Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 09:50

MyWishMax schreef:
Een filmpje mag niet ouder zijn dan een week, maar ik zou zeggen als het evenement de 28e is je vanaf de 21e mag filmen. Dat is een week. Dat mag dan al vanaf de 21e om 0.00 want dat is al de 21e. Als het pas de 22e zou mogen heb je maar 6 dagen.

Vanaf de 22e heb je 7 dagen hoor, voor een filmpje wat uiterlijk de 28e ingeleverd moet worden...

DoretteK schreef:
Maar je kan hem de 28e ook nog de hele dag inleveren. Dus je hebt 22, 23, 24, 25, 26, 27 en 28 april de tijd om hem op te nemen. Dat zijn 7 dagen, dus een week?

Anoniem

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 09:51

Er staat toch heel duidelijk max een week oud? Dus inderdaad vanaf morgen.

FleurSandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 09:53

bliksemflits schreef:
FleurSandro schreef:

Dan hoop ik dat mijn filmpje wordt beoordeeld... Ik heb mijn filmpje op de 14e opgenomen en vandaag is het online event
Helaas sinds vrijdag een kreupel paard dus kon hem niet over filmen

Dat denk ik eerlijk gezegd niet, er staat heel duidelijk dat het filmpje maximaal een week oud mag zijn.
Of bedoel je voor het event van vandaag?

Ja van het event van vandaag

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 09:55

Ik denk eerlijk dat ze daar niet zo moeilijk over doen, dat is maar net hoe je het leest betreft die 7 dagen zoals je hier al merkt. Ik hoop het in ieder geval voor je!

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 09:56

Dat ligt er maar net aan of je op de dag zelf nog de film mag inleveren.
Mij leek dat als op 30-04-2020 het event is je het op 29-04-2020 23:59 ingeleverd moet hebben.

Maar kan goed dat ik daar fout in zit. Als je de film op de eventdag zelf nog mag inleveren dan zou je voor 30-04-2020 dus vanaf 24-04-2020 00:00 mogen filmen.

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 09:58

Ik zou sowieso geen verkeerde datum noemen, bij de eigenschappen van een video kan namelijk worden gezien wanneer deze gemaakt is.

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 09:59

Je kan inderdaad nog op de dag van het event inleveren. Dit staat bv. bij die van 28 april op MijnKNHS:

Inschrijven en aanleveren van de video's voor het Online Dressuurrijden kan tot middernacht 28-4-2020.

En bijschrijvingen zijn mogelijk tot 28-04 23:59.

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 10:00

Ik denk ook niet dat het op een dagje aankomt. Het gaat er waarschijnlijk meer om dat de gefilmde proef niet echt oud is.

Ik stond op de reserve lijst voor de 30e en deze is zojuist geanuleerd. Ik heb net gekeken en toen kon ik wel inschrijven voor het L1 voor deze datum en betalen. Dus nu sta ik wel ingeschreven als het goed is *\%/*

Edit: status is nu definitief :D nu nog bedenken wanneer ik het op ga nemen.
Laatst bijgewerkt door Lottekuhh_x op 21-04-20 10:03, in het totaal 1 keer bewerkt

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 10:01

Het mag óp de dag van het evenement niet ouder zijn als een week. De 14e plus een week is de 21e. (of 21e tot 28e)

Ik zou het héél krom vinden als het zo zou zijn als jullie redenatie, eigenlijk. Zoals FleurSandro het gedaan heeft zou ik het ook opvatten. Anders zou de KNHS iets duidelijker moeten zijn met voorbeelden, dat je dus 6 dagen van te voren mag filmen, ipv op de dag van het evenement een week oud zijn.

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 10:03

Ik had me ook ingeschreven en kwam op de wachtlijst maar nu er weet afgegooid door de knhs. Balen dat het zo snel vol zit! Hopelijk komen er nog meer events mocht deze vorm van proeven rijden nog verder gaan.

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 10:04

bliksemflits schreef:
Ik denk eerlijk dat ze daar niet zo moeilijk over doen, dat is maar net hoe je het leest betreft die 7 dagen zoals je hier al merkt. Ik hoop het in ieder geval voor je!

Ja ik kan geen concreet voorbeeld vinden bij hun, dat zou het misschien iets duidelijker maken.
Ben trouwens niet van plan om een andere datum te noemen, hoor!

Ik laat het jullie weten zodra ik bericht terug heb.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 10:05

Hier wel betaald, maar status nog steeds ingediend. Wacht rustig af.

FleurSandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 10:07

MyWishMax schreef:
Het mag óp de dag van het evenement niet ouder zijn als een week. De 14e plus een week is de 21e. (of 21e tot 28e)

Ik zou het héél krom vinden als het zo zou zijn als jullie redenatie, eigenlijk. Zoals FleurSandro het gedaan heeft zou ik het ook opvatten. Anders zou de KNHS iets duidelijker moeten zijn met voorbeelden, dat je dus 6 dagen van te voren mag filmen, ipv op de dag van het evenement een week oud zijn.

Ja ik dacht gewoon dinsdag tot dinsdag. Verder niet eens over nagedacht

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 10:09

Ik vind het nu nog spannender dan een gewone wedstrijd eigenlijk omdat je moet wachten op de punten (3 werkdagen ipv dezelfde dag).
Ik ben ook benieuwd hoe vaak een jury terugkijkt.
Ik heb zelf mijn filmpje nu echt tig keer terug gekeken en zie steeds meer 'fouten' waardoor ik niet denk dat ik een winstpunt heb gehaald... maak eigenlijk mezelf een beetje gek nu.

IvyRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 10:17

Rosanna1990 schreef:
Ik vind het nu nog spannender dan een gewone wedstrijd eigenlijk omdat je moet wachten op de punten (3 werkdagen ipv dezelfde dag).
Ik ben ook benieuwd hoe vaak een jury terugkijkt.
Ik heb zelf mijn filmpje nu echt tig keer terug gekeken en zie steeds meer 'fouten' waardoor ik niet denk dat ik een winstpunt heb gehaald... maak eigenlijk mezelf een beetje gek nu.

Dit is zo herkenbaar... Ik kijk het filmpje 1x voor ik het instuur om te checken of alles goed zichtbaar is en blijf er dan ook vanaf tot ik mijn punten heb :+ Anders ga ik mezelf helemaal gek maken

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 11:16

Citaat:
Goedemorgen,

Als je er maar rekening mee houd dat de video die je instuurt max. 7dgn oud is.

Aldus het KNHS. Schiet ik nog niet heel erg veel mee op, of ik ben gewoon heel blond :')

Wat ik me net bedenk: Dan zou je dus ook je in kunnen schrijven voor een wedstrijd voor over bijvoorbeeld een maand, deze vandaag opnemen en morgen inleveren.
Dan is het op het moment dat je hem inlevert nog geen 7 dagen oud, maar wordt hij gewoon pas over een maand beoordeeld...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 11:20

Tja het staat er toch duidelijk? Max 7 dagen dat is 22,23,24,25,26,27,28 april.

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 12:22

Yvank_ schreef:
Tja het staat er toch duidelijk? Max 7 dagen dat is 22,23,24,25,26,27,28 april.

Ik heb even gebeld en je hebt inderdaad gelijk!

Weet niet meer wie er ook al een video op had genomen, maar dit mag dus eigenlijk niet.
Geen idee of ze daar heel streng over zijn.

Heb ook nog gevraagd hoe het dan zit als je hem eerder inlevert dan de datum dat je je hebt ingeschreven, maar daar had ze niet echt een antwoord op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 12:37

Ik neem aan ze die video afkeuren want de regel is er niet voor niks :)

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 12:39

Yvank_ schreef:

Eens, maar in het reglement staat:

Bepaling 10
De video mag maximaal een week oud zijn.

Stel dat er vandaag een kind wordt geboren, dan zeg je de 28e toch ook dat hij en week oud is?
Dan moeten ze aangeven dat het 7 dagen is, in plaats van een week.
Dus ik snap het heel goed als iemand vandaag opneemt voor volgende week.

Maar ben blij dat ik het nu duidelijk heb. Hopelijk ziet iedereen dit op tijd.

Padoertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 12:40

Hoe zat het ook alweer met het ordernummer wat je moet opnemen in de beschrijving bij het uploaden van de video? Is dat het nummer vermeld bij winkelwagen ID?

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 12:43

Padoertje schreef:
Hoe zat het ook alweer met het ordernummer wat je moet opnemen in de beschrijving bij het uploaden van de video? Is dat het nummer vermeld bij winkelwagen ID?

Dat staat in dat overzicht winkelwagen mailtje.

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 12:44

chanelle14 schreef:
Yvank_ schreef:

Eens, maar in het reglement staat:

Bepaling 10
De video mag maximaal een week oud zijn.

Stel dat er vandaag een kind wordt geboren, dan zeg je de 28e toch ook dat hij en week oud is?
Dan moeten ze aangeven dat het 7 dagen is, in plaats van een week.
Dus ik snap het heel goed als iemand vandaag opneemt voor volgende week.

Maar ben blij dat ik het nu duidelijk heb. Hopelijk ziet iedereen dit op tijd.

Je vergeet dat 1 week 7 dagen is :). Alleen wordt er veelal anders naar gekeken/gepraat, op een manier die eigenlijk niet correct is.

Wellicht dat er enigszins soepel mee om gaan omdat het schijnbaar toch voor mensen niet duidelijk is en het in verschillende perspectieven te bekijken is.

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 12:45

Ja inderdaad, ze zullen er in het begin vast rekening mee houden dat het niet voor iedereen even duidelijk is.

Vandaag maar een nieuwe wasbeurt na de training dan :') .

Padoertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 12:47

Caritas schreef:
Padoertje schreef:

Dat staat in dat overzicht winkelwagen mailtje.

Dat snap ik, maar daar staan o.a. Winkelwagen ID, een Ogone ID, en dan heb je nog de volledige code van de PDF die je meegestuurd krijgt met de opsomming van de datum - een 4 cijferige code - met aansluitende je winkelwagen ID. Kortom; er zijn dus 3 mogelijkheden.