MyWishMax schreef:Ik vind het bizar knap fleursandro! Heel chique ook. Heb je nog een foto echr van de zijkant? En van de voorpluk?
Dat is het enige waar ik enorm van baal bij de mijne. Dikke staart (nu niet zo, want enorme pluk eruit) en dikke manen, maar voorpluk zijn echt 5 haren. Ik heb een stuk manen erbij gepropt maar is alsnog niks. Knotje wordt ook maar iniminie.
Voorpluk is gewoon zoals normaal met naald en draad vastgezet.
Achteraan mist hij wat plukken
dus die knotjes zijn mini vergeleken de rest (groeit gelukkig inmiddels weer aan, foto's zijn van september)

Na een cross, dus blijft ook nog super zitten

of nat maken eerst, dan mousse erin(of die spray eerst op jouw handen spuiten en door de pluk verspreiden met handen?) zodat alles plakt met vlechten en na het vlechten wat extra op de zijkanten smeren 
De knotten maak ik net zo breed als een trekkammetje.
alleen het dikste stuk maak ik iets smaller, maar dat valt niet op als ik klaar ben. Maar vind minder vlechten mooier staan bij dit paard. Elk paard heeft bij mij vast aantal knotten gehad. De ene 6, andere weer 7 of meer. Net hoe de hals is en de manen.

) , maar dat wassen en alles vind ik toch ook wel weer heerlijk
Henkie houdt van al die aandacht en tutten en toiletteren en ik neem over het algemeen genoegen met uiterlijk a'la wild moddervarken