[HK]Wedstrijd springende bokkers.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Re: [HK]Wedstrijd springende bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:45

Ik pas in de standaard maten van mountain horse. Die zijn de laatste jaren een stuk luxer geworden dus dat is wel beter :P

Cool Elke!

Jes kan je er geen andere zolen onder laten zetten?

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:55

Hier in de buurt niet :n en heb wel eens bij een gewone schoenmaker nieuwe zolen onder Derbys laten zetten en daarna waren de voeten net te smal.
Maar het is nu echt het stiksel wat los laat (aan de zijkant zie je m'n sokken := ) en wil nu graag bruine laarzen. Ga nog wel zoeken naar iemand die er nieuwe zolen onder kan zetten als reserve laarzen.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 23:31

Wat dat betreft ben ik heel blij met de schoenmaker in Heino. Dat is net bob de bouwer. Die maakt alles en bij spoed maakt hij het waar je bij staat.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 11:03

Argh is het vrijdag de 13e vandaag?

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 13:15

Dat gevoel heb ik wel na het gesprek met een lakse stagiaire.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 21:21

Ohjee := mijn maandag was gelukkig prima... Net weer thuis, lekker uit eten geweest met vriendje :+:

Zondag weer eens een poging in de ring wagen :=

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 21:33

Joepie, ze beginnen met de L2 zaterdag. Dat wordt weer vroeg op. -O-

AnoukvW

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 07:40

Dames niet over mooie spullen praten dan wil ik ook!!!
Laarzen heb ik hele simpele voor thuis en daar spring en cross ik ook mee en lak voor op dressuurwedstrijd!

Urielle volgende keer ga je dus heerlijk rijden! Is vaak toch als je paar x een hoogte gereden hebt dat je het steeds meer mee vind vallen, dus komt helemaal goed!!

Hier hard ah trainen voor de dressuurselecties maar is best een pittige groep en vrees dat we nog te weinig ervaring hebben... Gelukkig kan ik nog regio rijden met springen :D

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 09:19

Geeft je in ieder geval genoeg motivatie Anouk, dat is ook goed :D

Over de laarzen, ik heb nu deNiro maar dat is wel een stap terug van de Konigs die ik hiervoor had. Die waren alleen zo duur geworden dat ik dat maar heb laten zitten -O-

Iedereen is lekker aan het shoppen hier! Ik heb alleen wat verkocht, aan Laura :D Zit wel te azen op zo'n mooi Ps of Sweden hoofdstel maar ik moet het even rustig aan doen.

Ik ben zondag op pad geweest, nou het gevoel was waardeloos. Was niet goed voorbereid en te gestresst en dat heb ik over gebracht op het paard. Helaas pindakaas, zondag gaan we het weer proberen.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 09:38

Ik moet ook maar stoppen met kopen, wil binnenkort een rietje kopen :D

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 09:51

Van wie Mistid?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 09:53

Daar ben ik nog niet helemaal over uit. Casago staat me heel erg aan en Cream on Top ook. Casogo heb ik gisteren gezien.

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 10:31

Ps of sweden <3 hou op schei uit. Niks op mp of bm.. En nieuwe bestellen zal nog even duren na m'n uitspatting afgelopen weekend _O-

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 10:38

Bij mij ook weer op een laag pitje na aanschaf van een trailer.

Mooi lijntje die Casago wel! Cream on Top is wel weer wat aparter misschien.

*edit*
Gaan er nog dames naar JA op de zondag trouwens?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 11:42

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Voor deze merrie. Zelf Baldwin x Libero H x Farn x Duc de Normandie

Iemand evt nog tips voor hengsten? Wil iets minder zwaar, betere achterhand, kleiner hoofd als eindproduct eigenlijk.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 11:52

Nou schijnt dat wij zaterdag al heen gaan en dan overnachten. Maar zeker weten doe ik het niet.

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 11:54

Ik ga vrijdag avond naar JA!
Mickey is erg blij met de pad Eva :P

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 12:28

Ze oogt zo niet heel zwaar Mistid... Moet het een jonge hengst zijn of een bewezen hengst?

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 12:35

Heb je nog een standfoto van de zijkant Mirthe?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 12:41

Ik zat aan een jonge hengst te denken. Zijn vaak wat prijsgunstiger en zitten minder voorwaarden aan. Paard heeft geen keuringen ofzo gelopen en is ingeschreven bij het NRPS.

Vond Gigolo van de toekomst ook een leuke, fijngebouwde hengst maar dan zit ik met inteelt op Duc de Normandie. Denk dat het dan ook een te gecompliceerd dier wordt wat er uit komt.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 12:45

Pantykous schreef:
Heb je nog een standfoto van de zijkant Mirthe?

Vast wel ergens, even zoeken vanavond.

Ze is niet heel zwaar maar wel vrij diep. Wil dus eigenlijk wat hoogbeniger.

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 12:54

waarschijnlijk ben ik er zaterdag de (hopelijk) hele dag op JA . Jaarlijks uitje :D

Verder heb ik echt de balle verstand van hengsten haha succes!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 13:08

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 15:27

mistid schreef:
Daar ben ik nog niet helemaal over uit. Casago staat me heel erg aan en Cream on Top ook. Casogo heb ik gisteren gezien.

Ik was ook heel erg gecharmeerd van Casago! Vooral zijn galop, vermogen en goede achterbeentechniek maken hem voor Bella interessant. Denk wel dat hij een merrie met bloed nodig heeft als ik het paard en zijn moederlijn zo zie.
Ik denk niet dat de Baldwin bloederig genoeg is voor die hengst eerlijk gezegd.

Cream on top vind ik een leuk sportpaard, maar niet meer dan dat. Als je die gebruikt moet je het voor de kleur doen ;)

Van Floris TN verwacht ik ook niet dat die bloed mee gaat geven op deze merrie, hoewel de hengst zelf mij live heel erg mee viel!

Ik zou op deze merrie Connect wel durven gebruiken, die gaat zeker meer luxe en elasticiteit geven, maar zal wsl niet vergroten in stokmaat (is mijn eerste indruk van de veulens).

En vind het leuk dat je Gigolo van de Toekomst noemt :D Hij was gister erg gespannen, maar ik denk niet dat die een lastig karakter gaat vererven hoor. Ik heb zijn volle broer gekend, daar kon mijn zusje als 4-jarige hengst gewoon mee rondsturen en was een topfijn beestje. Heeft Sandra van de Outenaar later nog in het Z gereden volgens mij. Nothing to Lose heb ik zelf gekend en een aantal nakomelingen, ook totaal niet lastig. En die Jackson-merrie waar hij uitkomt was goud waard!
Duc de Normandie zit zo ver weg in jouw merrie dat ik daar niet zo mee zou zitten :n
(Bella is van moederskant Wellington x Farn, maar zelfs dan ben ik niet strenger dan geen Nimmerdor in de eerste drie generaties bij de hengst ;) ).

Ik ben zondagmiddag ook bij de Grote Prijs in Amsterdam Pantykous! Vond het zo leuk vorig jaar :D

AnoukvW

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 19:12

Ik ben ook op jumping! Van woe tot zondag!

Springhengsten ben ik niet zo in thuis... Wat dat betreft ben ik toch meer vd dressuur! Spring ook met m'n westpoint!