Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Enzo_Ollie schreef:Ik ga zaterdag weer! Ik had verwacht 's ochtends, stond namelijk dat ze met het Z beginnen om 9 dus ik dacht logisch M erna. Dus gepland om naar m'n vriend te gaan na de wedstrijd (die woont op bijna 2 uur rijden), moet ik pas om 4 omdat ze na het Z doorgaan met de B
Enzo_Ollie schreef:Ik ga zaterdag weer! Ik had verwacht 's ochtends, stond namelijk dat ze met het Z beginnen om 9 dus ik dacht logisch M erna. Dus gepland om naar m'n vriend te gaan na de wedstrijd (die woont op bijna 2 uur rijden), moet ik pas om 4 omdat ze na het Z doorgaan met de B
Autumnn schreef:Fijn dat je weer een beetje opknapt! Ik heb zelf altijd goede resultaten met Duo hoef. Biotine heeft bij mijne nooit echt wat uitgehaald.
Ik ga zondag weer, gelukkig beetje schappelijke tijd, 12.30 en 12.45
SophievdV schreef:Autumnn schreef:Fijn dat je weer een beetje opknapt! Ik heb zelf altijd goede resultaten met Duo hoef. Biotine heeft bij mijne nooit echt wat uitgehaald.
Ik ga zondag weer, gelukkig beetje schappelijke tijd, 12.30 en 12.45
Daar ga ik eens naar kijken, dank voor de tip. Had van de smid ook al begrepen dat biotine vaak te weinig resultaat oplevert. Dat sla ik over.
Prima tijd om te starten idd!
Enzo_Ollie oh jakkes, heel je avond in de soep. Balen zeg.
Heb zelf een tijdje juryleden geregeld voor de wedstrijden op de club en dat was toen echt altijd een gedoe. Daardoor lijkt het soms onlogisch ingedeeld.
wendy1987 schreef:Even terug komend. Ik heb even geoefend voor als we weer op pad gaan. Maar dit gaat m niet worden haha. Ik hou t wel bij 2 hengstenvlechten. Das netter dan die dikke knotten. Ook dunnere werkten gewoon niet helaas.. toch echt te dik. Had t bewust even gewassen zodat t al niet zo heel vol is door zand ed. Ach, we hebben t weer even geprobeerd haha!
[ [url=m/iYTjrA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oJIMlM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/P6X4gT.jpg]Afbeelding[/url] ]
wendy1987 schreef:Even terug komend. Ik heb even geoefend voor als we weer op pad gaan. Maar dit gaat m niet worden haha. Ik hou t wel bij 2 hengstenvlechten. Das netter dan die dikke knotten. Ook dunnere werkten gewoon niet helaas.. toch echt te dik. Had t bewust even gewassen zodat t al niet zo heel vol is door zand ed. Ach, we hebben t weer even geprobeerd haha!
[ [url=m/iYTjrA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oJIMlM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/P6X4gT.jpg]Afbeelding[/url] ]