Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Padoertje schreef:Dat snap ik, maar daar staan o.a. Winkelwagen ID, een Ogone ID, en dan heb je nog de volledige code van de PDF die je meegestuurd krijgt met de opsomming van de datum - een 4 cijferige code - met aansluitende je winkelwagen ID. Kortom; er zijn dus 3 mogelijkheden.
Caritas schreef:Padoertje schreef:Dat snap ik, maar daar staan o.a. Winkelwagen ID, een Ogone ID, en dan heb je nog de volledige code van de PDF die je meegestuurd krijgt met de opsomming van de datum - een 4 cijferige code - met aansluitende je winkelwagen ID. Kortom; er zijn dus 3 mogelijkheden.
Bij mij staat het in de berichttekst zelf, 2e alinea. Dus niet in de bijlage.
Buxy schreef:CBarrelracer schreef:hier 2e geworden van de virtual barrel competition, ontzettend blij zit niet ver van nr 1 af met me 13,89 seconden.
aankomende week ga ik mee doen met de barrel race van the cowgirls en daarna de 2e ronde van de virtual barrel competition
Ik denk dat dit ergens anders over gaat
DoretteK schreef:Er wordt net gemeld op Facebook dat er volgende week nieuwe events bij komen voor de geïnteresseerden
Citaat:Zorg voor een stabiele internetverbinding, zorg dat de app open blijft en open niets anders.
Sunniva schreef:Ik kreeg inderdaad ook een mailtje dat mijn filmpje niet goed was doorgekomen, ondanks dat er netjes in beeld kwam dat hij was geüpload. Heb hem nog een keer ingestuurd. Ik doe mee met die van 23/4
Dispar_Vulgo schreef:Sunniva schreef:Ik kreeg inderdaad ook een mailtje dat mijn filmpje niet goed was doorgekomen, ondanks dat er netjes in beeld kwam dat hij was geüpload. Heb hem nog een keer ingestuurd. Ik doe mee met die van 23/4
Hoe snel na het versturen kreeg je dat mailtje dan?
Ik had mijn filmpje donderdag 16-4 geüpload, maar had vandaag nog geen bericht gehad.
Dispar_Vulgo schreef:Ik heb toch contact opgenomen met KNHS, blijkt mijn filmpje van afgelopen vrijdag niet goed (zwart) doorgekomen te zijn. Had (nog) geen bericht van KNHS hierover ontvangen.
Terwijl ik wel mijn filmpje in de previews in de app zag. Ik heb paar tips van KNHS gekregen voor het uploaden:Citaat:Zorg voor een stabiele internetverbinding, zorg dat de app open blijft en open niets anders.
Net het filmpje opnieuw geupload en deze is wel goed ontvangen gelukkig. Nu dus nog meer geduld hebben op het resultaat
Dispar_Vulgo schreef:Ik heb toch contact opgenomen met KNHS, blijkt mijn filmpje van afgelopen vrijdag niet goed (zwart) doorgekomen te zijn. Had (nog) geen bericht van KNHS hierover ontvangen.
Terwijl ik wel mijn filmpje in de previews in de app zag. Ik heb paar tips van KNHS gekregen voor het uploaden:Citaat:Zorg voor een stabiele internetverbinding, zorg dat de app open blijft en open niets anders.
Net het filmpje opnieuw geupload en deze is wel goed ontvangen gelukkig. Nu dus nog meer geduld hebben op het resultaat