Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Proefgericht clinic was wel een succes! Hij was op zich erg fijn in de proef duidelijk gespannen maar hij bleef fijn bij me. Werken aan mijn gespannen houding en het onbewust vasthouden in de proef en dan gaan we knallen!lina1998 schreef:Ohw fijn is dat. Proefgericht clinic was wel een succes! Hij was op zich erg fijn in de proef duidelijk gespannen maar hij bleef fijn bij me. Werken aan mijn gespannen houding en het onbewust vasthouden in de proef en dan gaan we knallen!
Een stillere aanleuning komt vanuit een ontspannen en recht paard. Daarbij is het heel belangrijk dat je paard aan allebei je bennen is. Recht tussen je benen en je teugels en zorgen dat ze goed voor je been opzij gaan.

!
Hillady schreef:lina1998 schreef:Ohw fijn is dat. Proefgericht clinic was wel een succes! Hij was op zich erg fijn in de proef duidelijk gespannen maar hij bleef fijn bij me. Werken aan mijn gespannen houding en het onbewust vasthouden in de proef en dan gaan we knallen!
Een stillere aanleuning komt vanuit een ontspannen en recht paard. Daarbij is het heel belangrijk dat je paard aan allebei je bennen is. Recht tussen je benen en je teugels en zorgen dat ze goed voor je been opzij gaan.
Hahaha heel fijn inderdaad Matedor!
Mooi dat het goed ging! Hier staat de winstpunten teller op 2!

helaas proef verkeerd gereden. -9
Desondanks dat 180 punten. Zeer tevreden. Helaas ging ze een paar keer bijna op dr plaat gegaan ivm gladheid.
maar het komt vast goed!
Ik ga nog even kijken naar een oefenparcours.
Kan je wel!
Aniek
Matedor