Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Esssther schreef:Benieuwd na de persconferentie van vanavond. Als daar gesproken wordt over samenkomen van maximaal 2 personen zullen we de proeven weer uit het hoofd moeten rijden. Ik heb vanavond alleen een filmer dus moet al uit het hoofd maar dan zal dit voor iedereen straks dus weer gelden. Komen de tips die eerder in dit topic genoemd zijn dus mooi van pas om de proef uit je hoofd te leren
mcjv schreef:Urosa jij hebt ook je proef zondag ingestuurd van 5-11 toch? Dan ga ik vrolijk met je mee refreshen want ik zit in hetzelfde schuitje.
Naomi_Haffie schreef:Esssther schreef:Benieuwd na de persconferentie van vanavond. Als daar gesproken wordt over samenkomen van maximaal 2 personen zullen we de proeven weer uit het hoofd moeten rijden. Ik heb vanavond alleen een filmer dus moet al uit het hoofd maar dan zal dit voor iedereen straks dus weer gelden. Komen de tips die eerder in dit topic genoemd zijn dus mooi van pas om de proef uit je hoofd te leren
Degene die mij filmt leest ook tegelijk voor
Kirrietje schreef:Mijn filmer kan ook voorlezeneigen hoeft ze alleen maar bij C in de hoeken mee te draaien voor de rest is alles altijd in beeld. Dat maakt het ook wel makkelijker.
Ik vraag me eigenlijk af, jury’s hoelang zijn jullie nu gemiddeld bezig met een proef beoordelen? Omdat je zelf moet schrijven en eventueel kan terugspoelen. Weet niet of het al eerder is gevraagd
Marjolein schreef:Punten terug van de 29e. 175 met fijn commentaar. Grappig hoe het in je hoofd dan toch opeens een 165er is. Nu door refreshen voor de zondag ingestuurde proef. Daar was ik zelf in elk geval fijner aan het rijden.
WenK schreef:Kirrietje schreef:Mijn filmer kan ook voorlezeneigen hoeft ze alleen maar bij C in de hoeken mee te draaien voor de rest is alles altijd in beeld. Dat maakt het ook wel makkelijker.
Ik vraag me eigenlijk af, jury’s hoelang zijn jullie nu gemiddeld bezig met een proef beoordelen? Omdat je zelf moet schrijven en eventueel kan terugspoelen. Weet niet of het al eerder is gevraagd
De KNHS gaat uit van 4 in een uur, dus 15 minuten per proef. Afhankelijk van de combinatie zit ik, zeker nu met onderstrepen, op 10 tot 15 minuten. Zonder onderstrepen ging wel een stuk sneller.
MirZam schreef:Wat een mooie scores komen er voorbij!
Filmen en lezen tegelijk, ik doe dat op wedstrijd ook wel eens maar dan is het niet zo erg als het paard per ongeluk een keer uit beeld gaat.
Voor de online events durf ik dat niet aan.
Weet iemand of de online events door blijven lopen?
MirZam schreef:Wat een mooie scores komen er voorbij!
Filmen en lezen tegelijk, ik doe dat op wedstrijd ook wel eens maar dan is het niet zo erg als het paard per ongeluk een keer uit beeld gaat.
Voor de online events durf ik dat niet aan.
Weet iemand of de online events door blijven lopen?