Caritas schreef:Wat is een klein scherp wiel? Dit?[ [url=m/h38Ic8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat valt zeker onder fijn getand en scherp. Zou het niet anders kunnen beoordelen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kaitlyn schreef:linda2008 schreef:Ik kan ook stoppen met refreshen. Wij hebben onze punten binnen, 182,5 voor ons L2 debuut![]()
Genoeg ruimte voor verbetering, zaten ook best nog wel wat fouten in, maar voor nu helemaal tevreden
Super! Ik heb ook nog even snel gekeken, maar nog geen uitslag.
Akke_sSpring schreef:Caritas schreef:Wat is een klein scherp wiel? Dit?[ [url=m/h38Ic8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Volgens mij is dit categorie 9 uit het reglement van KNHS toegestane sporen en bitten. "Spoor met draaiend wieltje (wieltje mag niet scherp zijn). Bron: https://www.knhs.nl/media/12539/toegest ... 022018.pdf
Dit wieltje valt volgens mij niet onder de scherpe categorie als ik de afbeeldingen in het reglement bekijk.
Ik rijd met een vergelijkbaar spoortje en het wieltje kun je bij mij naar binnen duwen. Dus als ik vol mijn spoor er in zou duwen dan gebruik ik feitelijk alleen de knop. Volgens mij is dit bij deze spoor ook het geval gezien de ruimte achter het wieltje in de spoor.
Marjolein schreef:Gelukkig ge-appt dat m'n protocol er niet was. Kreeg als antwoord dat ze nooit een proef hadden ontvangen en dat ze niet wisten waar de punten vandaan kwamen. Ik mocht de proef dus opnieuw opsturen. Ik zit dus weer op het wachtbankje
xRoossie95 schreef:Kaitlyn schreef:
Super! Ik heb ook nog even snel gekeken, maar nog geen uitslag.
Dus ik ben niet de enige die elke keer nadat iemand punten post toch nog een extra refresh ronde doet?
Marjolein schreef:Gelukkig ge-appt dat m'n protocol er niet was. Kreeg als antwoord dat ze nooit een proef hadden ontvangen en dat ze niet wisten waar de punten vandaan kwamen. Ik mocht de proef dus opnieuw opsturen. Ik zit dus weer op het wachtbankje
urosa schreef:Eveline77, jammer! Je zat wel heel dichtbij met je eigen beoordeling.
Evelien_MG schreef:Wat een mooie punten komen er voorbij!
Ik heb net mijn proef voor 5 nov opgestuurd. En wou mij meteen opgeven voor 19 nov, maar hij zit al vol!! Staat er bij jullie ook een rood bolletje? Mijn merrie is drachtig.. had zo graag nog een paar proefjes willen rijden voor het niet meer kan.
Anoeska27 schreef:Ik onderstreep overigens wel nog steeds, maar vind het echt onzinnig. Zoals net, ik had als commentaar "iets onrustige aanleuning bij rechtstellen". Dan onderstreep ik aanleuning en rechtstellen, maar dat is lekker dubbelop. Want dat was met alleen het commentaar al duidelijk.
linda2008 schreef:xRoossie95 schreef:Ik heb nog geen puntenmoet ik dan een berichtje sturen ofzo of zal ik nog even geduld hebben?
Ik zou een berichtje sturen hoor. Je hebt nu alle recht om ongeduldig te zijn, ze zouden uiterlijk vandaag bij je binnen moeten zijn
KirstenHorse schreef:Anoeska27 schreef:Ik onderstreep overigens wel nog steeds, maar vind het echt onzinnig. Zoals net, ik had als commentaar "iets onrustige aanleuning bij rechtstellen". Dan onderstreep ik aanleuning en rechtstellen, maar dat is lekker dubbelop. Want dat was met alleen het commentaar al duidelijk.
Wat ik begreep van andere jury's is dat je aanleuning en rechtstellen onderstreept, en dan als commentaar schijft 'onrustig'. Het zou in principe tijd moeten besparen, maar op jouw manier (wat imo nog veel jury's doen) is het inderdaad dubbelop. Ik ben verder geen jury hoor!