KarinvdM schreef:yvonnedv schreef:Ik heb word 2010 starter kan het daar ook bij?
Weet ik niet, lukt het niet?
Is gelukt in open office.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
roxiie schreef:Ik vind dit overigens ook wel een geschikt moment om het verplichte abonnement op de P&S af te schaffen. In het kader van de digitalisering vind ik de P&S ook wel wat achterhaald
Fitzroy schreef:Ik vraag me af of ik nu nog aanvullend inschrijfformulieren in moet vullen voor wedstrijden na 1 januari waar ik al coupons voor heb opgestuurd.
Zouden verenigingen nog zo'n inschrijfformulier willen? In feite staat ook alles op de coupon.
Fitzroy schreef:Dat is niet het antwoord op mijn vraag, Tafje. Ik heb nu al coupons ingestuurd voor wedstrijden na 1 januari. De vraag is nu of ik alsnog die inschrijfformulieren moet invullen of dat de wedstrijdgevende verenigingen het wel prima vinden dat je een coupon hebt ingestuurd omdat daar nl. dezelfde gegevens op staan als op het formulier.
LiiNd_Y schreef:hmmm fijn heb 17 coupons. maar 3 zijn er beschreven...kan er dus geen 16 terugsturen
of ik dit jaar nog start weet ik dus niet...
ponyparadijs schreef:Citaat:Goedemorgen Laura,
Heeft u de startcoupons na 1 juli 2011 besteld en op voorraad en verwacht u deze niet te gebruiken dan kunt u deze per complete set aan ons retourneren – t.a.v. afdeling ledenservice en met begeleidend schrijven.
Hiervoor moet uw startkaart in 2012 nog wel actief zijn. Losse startcoupons kunnen we helaas niet terugnemen. Het retourneren van startcoupons kan tot en met 31 december 2011. Hierna kan het aanschafbedrag van de startcoupons niet meer gecrediteerd worden. Het is niet erg als de startcoupons beschreven zijn.
Het aanschafbedrag wordt dan gecrediteerd.
Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Nettie van Geest
Medewerker Servicedesk
Afdeling Ledenservice
Fitzroy schreef:Dat is niet het antwoord op mijn vraag, Tafje. Ik heb nu al coupons ingestuurd voor wedstrijden na 1 januari. De vraag is nu of ik alsnog die inschrijfformulieren moet invullen of dat de wedstrijdgevende verenigingen het wel prima vinden dat je een coupon hebt ingestuurd omdat daar nl. dezelfde gegevens op staan als op het formulier.
Citaat:Voorlopig loopt inschrijving voor wedstrijden die na 1 januari 2012 plaatsvinden via het digitale KNHS inschrijfformulier. Alleen dit KNHS inschrijfformulier is rechtsgeldig als inschrijfdocument ter vervanging van de startcoupon.
tine10 schreef:Wij organiseren 14 januari een menwedstrijd. Heb (ivm competitie) al heel veel coupons binnen. Lijkt me dat die mensen dan niet nog een keer hoeven in te schrijven hoor. Maar goed, weet natuurlijk niet hoe de knhs daarover denkt.