Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hilli schreef:Eveline77 schreef:Weet iemand trouwens of de proeven al een keer gaan veranderen?
Dat zou wel heel leuk zijn.
Bij de onderlinge online competitie van het AVS is het wel elke maand een andere proef (3 in totaal). Na maanden proef 6 hebben we in januari een keer proef 3
Hilli schreef:Eveline77 schreef:Weet iemand trouwens of de proeven al een keer gaan veranderen?
Dat zou wel heel leuk zijn.
Bij de onderlinge online competitie van het AVS is het wel elke maand een andere proef (3 in totaal). Na maanden proef 6 hebben we in januari een keer proef 3
Letizia schreef:Had jij je avs filmpje al ingestuurd?
Eveline77 schreef:Weet iemand trouwens of de proeven al een keer gaan veranderen?
bliksemflits schreef:Eveline77 schreef:Weet iemand trouwens of de proeven al een keer gaan veranderen?
Zodra er weer meetmomenten mogelijk waren dacht ik dat ze dit van plan waren, dat ze dan gewoon volgend de normale weg weer proeven zouden gaan rijden (dus elke 3 maanden een andere).
Geeen idee meer waar ik dat van heb, maar ik dacht dat ik dat ergens gelezen had maar pin mij er dus niet op vast!
Hilli schreef:Letizia schreef:Had jij je avs filmpje al ingestuurd?
Ja, de 20ste gefilmd, maar ik was toen niet 100% tevreden. Het plan was toen om het de 28ste nog een keer te filmen, maar rond de kerst werd duidelijk dat de weersvoorspellingen een tweede kans niet toe zouden laten. Ik heb dus alsnog mijn filmpje van de 20ste ingestuurd en inmiddels ook al een protocol teruggekregen.