Startcoupons gaan verdwijnen, let even op met bestellen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 14:49

KarinvdM schreef:
yvonnedv schreef:
Ik heb word 2010 starter kan het daar ook bij?

Weet ik niet, lukt het niet?

Is gelukt in open office.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 14:51

ponyparadijs schreef:
Weet iemand wat de kosten zijn voor een ponystartpas. Ik kan dat niet vinden namelijk!

Dat staat op de vorige pagina.....

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 14:57

KarinvdM schreef:
ponyparadijs schreef:
Weet iemand wat de kosten zijn voor een ponystartpas. Ik kan dat niet vinden namelijk!

Dat staat op de vorige pagina.....

Excuus heb ik overheen gelezen. Bedankt!

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 14:58

Anoniem

Re: Startcoupons gaan verdwijnen, let even op met bestellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 15:40

Ben ik blij dat ik zo wijs was om nog ff uit te stellen......lekker op tijd van de KNHS >;)

Maar goed ik zal er geen hinder van ondervinden!

Nicolet90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 18:06

de prijs van de startpas valt mij in het eerste opzicht ook mee,

maar kdenk ook dat het inschrijfgeld voor wedstrijden meer zal gaan worden,
omdat de verenigingen nu zelf de protocollen moeten printen en dan kan nog wel oplopen in de kosten als er veel ringen/rubrieken zijn...

Nicolet90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 18:09

weet iemand trouwens ook hoe het gaat als je per 1 januari 2012 een startkaart/pas wil?
want ik wil er 1 aanvragen, maar ik krijg bij het aanvraagscherm nog gewoon het oude systeem met de oude prijzen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 18:19

Goede vraag Nicolet.......

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 18:24

Ik denk dat de aanvraag wel goed komt hoor als je het nu met het oude systeem aanvraagt. Maar ze zullen het op de site natuurlijk nog niet hebben kunnen aanpassen. Als je aangeeft dat het per 1 januari in gaat krijg je een startpas!

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 18:52

Ik vind dit overigens ook wel een geschikt moment om het verplichte abonnement op de P&S af te schaffen. In het kader van de digitalisering vind ik de P&S ook wel wat achterhaald :=

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 18:54

Roxie stel het voor. Mijn zege heb je. Ik vindt het toch een flut blad en voor de wedstrijden hoef je hem ook niet meer te hebben!

Homiafortuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 19:13

Ik zag op de tarievenlijst ook een startkaart veteraan langskomen. Weet iemand wat ik me daar bij voor moet stellen en wat je mag starten met zo'n kaart.

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 19:39

roxiie schreef:
Ik vind dit overigens ook wel een geschikt moment om het verplichte abonnement op de P&S af te schaffen. In het kader van de digitalisering vind ik de P&S ook wel wat achterhaald :=

Succes, ik probeer dat de KNHS ook al zo'n 3 jaar aan het verstand te brengen, maar het dringt niet door..

Tafje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 19:41

Fitzroy schreef:
Ik vraag me af of ik nu nog aanvullend inschrijfformulieren in moet vullen voor wedstrijden na 1 januari waar ik al coupons voor heb opgestuurd.
Zouden verenigingen nog zo'n inschrijfformulier willen? In feite staat ook alles op de coupon.

Zie http://www.knhs.nl/news.asp?pCatID=19011&CatID=19011&ID=22855&style=&zoomstyle=&men=&ppCatID=
Er komt een overgangsregeling tot mijn Knhs het ook doet (wel lekker geregeld allemaal; invoering terwijl nog niet alles klaar is).
Je kunt onderaan die pagina een document openen (startdocument springen/dressuur), dit invullen en naar de vereniging mailen die een wedstrijd organiseert. Soort semi startcoupon zeg maar..

Ik vind het trouwens wel belachelijk dat een startpas voor een paard € 75,50 kost en voor een pony € 55,50. Waar zit het verschil? De jury's, prijzen e.d. kosten voor die categorie ook evenveel..
Als ze de pony's nu 10 euro duurder maken, en de paarden 10 euro goedkoper.. :D

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 19:42

Vind ik ook Tafje, ponyruiters betalen toch net zoveel voor de startcoupons? Die startkaart zal wat goedkoper zijn maar nu ze de boel toch veranderen kunnen ze toch 1 lijn trekken?

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 19:44

Dat is niet het antwoord op mijn vraag, Tafje. Ik heb nu al coupons ingestuurd voor wedstrijden na 1 januari. De vraag is nu of ik alsnog die inschrijfformulieren moet invullen of dat de wedstrijdgevende verenigingen het wel prima vinden dat je een coupon hebt ingestuurd omdat daar nl. dezelfde gegevens op staan als op het formulier.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 19:45

hmmm fijn heb 17 coupons. maar 3 zijn er beschreven...kan er dus geen 16 terugsturen :n

of ik dit jaar nog start weet ik dus niet...

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 19:46

Tafje, daar ben ik het dus niet mee eens :D

Maar inderdaad wel raar waarom dat 20 euro moet verschillen ??

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 19:55

Fitzroy schreef:
Dat is niet het antwoord op mijn vraag, Tafje. Ik heb nu al coupons ingestuurd voor wedstrijden na 1 januari. De vraag is nu of ik alsnog die inschrijfformulieren moet invullen of dat de wedstrijdgevende verenigingen het wel prima vinden dat je een coupon hebt ingestuurd omdat daar nl. dezelfde gegevens op staan als op het formulier.

Wij organiseren 14 januari een menwedstrijd. Heb (ivm competitie) al heel veel coupons binnen. Lijkt me dat die mensen dan niet nog een keer hoeven in te schrijven hoor. Maar goed, weet natuurlijk niet hoe de knhs daarover denkt.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 20:23

LiiNd_Y schreef:
hmmm fijn heb 17 coupons. maar 3 zijn er beschreven...kan er dus geen 16 terugsturen :n

of ik dit jaar nog start weet ik dus niet...

ponyparadijs schreef:
Citaat:
Goedemorgen Laura,

Heeft u de startcoupons na 1 juli 2011 besteld en op voorraad en verwacht u deze niet te gebruiken dan kunt u deze per complete set aan ons retourneren – t.a.v. afdeling ledenservice en met begeleidend schrijven.

Hiervoor moet uw startkaart in 2012 nog wel actief zijn. Losse startcoupons kunnen we helaas niet terugnemen. Het retourneren van startcoupons kan tot en met 31 december 2011. Hierna kan het aanschafbedrag van de startcoupons niet meer gecrediteerd worden. Het is niet erg als de startcoupons beschreven zijn.

Het aanschafbedrag wordt dan gecrediteerd.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Nettie van Geest

Medewerker Servicedesk

Afdeling Ledenservice

Tafje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 21:52

Fitzroy schreef:

Je startcoupons moet je terugvragen want die zijn niet meer rechtsgeldig vanaf 1 januari (alleen het inschrijfdocument).. Dit staat erover op de website van de knhs:

Citaat:
Voorlopig loopt inschrijving voor wedstrijden die na 1 januari 2012 plaatsvinden via het digitale KNHS inschrijfformulier. Alleen dit KNHS inschrijfformulier is rechtsgeldig als inschrijfdocument ter vervanging van de startcoupon.

Hier staat dus alles wat je moet weten: http://www.knhs.nl/news.asp?pCatID=19011&CatID=19011&ID=22855&style=&zoomstyle=&men=&ppCatID=

tine10 schreef:
Wij organiseren 14 januari een menwedstrijd. Heb (ivm competitie) al heel veel coupons binnen. Lijkt me dat die mensen dan niet nog een keer hoeven in te schrijven hoor. Maar goed, weet natuurlijk niet hoe de knhs daarover denkt.

Die zijn dus niet rechtsgeldig!! Zoals hierboven beschreven.
We super krom van de KNHS dat ze deze actie zo op het laatste moment doorvoeren (en op korte termijn). Daar krijg je dus dit soort problemen van :(

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 22:24

Je hoeft maar 28 proeven per jaar te starten wil je al goedkoper uit zijn.
De startkaart kost nu namelijk 44.10 en 1 coupon komt op 1.14 (18.30 / 16 = 1.14)
Dus met 28 x 1.14 = 31.92 dan maak je dus al 'winst'
Iedereen die dus vaker start is goedkoper uit!

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 22:30

Homiafortuna schreef:
Ik zag op de tarievenlijst ook een startkaart veteraan langskomen. Weet iemand wat ik me daar bij voor moet stellen en wat je mag starten met zo'n kaart.

Daar mag je veteranen wedstrijden mee starten, de naam zegt het al. ;)

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 22:32

Evelli schreef:
Is dat 4 keer starten van die beperkte startpas ook al verder uitgelegd? Zijn dat 4 wedstrijden (maal 2 proeven) of echt maar 4 proeven?

4 x starten, ik neem aan dat je dat gewoon letterlijk moet nemen.
Als je op 1 wedstrijd 2x start, dan zal dat als 2 x starten worden geteld?

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 22:35

Dat maakt het wel duurder. Want daar betaal je nu 48,66 voor zelfs met 2x in 4 wedstrijde starten kom je duurder uit (53,22)