Jeetje, meiden toch!
Dat is niet niks! Heel veel sterkte!
Ik wil even mededelen dat ik en paard dag 1 hebben overleefd.
Ze was gruwelijk nerveus en heet bij het losrijden en de BB. Hoop om d'r heen gekickbokst bij het losrijden en eenmaal in de ring was het vooral 'n hoop miscommunicatie. We zijn wel overal over heen gekomen, maar erg netjes was het niet (plus 'n zeldzame balk en een weigering).
Mocht nog naar de jury komen, dus ik met lood in m'n schoenen naar boven, zei die jury: 'joh, zo erg was het niet hoor. Je was alleen door je startlijn gereden, dus dat moet je voortaan niet meer doen'. 
Nou, pony in het stalletje. Lekker rustig en kalm. Mocht daarna dus m'n eerste B lopen, maar godstieten. Wat stond dat flink! D'r zaten al een paar linke lijnen in de BB, maar daar hadden ze in de B nog wat gekke dingen aan toegevoegd.
Heb hoofdschuddend m'n parcours gelopen, want ik zag het écht niet zitten.
Zonder verwachtingen de ring in: zijn we toch mooi tot 7 gekomen (inclusief een oxer-stijl dubbel
). Nummer 7 stond tegen de bakrand met publiek, en dat is echt niet haar ding. Kreeg haar daar niet goed voor, dus daar was het klaar. Ben er zeker van dat als ik haar daar door had gekregen, we 'm helemaal af hadden kunnen maken.
Ben nu al helemaal trots op d'r! Morgen gaan we er nog een keer voor. Kan niet wachten! 
Sorry voor het lange verhaal: hier een plaatje van d'r nukkige toetje vooraf.