[HK]Wedstrijd springende bokkers.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pantykous

Re: [HK]Wedstrijd springende bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 08:37

Ik heb ook niet hele goede ervaring met CWD, hij is hier geweest met de gewone en 3G zadels. Nou zijn die laatste pittig aan de prijs, maar 't lag voor geen meter. Als ik dan nu dat zadel gelijk aftikte kregen ze 'm daarna wel passend. Vond 't maar raar dat ik dat niet wilde.

Gelukkig heb je nu een mooi passend zadel met goede service :D

Oh dat is fijn Laura, dat je de jouwe zo mee kon nemen! Ik heb de mijne daar samen laten stellen met een extra hoes erbij, hopelijk komt het snel.

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 09:10

Zo dat is echt een raar verhaal, zeker voor die prijs!! Bijna arrogant te noemen.

Ik heb weekje vakantie, gelukkig regent het hier en is het koud *\o/* -O-

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 09:22

Genieten Elke :D

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 10:34

Balen Laura van de regio, maar het waaide echt hard... Ik zou al niet rijden, die van mij is echt eng in Oudkarspel :=

Lekker Elke :\

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 11:14

Janneke, leuk zo'n blije pony!

Laura, balen van de regio.. Het waaide hier ook heel erg hard.. Ik zag in je profiel dat je ook wel eens in Bunschoten start, zondag ook? :D

Elke, fijn hé voorjaarsvakantie. :D :') En ik hoor net op het nieuws dat het eind van de week pas droger wordt.. Hoop voor je dat jij in het betere gedeelte van NL woont haha. :D

Ik baal echt van de KNHS, heb vorige week contact gehad over het oefenspringen in Ermelo morgen olv Edwin Hoogenraat. Ik wilde weten hoe laat het start want ik wil heel graag mee doen. Toen zou ze mij daarvan op de hoogte houden, geen antwoord meer gehad. Vrijdag weer gemaild, en tot nu toe nog geen antwoord..

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 12:55

Gatverdamme. Meisje in Steenwijk in het zwembad aangerand door asielzoekers. Ben bang dat dit het begin is en het alleen maar erger gaat worden.

Gister mooi met balken gespeeld. Hij deed tenminste weer normaal!

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 14:07

Jeetje, "andere normen en waarden" is geen excuus :n
Ze doen wel grappig over de cursussen (o.a. over homoseksuelen) die worden gegeven in de azc's maar ik denk echt dat het nodig is...
Ik denk er eigenlijk heel simpel over "of je past je aan (omgangsnormen), of je gaat maar weer terug"...

Het is echt smerig weer idd! Ik zak helemaal weg in de winterdepressie. Kom op zon!!!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 14:22

Ik vind dat je niet met twee maten moet meten, je houdt je gewoon aan de regels hier. Geen uitzonderingen. Dat je mensen ondersteunt daarin met cursussen vind ik helemaal prima, als je denkt dat je nog niet naar buiten kunt moet je dat ook zeker niet doen. Waanzin.

Daar in Keulen is er trouwens een Amerikaanse journaliste door een aantal vluchtelingen ontzet en naar haar vriend terug gebracht. Het kan dus wel.

Ik besefte me zaterdagmiddag ineens dat ik een trailer heb gekocht en toen ben ik spontaan naar het bos gegaan. Was wel schijtweer maar of je dan in de buitenbak rijdt of in t bos maakt ook niks uit :D

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 16:27

CWD dealer komt hier uit de buurt toch?

Eigenlijk heb ik alleen maar goede ervaringen met mensen met een recente verblijfsvergunning. Overal zitten klootzakken tussen en de meeste wonen bij elkaar in Rotterdam Zuid :+

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 17:38

Mijn ervaringen zijn zeer wisselend. Aantal jaar geleden was er een centrum in Wolvega. Ik baalde al verschrikkelijk als mijn moeder iets later was om mij op te halen van het station. Daar stonden ze 2 dik links en rechts langs de doorgang en waren zeer intimiderend bezig. Criminaliteit steeg. Net als diefstal. Zou 80% families komen, en werd 80% jeugd die ergens anders niet meer welkom was. Is gewoon erg dat de goeden onder de kwaden moeten lijden. Zou krijgen diegene die echt hulp nodig hebben niet wat ze verdienen. Die rotzooittappers zijn namelijk geen hulp nodig, of allen hulp om zo snel mogelijk te vertrekken.

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 20:02

Nee zondag geen bunschoten, ga zaterdagavond naar poelenburgh!
He gedsie wat naar weer. En idd niet met twee maten meten. Aanpassen en je gedragen....
Lekker Eva!!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 13:24

Ik ga donderdag met de jonge paarden naar Bronneger en in het weekend wsl met Ed en Bella naar Exloo.
Jammer van de regiokampioenschappen Laura!

Ook niet heel positief Pantykous. Die 2G moet wel een fijn zadel zijn en zich in het gebruik beter houden dan de voorganger. Maar dan zit je ook op dik 4000 euro...En op Ed ligt dat zadel gewoon niet goed. Die ik nu heb past super!
Gister gereden met mijn nieuwe zadel en viel alles mee. Bij eerste paard had ik even hulp nodig om de singel vast te krijgen, omdat het nog zo stug was, maar met rijden merkte ik er haast niets van :n
Ach, met vier paarden onder het zadel is het ook zo ingereden :P

Vervelend van dat voorval in Steenwijk! Dat gaat de publieke opinie ook geen goed doen :n

Geen internet thuis op het moment, ik wacht op een nieuwe modem en ben dan hopelijk weer in de lucht. Nu even afhankelijk van internet op het werk.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 13:41

Ik heb nu een Equipe, lag gelijk goed en zit heerlijk. :D Maar met 4 paarden ben je zo onderweg, dat moet goed komen.

Moet weer wat concoursen opzoeken voor maart eigenlijk, nog niks ingeschreven op de regio na.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 19:26

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 11:33

Ook springpaarden doen wel eens dom -O-

Afbeelding
Ik snap ook niet waarom ze in vredesnaam over het hek zou springen, gok dat ze ergens van schrok of een klap van t schrikdraad kreeg :=

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 12:49

:oo Dat is niet de bedoeling Cas...
Ik heb mij altijd afgevraagd hoe dat bij jullie zat wanneer ik langs reed Goldie.
Hebben jullie als buren een gezamenlijke paddock ofzo?

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 12:53

Ja sinds ik maar 1 paard heb, hebben we een doorgang gemaakt zodat ze bij hun paarden kan lopen en niet alleen loopt...

Cheminee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 20:06

paljaslaura schreef:
Stoer Lithya!

Pff Mickey zijn zadel ligt toch echt heel prut op Gismo, veel te breed (ligt dan op zijn schoft) en met een bontje/pad is ie aan de voorkant weer veel te krap..
Toch maar op zoek naar een leuk 2e hands zadel wat er nog een beetje knap uit ziet dan maar. Dus als iemand hier nog iets weet! Moet sowieso 17 inch hebben en dan de boom kleiner dan 32 in ieder geval :P

Ik heb er nog 1 te koop! Half jaartje oud
Kentaur ithaka

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 20:47

Cas liep gelukkig als een kievit en is ontzettend blij...
Schade lijkt verder mee te vallen, maar in overleg met instructeur besloten om niet te gaan springen.
Dit is de enige plek die wel flink is, maar is allemaal oppervlakkig gelukkig :=
Afbeelding

Vreemde dieren heb ik toch altijd, de een komt op mysterieuze wijze met een beenbreuk binnen en de ander doet dit :+ gelukkig nu maar 1 paard, is maar 1x ellende :')
Laatst had ze ook zo'n geintje dat ik op vakantie was. M'n moeder vond allebei der dekens in de bak, dus ze dacht zal wel stuk zijn... Nee ze had ze gewoon afgekregen, alle sluitingen nog vast :')

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 21:45

Jeetje best wel een schaaf Goldie gelukkig verder alles goed..

Ik ben vandaag naar het strand geweest met vriendin.
Wat
Was
Het
Gaaf!!
*\o/*

Tante Cor vond het eerst een beetje eng maar durfde uiteindelijk toch het water in. Wie weet is haar water vrees in de cross nu stuk minder geworden.

M'n hond was ook mee, super leuk. Heerlijke stukken gegaloppeerd, hondje voorop _O-

Afbeelding

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 22:06

Lekker elke!!
Ooh onhandig paard. Gelukkig is de schade meegevallen!
Ik zoek een springzadel Evelyn :+

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 08:29

Goldie wat een pannenkoek! Hoe krijgen ze het voor elkaar he?

Wat een droom Elke, lijkt me heerlijk. Maximaal genieten :j

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 15:04

Even een kort berichtje van mij, ik heb zo'n geweldig lief paard die dacht dat hij even toe was aan vakantie dus mij eraf heeft gegooid wat heeft gezorgd dat ik met mn rechter hand in het gips zit (middenhandsbeentje gebroken) linker duim gekneusd, en mijn rechter voet of zwaar gekneusd of iets aan mijn enkel banden. Moet morgen terug voor mijn voet, woensdag voor mijn hand.

Dus vrijdag geen wedstrijd voor ons. Hoop dat ik mij snel weer minder gehandicapt voel want ik was juist zo gedreven om lekker te trainen..
Before - after :')
Afbeelding

Lekker trouwens een strand ritje Elke! Waar ben je geweest? :)

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 15:11

Nann, dat gaat lekker! :7 Paard op strafkamp zeker? Wat nou vakantie :D

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 15:22

Haha nou hij mist nu een ijzer maar de smid komt morgen en dan mag hij gewoon weer aan het werk. :D