Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Noukie schreef:Dank jullie wel allemaal! Echt heel blij!
En Noisy gefeliciteerd ook met je punten! Op naar het L2 dus
Selina, genoeg te starten in de omgeving komende tijd, haha, dus ik zeg gaan! En zag dat je wss mooie foto's kan bestellen van gister, gezien de fotograaf die er was.
Melzazu schreef:Veel plezier en succes vandaag DJZ
xxxmh schreef:Wat een dag met die regen. Ik ga altijd stappend heen met vriendin samen. Stalgenoot had een idee, lopend heen, ik in m'n regenpak, paard deken en hals om en die vrienden met m'n spullen met de auto naar de wedstrijd. Paard gezadeld en ik omgekleed. Beide dus redelijk droog kunnen rijden!
Onderweg was ze super braaf, nog nooit zo ver alleen met haar heen geweest, altijd met z'n 2e. Ben niet zo'n held buiten. Dus mooie overwinning. Maar met losrijden kwam er ineens een spanning, mega veel hinneken, doet ze altijd wel veel op wedstrijd maar nu wel heel veel. En wilde aandraven en voelde echt een bommetje (vanwege de regen niet buiten geweest) dus snel galoperen, paar keer bokken wat ze normaal echt nooit doet. Uiteindelijk wel lekker los gereden. 1e proef ging prima, miste wat impuls. 2e proef ging slechter, merkte dat ze moe werd. Uiteindelijk 1e proef 179 en 2e proef 180. Gelukkig niet voor niks door de regen gegaan. Nu weer wat kilometers maken. Volgende wedstrijd van 16 maart ga ik denk afzeggen, 14 maart komt de hoefsmid dus kan niet rijden en vrijdag 15 maart is er een feest op stal dus kunnen we in de avond ook niks. Niet handig voor de wedstrijd.
Ze was zo moe dat ze niet eens ging eten terwijl eten haar leven is en ze nooit stopt met eten totdat het op is haha.
[ [url=m/1k5Bq3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WQjtSB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Selina schreef:xxxmh schreef:Wat een dag met die regen. Ik ga altijd stappend heen met vriendin samen. Stalgenoot had een idee, lopend heen, ik in m'n regenpak, paard deken en hals om en die vrienden met m'n spullen met de auto naar de wedstrijd. Paard gezadeld en ik omgekleed. Beide dus redelijk droog kunnen rijden!
Onderweg was ze super braaf, nog nooit zo ver alleen met haar heen geweest, altijd met z'n 2e. Ben niet zo'n held buiten. Dus mooie overwinning. Maar met losrijden kwam er ineens een spanning, mega veel hinneken, doet ze altijd wel veel op wedstrijd maar nu wel heel veel. En wilde aandraven en voelde echt een bommetje (vanwege de regen niet buiten geweest) dus snel galoperen, paar keer bokken wat ze normaal echt nooit doet. Uiteindelijk wel lekker los gereden. 1e proef ging prima, miste wat impuls. 2e proef ging slechter, merkte dat ze moe werd. Uiteindelijk 1e proef 179 en 2e proef 180. Gelukkig niet voor niks door de regen gegaan. Nu weer wat kilometers maken. Volgende wedstrijd van 16 maart ga ik denk afzeggen, 14 maart komt de hoefsmid dus kan niet rijden en vrijdag 15 maart is er een feest op stal dus kunnen we in de avond ook niks. Niet handig voor de wedstrijd.
Ze was zo moe dat ze niet eens ging eten terwijl eten haar leven is en ze nooit stopt met eten totdat het op is haha.
[ [url=m/1k5Bq3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WQjtSB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bikkels met dit weer er lopend naartoe!
Fijn dat je toch 1 winstpunt haalde. Zuur van die 179
tine10 schreef:@Annash, misschien gekke vraag, maar heb je die spanning ook bij onderlinge wedstrijden? Anders zou ik daar eerst een aantal keren starten om rust,vertrouwen op te bouwen. Hopelijk heb je hier iets aan
Autumnn schreef:Grappig dat iedereen dus ook terug rekent. Ik liet mijn schema aan mijn vriend zien, die zei, schrijf je in het Arabisch(daar lees je het ook van rechts naar links of zo iets?) aangezien we terugrekenen vanaf het moment dat we starten.
Ik heb afgelopen zondag ons laatste puntje binnengehaald voor de L1van het weekend gaan we L2 starten. Zin in!