Ben ook wel benieuwd of een jury uit het topic mij gehad heeft

Gefeliciteerd met de behaalde punten!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Naomi_Haffie schreef:Als ik dat zo lees over al die filmpjes ben ik bang dat die van mij ook niet goed zijn, maar wij filmen altijd wel volgens boekje, maar dan nog hahaha
Ben ook wel benieuwd of een jury uit het topic mij gehad heeft![]()
Gefeliciteerd met de behaalde punten!
PSvanLot schreef:Het is dat ik hier geen filmpjes kan delen, maar wat ik in het M1 toch steeds voor ogen krijg... Ik begrijp dat echt niet. En nu zal ik hier wel weer door sommige mensen als denigrerend en negatief bestempeld worden, maar als ik steeds zeer diepe onvoldoendes uit moet delen dan zakt de moed me echt in de schoenen.
streep schreef:Vraagje voor een stalgenoot... wie heeft er ervaring mee of tips. Ze rijdt M maar de oefeningen bij C heeft ze nu iedere x een 4 voor omdat die ( we hebben een buitenbak en daarachter bos dus het is erg donker) bijna niet te zien zijn. De bakletters omdraaien maakt niet uit want bij A hetzelfde probleem. De rest die online rijdt bij ons op stal heeft daar geen last van omdat die geen oefeningen bij de C moeten doen. Alle onze proefjes zijn oke qua beoordeling. Zou het helpen dat ze bv een meter eerder afwent zodat ze niet wegvalt in het "bos"?