Crealief schreef:Klopt het dat ondanks de nieuwe regels er nog wel mag worden voorgelezen? Of heb ik dan iets gemist?
Dit is idd niet aangepast, er mag nog steeds worden voorgelezen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tilmar schreef:PSvanLot schreef:Ik ga ook nooit aanpassen. De eindcijfers komen tot stand door de punten die ik op het moment van beoordelen gegeven heb.
Nou, precies wat ik bedoel!!!
Maar ik hoor hier vaak dat 179 en 194 niet leuk zijn. Dus ik dacht probeer het aan te passen, maar ik kon het ook niet.
Tilmar schreef:PSvanLot schreef:Ik ga ook nooit aanpassen. De eindcijfers komen tot stand door de punten die ik op het moment van beoordelen gegeven heb.
Maar ik hoor hier vaak dat 179 en 194 niet leuk zijn. Dus ik dacht probeer het aan te passen, maar ik kon het ook niet.
mcjv schreef:Een vraagje voor degene die het misschien weten:
Ik wil graag voor het evenement t/m 12 november mijn inschrijving wijzigen van B naar L, weet iemand of dat nog kan omdat het evenement al bezig is?
Edit; ik heb de KNHS geappt maar ben benieuwd of iemand het hier weet.
heyhallohey schreef:Wel tof dat jullie kijken of je dan toch nog net die 1 of 2 wp kan geven.
Heb zelf ook wel eens gehad dat het dan 179 was, aan de ene kant jammer, aan de andere kant wist ik dat het ook terecht was en kon ik me prima vinden in het commentaar er dan bij (was dan wel bij de live wedstrijden)
Imke95 schreef:De punten voor afgelopen event zijn binnen 189.5 voor het L1![]()
Gisteren voor het eerst in dilemma. Nemen altijd de proef 2x op & heel vaak is het toch het eerste filmpje wat ik instuur. Gister dus voor de 3de keer L1 gereden; eerste proef was braaf, geen grote fouten. 2de proef geprobeerd er iets meer aan te rijden, wat resulteerde in iets nettere figuren maar ook een aantal fouten.. Toch ervoor gekozen om de eerste proef in te leveren, maar helaas ga je nooit het verschil tussen de twee proeven beoordeeld terug zien
urosa schreef:Imke95, gefeliciteerd met je winstpunt!
Ik sta daar eigenijk ook nooit bij stil als ik er een keer 2 heb om uit te kiezen. Heb niet zonder reden voor de ingezonden gekozen, dus waarschijnlijk was het lager geweest.
Heb nu 4x M2 gefilmd, 2x maar 1 poging gedaan en ingestuurd. 1x wilde ik poging 2 doen. Maar schrok hij. Dus direct gestaakt. Gisteren had de eerste proef wat meedenk foutjes. Gekozen dat in de proef te corrigeren. Toen nog een tweede gefilmd en die was daardoor wat netter. Dus voelde ook wel constructief
PSvanLot schreef:heyhallohey schreef:Wel tof dat jullie kijken of je dan toch nog net die 1 of 2 wp kan geven.
Heb zelf ook wel eens gehad dat het dan 179 was, aan de ene kant jammer, aan de andere kant wist ik dat het ook terecht was en kon ik me prima vinden in het commentaar er dan bij (was dan wel bij de live wedstrijden)
Volgens mij werd er juist besproken dat de meeste de punten aan de onderkant niet aanpassen.