Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Geen wissels gedaan, maar wel veel andere oefeningen in de galop. Vanavond heb ik les
Het liefst zou ik het voer en de training morgen nog weer opbouwen en lekker verder trainen met hem, maar dat zit er niet in helaas. Vrijdag vetrek ik al namelijk! 
Baal er een beetje van dat ik komend weekend vier dagen weg ben en eind september ook een week. Vanquish wordt echt beter als ik doorga in plaats van steeds pauzes in las! Helemaal wanneer we bezig zijn een oefening te bevestigen.

Gisteren voor het eerst de M proef doorgereden en ze werd nog wel een beetje heet met die wissels, maar de rest van de proef ging goed. (De wissels waren alledrie ook goed, enkel was er was spanning voor de wissel). Dus ik heb besloten om er gewoon voor te gaan. Is de laatste wedstrijd vaan het zomerseizoen, dan weten we ook hoever we staan qua punten enzo.. En dan hebben we nog een wintertje om door te trainen en wedstrijdervaring op te doen.
ambre schreef:Leuk Jenny!Mag jij trouwens niet versneld promoveren?Of is dat in Belgie niet mogelijk?
lienbono schreef:Jenny, hoe doe je dat met je paarden? Of hebben die dan vrijaf?
Succes de 14e, ik ga daar niet rijden (normaal wel elk jaar). Maar voorlopig mag ik naar het Antwerps Kampioenschap met Bono, en dat is de 15e.
Dankje, zal het nodig hebben. Inclusief kalmeringspilletjes
)
Ik trek mij op wedstrijd niets meer aan van omstaanders. Vroeger had ik ook altijd bang dat iedereen mij in't oog had als ik Bono eens een flinke tik gaf. Maar toen ik over moest naar M1 (en mijn proef dus zonder zweep moest rijden) heb ik de klik gemaakt. Vooruit is vooruit, en of dat nu thuis of op wedstrijd is, dat moet altijd zo. Dat er dan wat mensen staan te kijken maakt mij niet uit, ondertussen weet Bono dat en is hij ook gestopt met zo te doen op wedstrijd. Bij mij was het ooit zo erg dat ik A - X binnenkomen deed en wanneer ik dan wou wegrijden naar C, meneer gewoon achteruit terug buiten ging bij de A. (Ja, ik kom van ver, de mensen die mij nu Z1 zien rijden geloven hun ogen niet).