Vooral fijn als je twee weken kunt uitproberen, dan zit je tenminste niet aan een duur bit vast (en uiteindelijk als het tegen zit aan een hele bittencollectie
) Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Vooral fijn als je twee weken kunt uitproberen, dan zit je tenminste niet aan een duur bit vast (en uiteindelijk als het tegen zit aan een hele bittencollectie
)

vandaag even gelongeerd, dus komende dagen weer ermee rijden, ben benieuwd! 
ook heb ik het lastige besluit genomen om over te stappen naar een nieuwe instructrice. De klik raakte door omstandigheden weg en daarom werkte het niet meer fijn. Wel goed uit elkaar gegaan en ben haar nog steeds super dankbaar voor alles wat ik bij haar geleerd heb
Heb onlangs proefles gehad bij iemand anders en dat ging echt heel fijn! Lag ook mooi op 1 lijn met Robin van Lierop waar ik was geweest, hij ging echt zo lekker lopen
over anderhalve week hebben we onze laatste wedstrijd voor de kring dus hopelijk kunnen we dit gevoel meenemen en nog even knallen!
de grootste rubriek waar ik gestart ben was met 20 man in de L2 op de kringkampioenschappen. Normaal gesproken ligt het meer tussen de 5-10 deelnemers, soms een uitschieter tussen de 10-15.
hier is het overigens vaak zo dat je al kort na je proef je uitslag weet, of ze je protocollen al klaarleggen ligt meestal aan de organisatie. (soms willen ze ze nog niet weggeven om alle scores aan het eind nog te controleren als ze allemaal bekend zijn voor de definitieve einduitslag)
had het voor het eerst zo'n 2-3 jaar terug oid
en anders kan je altijd nog op en neer rijden!
Netam: was het ook echt zo glad of puur voor de zekerheid? Om die reden zoek ik nu nog mijn wedstrijden op zand uit.. Wat waren je punten nog?