Eveline77 schreef:Dan kunnen we nu weer overgaan tot de orde van de dag... refreshen...

(ik lach jou uit.... en maak me er vervolgens zelf ook schuldig aan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PSvanLot schreef:Blijf verbaasd over hoeveel foute filmpjes er in gestuurd worden. Nu weer een die het paard niet filmt, de sporen niet, bit niet...
Of het paspoort onleesbaar in beeld. Hallo, dat zie je toch bij het filmen?
WenK schreef:Ik hoop wat dat betreft wel dat we strenger mogen zijn met afkeuren als dit definitief doorgezet wordt. Geen duidelijk paspoort? Paard/sporen/bit niet voor de proef goed gefilmd? Dan beginnen we niet eens aan de rest. Tijdens de proef knippen/plakken/inzoomen/meelopen? Filmpje beëindigen en beoordeling stoppen. Een foutje maken kan en mag, maar dit loopt niet nu pas net. Juist het inzoomen is iets wat deze weken ineens heel populair is. Ik beoordeel het ingezoomde onderdeel laag met de opmerking "niet goed te beoordelen wegens inzoomen". Ik kan het nl ook echt niet fijn zien als er ingezoomd wordt tijdens het onderdeel, zelfs als het beeld niet onscherp wordt.
_Anneruth schreef:Het lijkt me toch niet heel ingewikkeld om de bepalingen en uitleg van paardrijden.nl te volgen. Als je dat doet, kan het ook niet misgaan.
Ik zou nog wel graag advies willen over hoe de keertwending bij C te filmen als je een dichte bakrand hebt. Ik vind het dan zonde om voor dat ene onderdeel de bak te verkleinen en ik kan ook niet snel de bak inlopen. Kan ik dan gewoon de camera op de beenzetting richten voor dat onderdeel?
_Anneruth schreef:Het lijkt me toch niet heel ingewikkeld om de bepalingen en uitleg van paardrijden.nl te volgen. Als je dat doet, kan het ook niet misgaan.
Ik zou nog wel graag advies willen over hoe de keertwending bij C te filmen als je een dichte bakrand hebt. Ik vind het dan zonde om voor dat ene onderdeel de bak te verkleinen en ik kan ook niet snel de bak inlopen. Kan ik dan gewoon de camera op de beenzetting richten voor dat onderdeel?
PSvanLot schreef:Ik ben blij als mensen er een blaadje bij hebben. Of bij het commentaar de gegevens getypt hebben. Anderen filmen de startpas. Ook handig.
Het is dat ik hier geen filmpjes kan delen, maar wat ik in het M1 toch steeds voor ogen krijg... Ik begrijp dat echt niet. En nu zal ik hier wel weer door sommige mensen als denigrerend en negatief bestempeld worden, maar als ik steeds zeer diepe onvoldoendes uit moet delen dan zakt de moed me echt in de schoenen.