Wat balen van je punten Fleur! Inderdaad maar snel vergeten. Ik hecht inderdaad ook best veel waarde aan wat de jury’s vinden, maar soms moet je gewoon je gevoel volgen en die punten lekker laten voor wat het is. Volgende week beter!
Mooi jasje trouwens. Heb je het kk-ultra bit al geprobeerd? Hoor er veel positieve reacties over.
Zonde van de regen tijdens de endurance, maar gelukkig heb je daar niet veel van mee gekregen. Tof dat het goed ging!
Succes met je toetsweek Anne! Klinkt als een goede keus om in de zomervakantie lekker verder te trainen, zonder druk van wedstrijden. Plezier gaat voor inderdaad! Wat fijn van je les zeg. Mooi commentaar ook!
Ik heb een paar onderdelen van het CHIO live op internet gevolgd. Heel erg gaaf allemaal. Daar droom ik stiekem wel heel erg van hoor

Kirsten, wat een punten joh!! Gefeliciteerd! L2 zal dan vast ook niet heel veel problemen opleveren

Hier weer een drukke week achter de rug! (Alvast mijn excuses voor de egopost)
Allereerst nog maar even de foto van de brug vorige week:

Boscrossen vorige week was echt geweldig! We gingen HARD! Niet normaal

Vrijdag dus maar even rustig gelongeerd om ernstige spierpijn/stijve spieren te voorkomen. Het duurde, zoals gewoonlijk, even voordat hij zijn rug goed los wilde laten, maar daarna ging hij heerlijk door zijn hele lijf swingen. Het was alweer een tijdje geleden dat ik Parti gelongeerd had, dus ik stond eigenlijk wat flabbergasted naar ‘m te staren

Zaterdagochtend had ik weer clubles, en omdat de rest er niet was, werd het een privéles. Ik had les in de buitenbak, naast het “wedstrijdveld”, waar net op dat moment alle ponyruiters zich aan het verzamelen waren voor ponykamp. Parti keek zijn ogen natuurlijk uit, en begon lekker te tuigen. Gelukkig was hij nog goed te rijden en gingen we gewoon verder met de les, waarbij we het ook juist wilden gaan aanmoedigen. Uiteindelijk een hele fijne les gehad en ook weer te horen gekregen dat het er allemaal super uitzag, ondanks dat het voor mijn gevoel weer niet zo was. (Misschien moet ik mijn gevoel maar eens gaan aanpakken

Zondag heeft Parti lekker vrij gehad en maandag hebben we rustig gedressuurd. Niet heel bijzonder.
Dinsdag had ik besloten om te gaan springen. Op 1 of andere manier vind ik voor mezelf springen altijd wat eng, maar met de wedstrijd in gedachten, moest het toch maar. Ook omdat ik voor mijn gevoel nog niet echt op B-niveau heb kunnen oefenen. Dus rustig aan begonnen met wat kruisjes en lage stijltjes. En al snel gingen we de hoogte in, waarbij alle hindernissen tussen de 90cm en 1.05m stonden. Ondanks dat we niet altijd lekker uitkwamen, sprong Parti alles met gemak! Daarna begon ik toch wel wat te twijfelen of we niet gewoon 2x B moesten gaan springen. Maar de crossles van gisteren ging ook weer top, dus na wat overleg met stalgenootjes en mijn instructrice, heb ik maar de stoute schoenen aangetrokken en gaan we zondag 2x B springen

Nog even een foto van gisteren, gemaakt door de vriend van Eefiesvenna (op Bokt). Niet meest charmante foto, maar hij is wel leuk!

Ohja, ik heb de foto's van de fotoshoot! Ik denk dat ik ze maar even in een topic ga zetten

En... ik werd tijdens de buitenrit gevraagd of ik (samen met Parti) eens mee wilde naar de vaste wal om wat extra wedstrijdervaring op te doen. Dus, als het goed is, gaan we 12 juli naar Middenmeer