Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DoretteK schreef:Elke woensdag om 9:00 gaan de inschrijvingen open voor een volgend event. Vol is vol natuurlijk, misschien dat je voor die van 5 november toevallig rond de tijd dat de inschrijving open ging hebt ingeschreven?
https://www.knhs.nl/paardrijden/online- ... drijdennl/
Xritt schreef:Super spannend, mijn proef ging totaal niet goed. Ik heb hem toch maar opgestuurd. Ik wilde hem niet nog een keer gaan opnemen. Ik dacht zelf, dit is gewoon pech dit kan op wedstrijd ook gebeuren. Of nemen jullie het proefje wel opnieuw op als het niet goed gaat?
Ik hoop dat ik morgen mijn punten terug krijg
lshannah schreef:Ik heb inmiddels geen spanning meer voor de proefjes, maar voor de vraag of ik morgenavond de binnenbak tot m’n beschikking heb.. niet iedereen wil/kan even 10 minuten wachten.
Iedereen met punten gefeliciteerd!
Eveline77 schreef:lshannah schreef:Ik heb inmiddels geen spanning meer voor de proefjes, maar voor de vraag of ik morgenavond de binnenbak tot m’n beschikking heb.. niet iedereen wil/kan even 10 minuten wachten.
Haha, daar heb ik ook de meeste stress van... wij komen van buitenaf in de bak rijden en het is altijd weer afwachten hoe druk het is.
hojorie schreef:linda2008 schreef:Vandaag kan het echte refreshen weer beginnen...![]()
Ik sluit me wederom hier bij aan haha!
lshannah schreef:Ik heb inmiddels geen spanning meer voor de proefjes, maar voor de vraag of ik morgenavond de binnenbak tot m’n beschikking heb.. niet iedereen wil/kan even 10 minuten wachten.