Quidou schreef:Idd 10e is toch super netjes!
Vind dat stalplaatje die je kreeg trouwens wel heel leuk!![]()
Leuke herinnering.. haha
Ja dat vond ik ook erg gaaf! Hij zit dan ook al op Smart z'n stal, ik trots aan iedereen laten zien
natuurlijk haha
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Quidou schreef:Idd 10e is toch super netjes!
Vind dat stalplaatje die je kreeg trouwens wel heel leuk!![]()
Leuke herinnering.. haha
uverla05 schreef:Jaja Wij zijn derde van nederland geworden met het 6 tal van de schaapskooiruiters!!!!!!![]()
![]()
Maar toch nog super leuk natuurlijk

Als het nou een beschaafd applausje was geweest, maar nee!!! We zijn naar de jury's en secretariaat gweest en ze waren het helemaal met ons eens... Helaas mochten we door tijd en jury gebrek niet nog een keer de proef rijden.rowo schreef:Ik ga hier ff heeeel erg klagen over rijvereniging TAXANDRIA uit brabant geloof ik. Met dank aan hun supporters ging het eerste deel van onze viertal proef compleet de mist in.. Als we daar gewoon 6jes hadden waren we 2e gweest en mochten we overkampen.
Het viertal van TAXANDRIA was klaar met de proef en op het moment dat wij de proef binnen rijden gaan die supporters echt onwijs hard klappen, schreeuwen en juiche. Jaaaa op het dressuurterrein. Nou daar gingen onze paarden.... EN BEDANKTAls het nou een beschaafd applausje was geweest, maar nee!!! We zijn naar de jury's en secretariaat gweest en ze waren het helemaal met ons eens... Helaas mochten we door tijd en jury gebrek niet nog een keer de proef rijden.
Met de vereniging waren we 15e.. Onze 4 dressuurruiters kregen voor hun proeven hier allemaal in de 180 waar ze normaal 190 of 200 rijden. Erg zonde dus.
rowo schreef:Met de vereniging waren we 15e.. Onze 4 dressuurruiters kregen voor hun proeven hier allemaal in de 180 waar ze normaal 190 of 200 rijden. Erg zonde dus.
Ach we hebben dr gereden

Martine__ schreef:Ik heb 2 foto's besteld. Ik ga ze nu even inscannen

haha sophie_kurk schreef:mn instructrice was 9e in de Z2 met maar 61.9% Ze had een fijn gevoel over de proef en zeker de laatste tijd niet onder de 65% gereden, dus er wordt zeker streng gepunt.

Ik was 13e met 61,4% terwijl k normaal ook wel hoger zou scoren met zo'n proef
Maar ben zeker tevreden omdat ik zo'n score ook wel vaker haal en het dan dit keer ook lukt op een NK!

Quidou schreef:Leuke foto van t 4tal! Voor alle 4 de paarden op t goeie moment is toch best knap!haha