Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Flevolander schreef:in het verleden wel redelijk actief mee gepost hier.. nu wat minder omdat het al vrij snel duidelijk werd dat voor de Z-ruiters er geen wp's in zaten via de online proeven..
maar inmiddels denk ik pfoeee... wat duurt dat lang, die wedstrijd stop.. ben ik de enige Z ruiter die dit gevoel heeft?
Flevolander schreef:eens hoor BF. denk dat het ook voor andere takken geldt.. maar jeetje, het lijkt me zo fijn om weer te mogen starten! Stiekem hoop ik op mogelijkheden na 19 januari
Flevolander schreef:in het verleden wel redelijk actief mee gepost hier.. nu wat minder omdat het al vrij snel duidelijk werd dat voor de Z-ruiters er geen wp's in zaten via de online proeven..
maar inmiddels denk ik pfoeee... wat duurt dat lang, die wedstrijd stop.. ben ik de enige Z ruiter die dit gevoel heeft?
Eveline77 schreef:Hier een dochter die komend jaar 18 wordt en heel graag haar pony naar het Z2 had gereden. Nu mag ze Z1 starten en staat ze dus stil... zelfde qua springen, M startgerechtigd maar wanneer het er van gaat komen. Het idee was om van het voorjaar de pony te verkopen maar dit stellen we misschien toch maar wat uit.
ynskek schreef:Als ze komend jaar 18 wordt mag ze als ik het goed heb toch nog een laatste jaar bij de ponys starten.
Ik hoop oprecht dat de wedstrijden in 2021 weer doorgang kunnen vinden. In welke vorm dan ook