Ik moet nog opzoek naar een donkerblauw wedstrijdjasje. Zo moeilijk want ik heb een hele kleine maat!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ghostattack schreef:Ongeveer maat 34 denk ik. Ik heb nog niks gepast in ruitershops, dus heb nog geen idee eigenlijkIk ben vrij klein, dus de meeste dingen zijn te lang bij de armen.
venivedivici schreef:Evelien jij bent de eerst die hem ziet zoals met de zadels enzo
Bedoel je trouwens feline?
EdkingEnzo schreef:Hallo! Mag ik me ook nog melden?Ik ga eind deze maand een oefendressuur rijden bij een Barokke wedstrijd, en waarschijnlijk daarna een startkaart aanvragen
Ghostattack schreef:Ongeveer maat 34 denk ik. Ik heb nog niks gepast in ruitershops, dus heb nog geen idee eigenlijkIk ben vrij klein, dus de meeste dingen zijn te lang bij de armen.
EdkingEnzo schreef:Ik ben Floor, 20 jaar en heb 2 paardenVigo en Enzo. Vigo heb ik net een half jaar en is een super brave PRE ruin van 7 jaar. Met mijn vorige KWPN-er heb ik wedstrijden gereden tot en met L1. Daarna is hij verkocht en wilde ik graag een hobbel paardje voor de bosritjes. Die heb ik!
maar nu begon het toch een beetje te kriebelen en gaan we 29 jan op oefendressuur bij een barokke wedstrijd
Oh en ik rij bitloos trouwens!
[ [url=m/emm2fq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5dQkEt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit: zo ging ik met mijn kwpner EdKroket door de baan: (inmiddels mijn hele tuig bruin, nieuwe laarzen)
[ [url=m/EMV5YC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ky0ABe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ghostattack schreef:Ik heb een Charles Owen, een blauwe Wellington! Hij zit erg fijn vind ikWas de enige cap die op mijn achterlijke hoofd paste
![]()
[ [url=m/wmdmF7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik moet nog opzoek naar een donkerblauw wedstrijdjasje. Zo moeilijk want ik heb een hele kleine maat!
EdkingEnzo schreef:Hallo! Mag ik me ook nog melden?Ik ga eind deze maand een oefendressuur rijden bij een Barokke wedstrijd, en waarschijnlijk daarna een startkaart aanvragen
Shelly21 schreef:EdkingEnzo schreef:Ik ben Floor, 20 jaar en heb 2 paardenVigo en Enzo. Vigo heb ik net een half jaar en is een super brave PRE ruin van 7 jaar. Met mijn vorige KWPN-er heb ik wedstrijden gereden tot en met L1. Daarna is hij verkocht en wilde ik graag een hobbel paardje voor de bosritjes. Die heb ik!
maar nu begon het toch een beetje te kriebelen en gaan we 29 jan op oefendressuur bij een barokke wedstrijd
Oh en ik rij bitloos trouwens!
[ [url=m/emm2fq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5dQkEt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit: zo ging ik met mijn kwpner EdKroket door de baan: (inmiddels mijn hele tuig bruin, nieuwe laarzen)
[ [url=m/EMV5YC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ky0ABe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuk ding! Welkom!
Nou ik ben lekker een dagje vrij. Zo naar stal toe. Bijrijder is er gisteren af gekletterd. Ken ik niet meer van m. Kijken hoe hij bij mij is.
Charlotte446 schreef:@MonteKarlo, ik heb een aantal keren een pony gereden die te sterk en fris was voor zijn jonge ruiter. Hij ging er weleens vandoor wat ik niet zo heel erg vond. De laatste keer dat ik op ben gestapt ging hij zo uit zijn dak, hoofd tussen zijn benen, springen en bokken. Nadat ik eindelijk af kon stappen (kon bijna geen adem meer halen door al dat heen en weer geklots) heb ik voor mezelf besloten dat het voor mij te gevaarlijk werd. Ivm werk en hypotheek, eigenlijk alleen praktische reden. Het gaf me verder ook geen plezier of voldoening om op hem te stappen. Voor mij is dat nu wel belangrijk, dat ik er plezier in heb. Natuurlijk kan je weleens een mindere periode hebben, maar dat moet niet aanhouden.
Toch een mooi einde, een tijdje na deze periode werd hij weer rustiger en kon zijn jonge ruiter weer zonder problemen lekker rijden
venivedivici schreef:Oeehh!!
Me rijjasje.
Hij moet passen, maar ben te bang om open te maken haha!
Heb nogal een probleem met boven kleding zoeken
MonteKarlo ga je het hier showen?
venivedivici schreef:Blue_Berry schreef:@montekarlo & @venivedivici
Oeh gaan jullie showen?ik word altijd zo vrolijk van nieuwe spullen dus ik kan er ook van genieten als andere nieuwe spullen kopen
Haha dat heb ik dus ook. Kan makkelijk 2.5 uur in paardenwinkel rond lopen om te kijken enzo
[ [url=m/HMoiGC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YhHBkP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik moet hem nog passen haha