Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Esssther

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 10:14

Benieuwd na de persconferentie van vanavond. Als daar gesproken wordt over samenkomen van maximaal 2 personen zullen we de proeven weer uit het hoofd moeten rijden. Ik heb vanavond alleen een filmer dus moet al uit het hoofd maar dan zal dit voor iedereen straks dus weer gelden. Komen de tips die eerder in dit topic genoemd zijn dus mooi van pas om de proef uit je hoofd te leren ;)

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 10:23

_Anneruth schreef:
Ik heb mijn punten ook net terug. Ben er wel een beetje ondersteboven van: 212,5. Echt zo onwijs blij mee! Veel opmerkingen erbij ook, echt heel fijn!

Wauw wat een mooie punten! Gefeliciteerd *\o/*

Ik ben alweer fanatiek aan het refreshen voor de 5e :Y)

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 10:32

Flicka12 schreef:
Ik ben alweer fanatiek aan het refreshen voor de 5e :Y)

Ik ook :')

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 10:34

Ik ben aan het refresen voor de 29e en 5e. 2 verschillende paarden dus 2x klikken en 2x zo spannend :')
En daarnaast refresh ik ook voor mn zus B-)

HafNap

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 10:40

xRoossie95 schreef:
Ik ben aan het refresen voor de 29e en 5e. 2 verschillende paarden dus 2x klikken en 2x zo spannend :')

Haha! Hele dagtaak zo!

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 10:41

xRoossie95 schreef:

Geweldig :+

Gefeliciteerd Anneruth met je punten! Wat heb je gestart? :)

WenK heel veel sterkte gewenst.

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 10:42

Wauw Anneruth wat een monsterscore, gefeliciteerd :D

Vandaag zouden mijn punten binnen kunnen komen, dus heb ook al 2x gekeken :')

WenK, jeetje heftig! Sterkte en hopelijk is je moeder snel weer wat beter.

Magic_lover, mooie punten, gefeliciteerd!

xRoossie95, haha hele dagtaak inderdaad

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 10:44

Urosa jij hebt ook je proef zondag ingestuurd van 5-11 toch? Dan ga ik vrolijk met je mee refreshen want ik zit in hetzelfde schuitje. :+

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 10:44

Urosa, 2x is nog mega bescheiden :P

xRoossie, haha hele dagtaak inderdaad. Gefeliciteerd met je verjaardag, voor jou extra duimen dat je vandaag punten mag ontvangen ;)

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 10:45

Esssther schreef:
Benieuwd na de persconferentie van vanavond. Als daar gesproken wordt over samenkomen van maximaal 2 personen zullen we de proeven weer uit het hoofd moeten rijden. Ik heb vanavond alleen een filmer dus moet al uit het hoofd maar dan zal dit voor iedereen straks dus weer gelden. Komen de tips die eerder in dit topic genoemd zijn dus mooi van pas om de proef uit je hoofd te leren ;)

Degene die mij filmt leest ook tegelijk voor :)

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 10:51

mcjv schreef:
Urosa jij hebt ook je proef zondag ingestuurd van 5-11 toch? Dan ga ik vrolijk met je mee refreshen want ik zit in hetzelfde schuitje. :+

Ja klopt :D

xRoossie95, gefeliciteerd met je verjaardag!

Noami_Haffie, dat vind ik wel knap! Gaat mijn filmer niet lukken denk ik :+ maar gelukkig rij ik hem al uit mijn hoofd.

Linda2008, ik probeer niet in de ban van de KNHS app te raken :') MOEILIJK

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 10:52

Naomi_Haffie schreef:
Esssther schreef:

Degene die mij filmt leest ook tegelijk voor :)

Dat lijkt me echt enorm moeilijk. :+ Weet degene die jouw proef “voorleest” het ook uit het hoofd? Anders lijkt het me dat je continu vergeet mee te bewegen met de camera.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 11:49

Dat vind ik ook knap :oo Ik wil mijn stalgenootjes met alle liefde filmen OF lezen, maar beide tegelijk gaat mij niet lukken :n (moet zeggen dat wij deze online thuis wedstrijden gelijk aangrijpen om te oefenen op het rijden uit het hoofd, en tot nu toe gaat het iedereen goed af :j )

Kirrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 11:57

Mijn filmer kan ook voorlezen :j eigen hoeft ze alleen maar bij C in de hoeken mee te draaien voor de rest is alles altijd in beeld. Dat maakt het ook wel makkelijker.

Ik vraag me eigenlijk af, jury’s hoelang zijn jullie nu gemiddeld bezig met een proef beoordelen? Omdat je zelf moet schrijven en eventueel kan terugspoelen. Weet niet of het al eerder is gevraagd :+

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 12:05

Kirrietje schreef:
Mijn filmer kan ook voorlezen :j eigen hoeft ze alleen maar bij C in de hoeken mee te draaien voor de rest is alles altijd in beeld. Dat maakt het ook wel makkelijker.

Ik vraag me eigenlijk af, jury’s hoelang zijn jullie nu gemiddeld bezig met een proef beoordelen? Omdat je zelf moet schrijven en eventueel kan terugspoelen. Weet niet of het al eerder is gevraagd :+

De KNHS gaat uit van 4 in een uur, dus 15 minuten per proef. Afhankelijk van de combinatie zit ik, zeker nu met onderstrepen, op 10 tot 15 minuten. Zonder onderstrepen ging wel een stuk sneller.

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 13:01

mcjv schreef:
xRoossie95 schreef:

Geweldig :+

Gefeliciteerd Anneruth met je punten! Wat heb je gestart? :)

WenK heel veel sterkte gewenst.

L1, mcjv.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 13:05

Punten terug van de 29e. 175 met fijn commentaar. Grappig hoe het in je hoofd dan toch opeens een 165er is. Nu door refreshen voor de zondag ingestuurde proef. Daar was ik zelf in elk geval fijner aan het rijden.

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 13:19

Nogmaals gefeliciteerd Anneruth! :D

Marjolein schreef:
Punten terug van de 29e. 175 met fijn commentaar. Grappig hoe het in je hoofd dan toch opeens een 165er is. Nu door refreshen voor de zondag ingestuurde proef. Daar was ik zelf in elk geval fijner aan het rijden.

Jammer dat je geen puntje hebt, maar fijn dat je toch commentaar hebt gekregen waarje iets mee kan. :)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 13:20

WenK schreef:
Kirrietje schreef:

De KNHS gaat uit van 4 in een uur, dus 15 minuten per proef. Afhankelijk van de combinatie zit ik, zeker nu met onderstrepen, op 10 tot 15 minuten. Zonder onderstrepen ging wel een stuk sneller.

Heel eerlijk. Ik onderstreep niet. Ik zet wel commentaar erachter. Anders ben ik nog langer bezig. Heb 1 beeldscherm en moet al steeds stoppen en switchen

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 14:01

Wat een mooie scores komen er voorbij!

Filmen en lezen tegelijk, ik doe dat op wedstrijd ook wel eens maar dan is het niet zo erg als het paard per ongeluk een keer uit beeld gaat.
Voor de online events durf ik dat niet aan.

Weet iemand of de online events door blijven lopen?

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 14:07

MirZam schreef:

Filmen en lezen tegelijk, ik doe dat op wedstrijd ook wel eens maar dan is het niet zo erg als het paard per ongeluk een keer uit beeld gaat.

We zullen het vanavond te horen krijgen.

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 14:15

MirZam schreef:

Vast wel toch? Ook al worden we beperkt tot 2 personen dan kunnen we toch nog steeds proeven blijven rijden? Dat valt dan gewoon binnen de richtlijnen als je 1 ruiter en 1 filmer hebt.

Filmen doe ik ook weleens tijdens het lezen maar dan is het inderdaad niet zo erg als iemand even buiten beeld valt ;-)
Laatst bijgewerkt door _Anneruth op 03-11-20 14:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 14:16

Lijkt me voor de jury ook niet zo fijn als er iemand naast de microfoon staat voor te lezen.

Ik ga wel uit m'n hoofd rijden als het niet meer mag.

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 14:22

Marjolein schreef:
Lijkt me voor de jury ook niet zo fijn als er iemand naast de microfoon staat voor te lezen.

Ik ga wel uit m'n hoofd rijden als het niet meer mag.

Tettert zo lekker :D

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 14:38

Ik zet dan het geluid zacht of uit. Vanochtend een proefje met heel veel wind, dat is ook niet te doen.