Ik start het liefst in de middag... hier staan de paarden 24/7 buiten dus de dag van te voren wassen en vlechten heeft geen zin

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
knetterhard schreef:Ik heb goed en ik heb slecht nieuws! Per 1 december gaan wik verhuizen met de paardjes naar een stalling midden in het bos! Het mindere nieuws is alleen dat we onze oude stal gaan verlaten, wat best moeilijk word aangezien de staleigenaar in september zelfmoord heeft gepleegd.. Het was echt super leuk, maar we gaan toch voor een locatie met binnenbak!
Ik hoop echt weer te kunnen genieten op mijn nieuwe stalling!
knetterhard schreef:Ik heb goed en ik heb slecht nieuws! Per 1 december gaan wik verhuizen met de paardjes naar een stalling midden in het bos! Het mindere nieuws is alleen dat we onze oude stal gaan verlaten, wat best moeilijk word aangezien de staleigenaar in september zelfmoord heeft gepleegd.. Het was echt super leuk, maar we gaan toch voor een locatie met binnenbak!
__Astrid schreef:knetterhard schreef:Ik heb goed en ik heb slecht nieuws! Per 1 december gaan wik verhuizen met de paardjes naar een stalling midden in het bos! Het mindere nieuws is alleen dat we onze oude stal gaan verlaten, wat best moeilijk word aangezien de staleigenaar in september zelfmoord heeft gepleegd.. Het was echt super leuk, maar we gaan toch voor een locatie met binnenbak!
Klinkt gaaf, maar je kan altijd nog eens langsgaan voor de gezelligheid he?