Cool Elke!
Jes kan je er geen andere zolen onder laten zetten?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en heb wel eens bij een gewone schoenmaker nieuwe zolen onder Derbys laten zetten en daarna waren de voeten net te smal.
) en wil nu graag bruine laarzen. Ga nog wel zoeken naar iemand die er nieuwe zolen onder kan zetten als reserve laarzen. 

mijn maandag was gelukkig prima... Net weer thuis, lekker uit eten geweest met vriendje 

Zit wel te azen op zo'n mooi Ps of Sweden hoofdstel maar ik moet het even rustig aan doen.
hou op schei uit. Niks op mp of bm.. En nieuwe bestellen zal nog even duren na m'n uitspatting afgelopen weekend
mistid schreef:Daar ben ik nog niet helemaal over uit. Casago staat me heel erg aan en Cream on Top ook. Casogo heb ik gisteren gezien.

Hij was gister erg gespannen, maar ik denk niet dat die een lastig karakter gaat vererven hoor. Ik heb zijn volle broer gekend, daar kon mijn zusje als 4-jarige hengst gewoon mee rondsturen en was een topfijn beestje. Heeft Sandra van de Outenaar later nog in het Z gereden volgens mij. Nothing to Lose heb ik zelf gekend en een aantal nakomelingen, ook totaal niet lastig. En die Jackson-merrie waar hij uitkomt was goud waard!
).