Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mindim schreef:Heins zit bij je in de buurt joh, heeft die zijn paarden buiten?
Heb altijd bij zijn familie gewerkt

, dit was tijdens het schrikparcours afgelopen winter. Maar geeft wel een goed beeld van de paddocks, hoe zij er bij winterdag bijliggen. Inmiddels is het voorste deel van de paddocks verhard, dus wat droger. Onze paddocks zijn ongeveer 20 x 40 en er staan vaan een stuk of 9 paarden in (mijn paddock is het rustigst, daar staan er nu 7).
Electra63 schreef:Ja, het is vaak een deken om een ander gebrek te compenseren...
[/quote]Laaavo schreef:Tendance schreef:We hebben zelf ook een keer zoiets voor ons paard gemaakt. Met wortels enzo... Denk je dat ze het wilden eten????
Echt niet!!! Stelletje verwende etters!!!
Was toen 12 hoor!!
ahhhh.... Ik zie nu echt zo'n teleurgesteld klein meisje voor me
Laaavo schreef:Electra63 schreef:Ja, het is vaak een deken om een ander gebrek te compenseren...
Welk gebrek?
En trouwens, wat is er mis met een leuk dekje? Dat gaat ook niet ten koste van de algehele gezondheid van het paard.
Lovely schreef:Die anti-deken sentimenten zal ik nooit zo goed begrijpen denk ik.
En over mijn vraag van gisteren: dit soort topics staan vaak vol met posts waarin mensen vertellen dat ze de perfecte stalling voor hun paard hebben en die mensen vinden het ook fijn om dat vaak te zeggen en zichzelf daarbij op de borst te kloppen. Vandaar dat ik wel eens wilde weten waar ik zo'n stal hier in de buurt zou kunnen vinden.
...