Edit: foto is wel onscherp door het uploaden. Beeld is normaal scherper.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
Ik had deze keer een nieuwe filmer en daardoor konden we een paar keer opnieuw beginnen met voorstellen, het rondje lopen inzoomen op sporen en bit en toen uiteindelijk alles lukte (dacht ik) stond ze royaal naast de AC lijn.... en dat zag ik pas toen ik de lijn opreed. Balen, maar toch door gereden. Proef stond er wel in een keer op gelukkig. Bij het achteraf bekijken van het filmpje was het nog niet 100% gefilmd, maar heb het maar zo gelaten. Mijn paard was voor haar doen al heel oplettend en meewerkend en ik stop graag als het goed gaat. Daarna ook geen tijd meer gehad om een proef te laten filmen.

Kaitlyn schreef:Marjolein schreef:Ik heb wel punten, geen protocol. Dat is ook niet fijn...
Is misschien nog aan het uploaden? Hoe zijn je punten?
hopelijk kun je daar iets mee...
super bezig zeg!
linda2008 schreef:Marjolein, wat balen zeg! Maar knhs zorgt vast snel voor je protocolhopelijk kun je daar iets mee...
Ishannah, he jammer!! Volgende keer beter...
. We gaan gewoon vrolijk verder, al ben ik nog even in de war haha. Kirrietje schreef:Okee even een vraagje, we moeten dus nu in de buitenbaan filmen omdat de binnenbaan niet beschikbaar is. Ivm met werk kan ik savonds pas filmen. Is dit oke verlicht?
[ [url=m/4RNwuA.png]Afbeelding[/url] ]
Edit: foto is wel onscherp door het uploaden. Beeld is normaal scherper.
de proefjes met ons verzorgpaard voor event 5 nov tegelijk ingestuurd zondag. En mn zus heeft natuurlijk al punten en ik niet
toen heb ik direct de langst toegestane maat gekocht.
Caritas schreef:Wat is een klein scherp wiel? Dit?[ [url=m/h38Ic8.jpg]Afbeelding[/url] ]