieuwsuitzending.

Stel je ook vragen tijdens het journaal van 20.00 uur van het NOS? Haha!
Hoewel, dát zou misschien nog kunnen want dát is life volgens mij.

We zijn nét klaar trouwens.
Sjonge, we hadden maar 3 minuten. Veeeeeel te weinig.
Ik had een maratonuizending van een halve dag verwacht Bloos! Haha!

Had ik trouwens best kunnen vullen, ik heb zoveel te vertellen over die achterlijke regeling die niets met paarden te maken heeft maar alles met het zakkenvullen van de KNHS.