66996236 schreef:filmpje is natuurlijk ergens anders niet meer te zien?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Electra63 schreef:Tendance schreef:Dat gebeurd op het moment, dat Adelinde ook rijdt en die wint dan gewoon!!!
Het wordt haast flauw zo vaak post ik het inmiddels!!!
Je hebt gelijk hoor.
Iedereen let op Rath en Gal en Adelinde gaat er mee vandoor![]()
Hoe heet dat spreekwoord ook al weer?
Tendance schreef:Heb de afgelopen pagina's alleen maar mee gelezen en had eigenlijk de hoop, dat ik ook Belg geweest was, dan mocht ik ook alles roepen.... Volgens sommigen telt mijn mening dan toch niet mee!!! Kan ik lekker alles roepen wat ik wil en niemand die het boeiend vindt!!!
En dit is niet tegen, maar juist voor Ayasha...
manubres schreef:Ik ben het er met een aantal hier zeker niet eens!![]()
Ten eerste zijn er misschien mensen die Totilas-fan waren, maar dan wel als team met EdwardWant daar gaat het toch om in de paardensport om een team te zijn met je paard, DAT maakt de sport zo mooi
. Ik voel het niet als een voetballer die naar een andere club gaat maar meer als dat je helemaal verliefd ben op een man, maar als hij met een ander gaat is hij nog steeds dezelfde man maar het gevoel is toch heel anders
![]()
Ten tweede verliezen sommige uit het oog dat het hier echt wel over IETS belangrijks gaat en dat dat helemaal niet te maken heeft met een persoonlijk aanvallen.
Dit gaat over een titel kopen, zonder er zelf sportief iets voor te hebben gedaan en dan zelfs hetgeen hij er aan had kunnen doen heeft hij zich makkelijk vanaf gemaakt door een Kur van een ander te pakken. En dat kun je op Z-niveau misschien maken maar niet op internationaal niveau! Daarbij wist hij dat het heel gevoelig zou liggen bij de nederlanders, dus voelt het wel degelijk als een trap onder de gordel!
chevax schreef:Even iets anders: wat zal de sfeer ontzettend gezellig zijn zeg, op het volgende grote toernooi:
- Anky heeft regelmatig ruzie met journalisten
- Nicole W heeft pas een cat-fight met Anky gehad
- Rath heeft zo'n beetje hommeles met iedereen (of beter: iedereen met hem, zelf heb ik hem nog niet negatief over een ander gehoord)
- HP is ook niet echt vleiend over Rath geweest
- Sjef J heeft het sowieso met iedereen aan de stok
- publiek zit gezellig op de tribune met shirts en spandoeken "Made in Holland"
Oh ja, en de oplettende kijker kan tijdens zo'n toernooi ook nog wat paardensport zien...
Rizzla schreef:De advocaten van Rath zijn er maar druk mee. De link naar Topdressage is ook al verdwenen want het is natuurlijk niet leuk voor de Rath familie om dit allemaal te moeten meemaken. Maar gelukkig hebben we YouTube, Facebook en Twitter nog.
chevax schreef:Even iets anders: wat zal de sfeer ontzettend gezellig zijn zeg, op het volgende grote toernooi:
- Anky heeft regelmatig ruzie met journalisten
- Nicole W heeft pas een cat-fight met Anky gehad
- Rath heeft zo'n beetje hommeles met iedereen (of beter: iedereen met hem, zelf heb ik hem nog niet negatief over een ander gehoord)
- HP is ook niet echt vleiend over Rath geweest
- Sjef J heeft het sowieso met iedereen aan de stok
- publiek zit gezellig op de tribune met shirts en spandoeken "Made in Holland"
Oh ja, en de oplettende kijker kan tijdens zo'n toernooi ook nog wat paardensport zien...