Ik heb gisteren ZZ zwaar gestart!!
Vond alles wel beetje wennen , maar we hebben de 1e wp binnen! 2e proef was de pijp leeg en concentratie weg, daardoor 2 grote fouten en daardoor net een % tekort.
Maar mijn dag kon niet meer stuk
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

marjolein88 schreef:Wat fijn josje! En ik zie dat jij ook een gribaldi hebt. Ze lijkt heel erg op mijn paard! Ook een gribaldi maar dan hengst
Maar zie heel veel gelijkenissen

In Nederland zitten we ook op de internationale shows al in de middenmoot dus ik ben benieuwd, leuke nieuwe uitdaging
We zijn nu in de trainingen vooral bezig met zelfhouding in contragalop, heerlijk dat ze de changementjes om de pas springt (en ideaal voor wedstrijden) maar in die contragalop werkt dat toch wel een beetje tegen me xD Als ik maar heeel even mn binnenbeen ontspan heb ik een changement om mn oren.
Naja oefenen oefenen oefenen, en ik moet er binnensmonds heel hard om lachen als ze vol enthousiastme overspringt omdat ik onbewust die hulp geef

mirjamalvaro schreef:Dat word straks OS wieneke

blijkbaar gingen we niet eens "full breezing"
marjolein88 schreef:Knap hoor Wieneke! Is het in jouw discipline ook zo jury/smaak gevoelig als in de Dressuur? of is het daar iets anders opgezet?
Hoe ver gaan jullie meestal weg naar wedstrijden? en starten jullie dan altijd 2 proeven?

!