MIJn paarden zijn in vorm, lekker aan het lopen en goed gehumeurd

Over de clinic ga ik hier niets meer zeggen, mag niet van odenxia

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AnoukvW schreef:Wat een drukte hier!Wel opvallend hoeveel mensen opeens uit de meeleesmodus komen wanneer het woord clinic is gevallen
luv schreef:AnoukvW schreef:Wat een drukte hier!Wel opvallend hoeveel mensen opeens uit de meeleesmodus komen wanneer het woord clinic is gevallen
Daar heb je ook wel gelijk in![]()
Ik lees altijd al wel mee, want er komen hier o.a. veel nuttige tips voorbij. Alleen ik voelde me nog niet (helemaal) welkom omdat we pas Z1 + 5 zijn.. Maargoed een kans om aan zo'n leerzame clinic mee te doen wilde ik toch niet laten schieten. Maar ik vind ook wel dat diegene die hier al het langst zijn voorrang hebben... Verder zal ik in dit topic niet meer het woord 'clinic' gebruiken, maar wilde het toch even kwijt.
luv schreef:AnoukvW schreef:Wat een drukte hier!Wel opvallend hoeveel mensen opeens uit de meeleesmodus komen wanneer het woord clinic is gevallen
Ik lees altijd al wel mee, want er komen hier o.a. veel nuttige tips voorbij. Alleen ik voelde me nog niet (helemaal) welkom omdat we pas Z1 + 5 zijn.. Maargoed een kans om aan zo'n leerzame clinic mee te doen wilde ik toch niet laten schieten. Maar ik vind ook wel dat diegene die hier al het langst zijn voorrang hebben... Verder zal ik in dit topic niet meer het woord 'clinic' gebruiken, maar wilde het toch even kwijt ;) .
Ik lees altijd al wel mee, want er komen hier o.a. veel nuttige tips voorbij. Alleen ik voelde me nog niet (helemaal) welkom omdat we pas Z1 + 5 zijn.. Maargoed een kans om aan zo'n leerzame clinic mee te doen wilde ik toch niet laten schieten. Maar ik vind ook wel dat diegene die hier al het langst zijn voorrang hebben... Verder zal ik in dit topic niet meer het woord 'clinic' gebruiken, maar wilde het toch even kwijt.
beemst36 schreef:Les je nog steeds bij mieke mich? Waar ligt haar nadruk op?
Of les je bij Vanessa/Leonie (was je volgens mij ook wel eens heen geweest toch?)