gomir schreef:mistid schreef:Daar ben ik nog niet helemaal over uit. Casago staat me heel erg aan en Cream on Top ook. Casogo heb ik gisteren gezien.
Ik was ook heel erg gecharmeerd van Casago! Vooral zijn galop, vermogen en goede achterbeentechniek maken hem voor Bella interessant. Denk wel dat hij een merrie met bloed nodig heeft als ik het paard en zijn moederlijn zo zie.
Ik denk niet dat de Baldwin bloederig genoeg is voor die hengst eerlijk gezegd.
Cream on top vind ik een leuk sportpaard, maar niet meer dan dat. Als je die gebruikt moet je het voor de kleur doen
Van Floris TN verwacht ik ook niet dat die bloed mee gaat geven op deze merrie, hoewel de hengst zelf mij live heel erg mee viel!
Ik zou op deze merrie Connect wel durven gebruiken, die gaat zeker meer luxe en elasticiteit geven, maar zal wsl niet vergroten in stokmaat (is mijn eerste indruk van de veulens).
En vind het leuk dat je Gigolo van de Toekomst noemtHij was gister erg gespannen, maar ik denk niet dat die een lastig karakter gaat vererven hoor. Ik heb zijn volle broer gekend, daar kon mijn zusje als 4-jarige hengst gewoon mee rondsturen en was een topfijn beestje. Heeft Sandra van de Outenaar later nog in het Z gereden volgens mij. Nothing to Lose heb ik zelf gekend en een aantal nakomelingen, ook totaal niet lastig. En die Jackson-merrie waar hij uitkomt was goud waard!
Duc de Normandie zit zo ver weg in jouw merrie dat ik daar niet zo mee zou zitten
(Bella is van moederskant Wellington x Farn, maar zelfs dan ben ik niet strenger dan geen Nimmerdor in de eerste drie generaties bij de hengst).
Ik ben zondagmiddag ook bij de Grote Prijs in Amsterdam Pantykous! Vond het zo leuk vorig jaar
Gezellig!!! Waar zit je? Vond het leuk om te ouwehoeren vorig jaar

Maar zusje moet ook rijden in Blokker, dus weet niet hoe laat dat is 

Menn, ik mis het.
steeds weer leren en ik ben vooral van de trail-error dus ja boekjes lezen doe ik niet aan