Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Scum

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 12:48

Hoeveel tekst-tekens kunnen er in de opmerking staan? Anders plak je de hele riedel er gewoon in?

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 12:50

Padoertje schreef:
Dat snap ik, maar daar staan o.a. Winkelwagen ID, een Ogone ID, en dan heb je nog de volledige code van de PDF die je meegestuurd krijgt met de opsomming van de datum - een 4 cijferige code - met aansluitende je winkelwagen ID. Kortom; er zijn dus 3 mogelijkheden.

Bij mij staat het in de berichttekst zelf, 2e alinea. Dus niet in de bijlage.

Padoertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 12:57

Caritas schreef:
Padoertje schreef:
Dat snap ik, maar daar staan o.a. Winkelwagen ID, een Ogone ID, en dan heb je nog de volledige code van de PDF die je meegestuurd krijgt met de opsomming van de datum - een 4 cijferige code - met aansluitende je winkelwagen ID. Kortom; er zijn dus 3 mogelijkheden.

Bij mij staat het in de berichttekst zelf, 2e alinea. Dus niet in de bijlage.

Ik zie het nu ook staan :o
Het is inderdaad het W00- nummer (winkelwagen ID).

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 13:20

Ik heb vanmorgen app contact gehad over het het week oud probleem... en ik mocht dus wel vandaag al filmen voor event van volgende week dinsdag. :j
Afbeelding

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 13:21

Ik heb vanmorgen app contact gehad over het het week oud probleem... en ik mocht dus wel vandaag al filmen voor event van volgende week dinsdag. :j
Afbeelding

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 13:28

Maar ze spreken nu elkaar tegen toch? Want chanelle14 heeft gebeld, en toen zeiden ze dat het niet mag, terwijl joyvalentijn via de app als antwoordt krijgt dat het wel mag :+

Maar goed, het zal elkaar dus niet zoveel maken, als het om die ene dag gaat.

CBarrelracer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 13:30

hier 2e geworden van de virtual barrel competition, ontzettend blij zit niet ver van nr 1 af met me 13,89 seconden.
aankomende week ga ik mee doen met de barrel race van the cowgirls en daarna de 2e ronde van de virtual barrel competition

CBarrelracer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 13:31

hier is de wran ook bezig met online wedstrijden voor de western dus ben erg benieuwd hoe hun dat gaan doen

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 13:32

CBarrelracer schreef:
hier 2e geworden van de virtual barrel competition, ontzettend blij zit niet ver van nr 1 af met me 13,89 seconden.
aankomende week ga ik mee doen met de barrel race van the cowgirls en daarna de 2e ronde van de virtual barrel competition

Ik denk dat dit ergens anders over gaat :+

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 13:41

Ik heb net via whatsapp te horen gekregen dat ik vandaag wel op mag nemen voor de 28e...

Nu maar snel witte rijbroek aan doen dan, haha!

CBarrelracer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 13:59

Buxy schreef:
CBarrelracer schreef:

Ik denk dat dit ergens anders over gaat :+

haha klopt (western barrel racen)

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 14:28

Er wordt net gemeld op Facebook dat er volgende week nieuwe events bij komen voor de geïnteresseerden :)

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 14:33

DoretteK schreef:
Er wordt net gemeld op Facebook dat er volgende week nieuwe events bij komen voor de geïnteresseerden :)

Waar staat dit? Zie alleen staan dat ze vanaf volgende week de inschrijvingen verhogen, niet dat er dan pas weer wat online komt...

Edit, zie het op de pc in de reacties :) (kan op mob geen reacties op fb lezen)

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 14:42

In het artikel stond dat inderdaad, en in de reacties vroeg iemand of er nog nieuwe data bij komen. En de KNHS heeft daar op geantwoord dat er dus volgende week nieuwe events bij komen :D

Dat dus inderdaad haha!

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 14:50

Ik heb toch contact opgenomen met KNHS, blijkt mijn filmpje van afgelopen vrijdag niet goed (zwart) doorgekomen te zijn. Had (nog) geen bericht van KNHS hierover ontvangen.

Terwijl ik wel mijn filmpje in de previews in de app zag. Ik heb paar tips van KNHS gekregen voor het uploaden:
Citaat:
Zorg voor een stabiele internetverbinding, zorg dat de app open blijft en open niets anders.

Net het filmpje opnieuw geupload en deze is wel goed ontvangen gelukkig. Nu dus nog meer geduld hebben op het resultaat :+
Laatst bijgewerkt door Dispar_Vulgo op 21-04-20 14:58, in het totaal 1 keer bewerkt

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 14:55

Ik kreeg inderdaad ook een mailtje dat mijn filmpje niet goed was doorgekomen, ondanks dat er netjes in beeld kwam dat hij was geüpload. Heb hem nog een keer ingestuurd. Ik doe mee met die van 23/4

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 15:01

Sunniva schreef:
Ik kreeg inderdaad ook een mailtje dat mijn filmpje niet goed was doorgekomen, ondanks dat er netjes in beeld kwam dat hij was geüpload. Heb hem nog een keer ingestuurd. Ik doe mee met die van 23/4

Hoe snel na het versturen kreeg je dat mailtje dan?
Ik had mijn filmpje donderdag 16-4 geüpload, maar had vandaag nog geen bericht gehad.

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 15:06

Dispar_Vulgo schreef:
Sunniva schreef:

Hoe snel na het versturen kreeg je dat mailtje dan?
Ik had mijn filmpje donderdag 16-4 geüpload, maar had vandaag nog geen bericht gehad.

Ik heb hem zaterdag na het filmen ingestuurd, begin van de avond. Gisterenavond kreeg ik het mailtje dat hij niet goed was doorgekomen.

MarleenM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 16:23

Dispar_Vulgo schreef:
Ik heb toch contact opgenomen met KNHS, blijkt mijn filmpje van afgelopen vrijdag niet goed (zwart) doorgekomen te zijn. Had (nog) geen bericht van KNHS hierover ontvangen.

Terwijl ik wel mijn filmpje in de previews in de app zag. Ik heb paar tips van KNHS gekregen voor het uploaden:
Citaat:
Zorg voor een stabiele internetverbinding, zorg dat de app open blijft en open niets anders.

Net het filmpje opnieuw geupload en deze is wel goed ontvangen gelukkig. Nu dus nog meer geduld hebben op het resultaat :+

Ik had hetzelfde, via thuis wifi (erg slechte wifi) en 4g netwerk lukte het niet.
Een aantal keer geprobeerd en heb 2 mailtjes gekregen dat t niet goed was gegaan. Vanochtend ergens anders wel gelukt :)

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 16:27

Dispar_Vulgo schreef:

Citaat:

Had ik ook, en had ook een mailtje ontvangen. Daarna niets meer gehoord dus neem aan dat die nu goed is

rozebadeend

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 19:06

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 19:15

Verlenging tot 20 mei dan zullen de online wedstrijden ook wel tot dan verlengt worden.

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 19:17

Evenementen tot 1 september, dus ik denk zelfs tot dan :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 19:24

De meeste sportwedstrijden van KNHS zijn niet vergunningsplichtig dus die zijn echt niet afgelast allemaal tot 1 september :)

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 19:36

Zo dom, zo dom.. Vandaag het filmpje opgenomen voor de 28ste. Vergeet ik compleet de datum te vermelden.
Morgen komt de osteopaat en kan het zijn dat hij een week op rust moet. Die inzending kan ik wel vergeten dus %)