Idem hier Laura, dat vond ik bij Mattes ook zo leuk, helemaal zelf samen stellen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Pantykous schreef:Goh vergeet ik helemaal op Mirthe te reageren, terwijl ik toch een zwak heb voor CHallVoelde hij goed aan?
paljaslaura schreef:Het is echt een kussentje haha zou d'r zelf op kunnen slapen. En ik heb ook naar acavallo gekeken maar vind t bij Ogilvy gewoon leuk omdat je met kleurtjes kan werken. Ik heb d'r nu dus eentje die echt perfect matcht met m'n wedstrijd spul
Dus ja ik vind t t sparen waard
Pantykous schreef:Je kunt 't bestellen bij Eliane Kil, dat is de goedkoopste in Nederland. info@elianekilproducts.com Je kunt die pad ook in een slag dunner bestellen maar dan heb je meer een gel idee. Ogilvy verstuurt wel naar NL maar alleen via airmail en dan moet je denken aan zo'n 100 dollar extra aan verzendkosten
Idem hier Laura, dat vond ik bij Mattes ook zo leuk, helemaal zelf samen stellen
Maar nu is mijn probleem dat m'n wedstrijdkleuren (bruin tuig, navy dekje, jasje & cap en een champagne broek) misschien wel wat te eenvoudig zijn: ik zou dus denk ik een bruine Ogilvy kiezen met een champagne en navy biesje.
Als ik dan bedenk dat zo'n zelfde Acavallo ook in het bruin te krijgen is, dan vind ik het ineens wel weer 'n beetje onzinnig geld worden voor enkel het leuke biesje. 

Ik word beschuldigd omdat ik gisteren jarig was dus niet op mijn rekening heb kunnen kijken dat ik iedereen oplicht en nooit wat verstuur 
Mensen kunnen echt snel hysterisch zijn jeeeeetje

Al kan dat liggen aan d'r bui. 
) en mijn hemel: als het voor de pony niet fijn is, dan is het 't voor mij in ieder geval wel. Wat zit ik zacht! Voor buitenritten ben ik overtuigd.
Van de week eens kijken wat het met springen doet.

gelukkig wel een leen zadel kunnen krijgen. 

Mijn merrie is niet de jongste meer en ben altijd ontzettend zuinig op d'r rug geweest. Als er dan iets bestaat wat het leven voor haar nóg fijner kan maken, dan ben ik naïef genoeg om dat te proberen.
(ben er ook ontzettend zuinig op wbt modder weghalen enzo oeps
)

Weet uiteindelijk ook niet precies wat het beste is: de ene zegt dat onderleggers prima zijn, de andere vindt het onzin. Denk dat als je eerlijk naar je paard luistert, je wel weet wat goed is. Als honderd mensen vertellen dat het slecht voor je dier is, maar hij springt de sterren van de hemel met die pad, dan mag je hem van mij er lekker onder laten liggen.