Slim om alvast wat oefeningen van L2 mee te nemen Boukje, en zeker achterwaarts is niet het makkelijkste. Ook het 10 meter wijken in plaats van 5 meter is wel goed om al eens mee te pakken. Lekker zo’n gevarieerd weekje hoor! En super leuk dat je vriend mee ging op buitenrit! Die van mij moet echt niks van paarden hebben, vindt ze eng en groot (en dan is fifty ook nog eens zo’n reus). Al ging die wel af en toe mee als ik ’s avonds nog even dekentje op ging doen en dan had die hele verhalen tegen hem

Jammer van het zadel Fleur. Oppassen dat die niet achterover gaat kantelen als het voor te smal wordt. Vind zadels altijd maar lastig, het liefst zou ik het om de maand laten checken maar das ook weer zo duur.... Fijn dat het verder de goede kant op gaat en je verschil merkt.
Binnenkort moeten bij Fifty een paar tandjes worden getrokken. De hoektanden onder zijn niet gewisseld maar de melktandjes zijn helemaal naar voren geduwd, dus nu heeft die 2 hoektanden naast elkaar

Verder qua rijden is het ff rustig, we gaan ook wat minder rijden en meer longeren en vrij. Nu nog 3 of 4 keer per week rijden, en dan echt trainen, ipv 5 of 6 keer rijden en dan maar een beetje beweging geven. Dat beweging geven gaan we dus alleen aan de longe doen en verder helemaal vrij in de paddock of de wei. Dus iedere woensdag heb ik priveles en verder kijken we een beetje per week hoe we het indelen. Dat wordt dus een stuk minder rijden per week, dus misschien ga ik maar weer hardlopen om toch een beetje te bewegen. 2 jaar terug heel fanatiek gedaan, paar keer 10 km gelopen tijdens van die wedstrijden maar daarna eigenlijk nooit meer. Ook een beetje omdat m’n kuiten wat dikker worden ervan en ik mn laarzen niet meer dicht kreeg

Heb trouwens donkerbruine De Niro laarzen besteld, het dressuurmodel. En dan is de schacht brushed, zodat het net een beetje glimt, maar minder dan lak (vind ik niet zo mooi met bruin). De voet is normaal leer, omdat het door die coating anders snel kan scheuren bij je tenen waar het leer steeds buigt. Las alleen in een ander topic hier over die laarzen dat bestellingen die deze week geleverd zouden worden al wat vertraging hebben, dus misschien duurt het bij mij ook wel langer.