[HK] B-debuut in 2017

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 20:57

Ik heb een Charles Owen, een blauwe Wellington! Hij zit erg fijn vind ik :) Was de enige cap die op mijn achterlijke hoofd paste _O-

<3
Afbeelding

Ik moet nog opzoek naar een donkerblauw wedstrijdjasje. Zo moeilijk want ik heb een hele kleine maat!

Ladygiroc

Re: [HK] B-debuut in 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 21:19

Welke maat heb je ghost? Ik heb een heeeel donkerblauw kingsland jasje, maat 34. Mijn pens past er niet meer in na de bevalling, ben ineens rollade te paard :o.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 21:45

Ongeveer maat 34 denk ik. Ik heb nog niks gepast in ruitershops, dus heb nog geen idee eigenlijk :P Ik ben vrij klein, dus de meeste dingen zijn te lang bij de armen.

venivedivici

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 22:17

Evelien jij bent de eerst die hem ziet zoals met de zadels enzo :')

Bedoel je trouwens feline?

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 22:18

Hallo! Mag ik me ook nog melden? :D Ik ga eind deze maand een oefendressuur rijden bij een Barokke wedstrijd, en waarschijnlijk daarna een startkaart aanvragen :)

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 22:56

Ghostattack schreef:
Ongeveer maat 34 denk ik. Ik heb nog niks gepast in ruitershops, dus heb nog geen idee eigenlijk :P Ik ben vrij klein, dus de meeste dingen zijn te lang bij de armen.

Je kan alles opmeten en eventueel vragen of Lady dat ook doet ;) :)
Zou mooi zijn als je haar jasje eventueel over kan nemen!

venivedivici schreef:
Evelien jij bent de eerst die hem ziet zoals met de zadels enzo :')

Bedoel je trouwens feline?

Yes! :D :o
Haha ja die bedoel ik.
CM was helemaal niet te spreken over het zadel in het begin :')

EdkingEnzo schreef:
Hallo! Mag ik me ook nog melden? :D Ik ga eind deze maand een oefendressuur rijden bij een Barokke wedstrijd, en waarschijnlijk daarna een startkaart aanvragen :)

Natuurlijk! :)
Welkom!
Vertel wat meer over jezelf en je paardje :)

FleurSandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 00:37

Primadonna_ ja exact die!! Ik wil hem echt al ruim een jaar en steeds denk ik weer ach ik heb nog een prima cap etc. En dan was ik in een winkel die hem had en deed ik hem natuurlijk op toen weer helemaal verliefd... Maar toen had ik het geld niet, nu heb in het geld makkelijk ik heb alleen nog de moed nodig hem daadwerkelijk te kopen hahaha met mijn ariat laarzen was ik iets minder aan het denken... Die kocht ik binnen 10 minuten... Oops

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 00:43

Ik ben Floor, 20 jaar en heb 2 paarden :) Vigo en Enzo. Vigo heb ik net een half jaar en is een super brave PRE ruin van 7 jaar. Met mijn vorige KWPN-er heb ik wedstrijden gereden tot en met L1. Daarna is hij verkocht en wilde ik graag een hobbel paardje voor de bosritjes. Die heb ik! :D maar nu begon het toch een beetje te kriebelen en gaan we 29 jan op oefendressuur bij een barokke wedstrijd :)

Oh en ik rij bitloos trouwens!
Afbeelding
Afbeelding

Edit: zo ging ik met mijn kwpner EdKroket door de baan: (inmiddels mijn hele tuig bruin, nieuwe laarzen <3)

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door EdkingEnzo op 11-01-17 00:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 00:49

welkom edkingenzo.. leuk paardje. en wat kijk je blij op de eerste foto.

@de cap.. dat is zo niks voor mij haha

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 00:52

Joltsje schreef:
welkom edkingenzo.. leuk paardje. en wat kijk je blij op de eerste foto.

@de cap.. dat is zo niks voor mij haha

Ik word ook heel blij van hem <3

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 09:18

Hey een bekende op de voorpagina ! :)F

Zal straks trouwens even uitgebreid reageren. Zit nu in de trein onderweg naar school. :O

xWouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 10:02

Ghostattack schreef:

Ik start zelf op het moment (nog) met een spooks rijjassje. Ik ben zelf ook klein en deze is voor mij prima. :)
Nou weet ik natuurlijk niet hoe klein jij precies bent maar ik ben 1.63 m

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 12:07

EdkingEnzo schreef:
Ik ben Floor, 20 jaar en heb 2 paarden :) Vigo en Enzo. Vigo heb ik net een half jaar en is een super brave PRE ruin van 7 jaar. Met mijn vorige KWPN-er heb ik wedstrijden gereden tot en met L1. Daarna is hij verkocht en wilde ik graag een hobbel paardje voor de bosritjes. Die heb ik! :D maar nu begon het toch een beetje te kriebelen en gaan we 29 jan op oefendressuur bij een barokke wedstrijd :)

[ [url=m/emm2fq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5dQkEt.jpg]Afbeelding[/url] ]

Edit: zo ging ik met mijn kwpner EdKroket door de baan: (inmiddels mijn hele tuig bruin, nieuwe laarzen <3)

[ [url=m/EMV5YC.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ky0ABe.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuk ding! Welkom!

Nou ik ben lekker een dagje vrij. Zo naar stal toe. Bijrijder is er gisteren af gekletterd. Ken ik niet meer van m. Kijken hoe hij bij mij is.

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 12:16

Ghostattack schreef:
Ik heb een Charles Owen, een blauwe Wellington! Hij zit erg fijn vind ik :) Was de enige cap die op mijn achterlijke hoofd paste _O-

<3
[ [url=m/wmdmF7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik moet nog opzoek naar een donkerblauw wedstrijdjasje. Zo moeilijk want ik heb een hele kleine maat!

Gave set! Mooi dat donkerblauwe (?) met glim :D

EdkingEnzo schreef:

Hoi! Welkom! Leuke paarden heb je :j

Shelly21 schreef:
EdkingEnzo schreef:

[ [url=m/emm2fq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5dQkEt.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/EMV5YC.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ky0ABe.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuk ding! Welkom!

Nou ik ben lekker een dagje vrij. Zo naar stal toe. Bijrijder is er gisteren af gekletterd. Ken ik niet meer van m. Kijken hoe hij bij mij is.

Oeps :oo Succes vandaag!

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 12:22

Charlotte446 schreef:
@MonteKarlo, ik heb een aantal keren een pony gereden die te sterk en fris was voor zijn jonge ruiter. Hij ging er weleens vandoor wat ik niet zo heel erg vond. De laatste keer dat ik op ben gestapt ging hij zo uit zijn dak, hoofd tussen zijn benen, springen en bokken. Nadat ik eindelijk af kon stappen (kon bijna geen adem meer halen door al dat heen en weer geklots) heb ik voor mezelf besloten dat het voor mij te gevaarlijk werd. Ivm werk en hypotheek, eigenlijk alleen praktische reden. Het gaf me verder ook geen plezier of voldoening om op hem te stappen. Voor mij is dat nu wel belangrijk, dat ik er plezier in heb. Natuurlijk kan je weleens een mindere periode hebben, maar dat moet niet aanhouden.

Toch een mooi einde, een tijdje na deze periode werd hij weer rustiger en kon zijn jonge ruiter weer zonder problemen lekker rijden :)

Klopt ook, heb je gelijk in, en dat is ook waar ik een beetje mee zit, het moet wel voor mijzelf ook leuk blijven, niet dat ik met tegenzin opstap en bedenk, goh welke plek van de bak zal ik vandaag van dichtbij zien :')

@ de rest die op mijn verhaal gereageerd had, dankjewel, fijn om te lezen dat jullie ook zoiets hadden, hoewel ik dat natuurlijk verwacht had, bedoel bij wie gaat het nou wel van een leien dakje, haha.

Gisteren had ik weer les, hij schrok wel een keer flink en ging toen aan de haal, MAAR ik ben erop blijven zitten en ik had hem redelijk snel (na 50 meter) tot stilstand. Gelukkig was mijn instructrice erbij, die begonnen gelijk te roepen dat ik hoe dan ook met heel mn gewicht hem om moest trekken. Nou het lukte een soort van, hij maakte een flauwe bocht naar links en minderde toen vaart waardoor ik kans zag helemaal door te remmen. Whoehoe :')
Vandaag heeft hij vrij, hij heef 3 dagen achter elkaar gelopen.

venivedivici

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 12:51

EdKingEnzo welkom met je knapperd!

Kennen jullie dat als je iets besteld heb dat je als een blije gup zit te wachten en dansje doet als het er is?

Dat heb ik nu zeg maar :p

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 13:08

venivedivici schreef:
EdKingEnzo welkom met je knapperd!

Kennen jullie dat als je iets besteld heb dat je als een blije gup zit te wachten en dansje doet als het er is?

Dat heb ik nu zeg maar :p

Ja :Y)
Wat heb je besteld ?
Ik een vest en een jas, nieuwe rijbroek, dekje en een oornetje *\o/*

venivedivici

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 13:20

Oeehh!!
Me rijjasje.
Hij moet passen, maar ben te bang om open te maken haha!
Heb nogal een probleem met boven kleding zoeken :')

MonteKarlo ga je het hier showen? :D

Blue_Berry

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 13:37

@montekarlo & @venivedivici

Oeh gaan jullie showen? :D ik word altijd zo vrolijk van nieuwe spullen dus ik kan er ook van genieten als andere nieuwe spullen kopen :')

venivedivici

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 13:52

Blue_Berry schreef:

Oeh gaan jullie showen? :D ik word altijd zo vrolijk van nieuwe spullen dus ik kan er ook van genieten als andere nieuwe spullen kopen :')

Haha dat heb ik dus ook. Kan makkelijk 2.5 uur in paardenwinkel rond lopen om te kijken enzo :')

Afbeelding

Afbeelding

Ik moet hem nog passen haha

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 13:53

venivedivici schreef:
Oeehh!!
Me rijjasje.
Hij moet passen, maar ben te bang om open te maken haha!
Heb nogal een probleem met boven kleding zoeken :')

MonteKarlo ga je het hier showen? :D

Oeh spannend! Haha gewoon open maken :Y)

Ja hoor, kreeg net een appje dat het binnen is, maar ben nog niet thuis. Laat het zeker zien!

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 16:55

Nou kijk :)

Afbeelding

Ben er alleen niet over uit wat ik wil houden haha. De jas sowieso dat was echt een gelukstreffer, een Eurostar jas in de aanbieding omdat ze nog maar 1 maat hadden. En dat was de mijne. Het dekje wil ik houden maar het oornetje heeft een gebroken witte rand ipv gewoon wit.. oké vies wordt het toch wel maar toch :p
Ohja de rijbroek heeft siliconen ipv leren zitvlak. Maar nu ik het erover heb vind ik t toch wel grappig.

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 16:56

venivedivici schreef:
Blue_Berry schreef:

Haha dat heb ik dus ook. Kan makkelijk 2.5 uur in paardenwinkel rond lopen om te kijken enzo :')

[ [url=m/HMoiGC.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/YhHBkP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik moet hem nog passen haha

Wauw mooi die kraag ook! Al aangepast ?

venivedivici

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 17:08

Oeeh super gaaf montekarlo!
Echt wauw alles!

Nee haha ben op stal nu :')

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 17:10