Pipsel schreef:Galop van wie? Van Rob? of van die andere? Heb Rob toevallig zien rijden..
Van iemand die hier nog niet genoemd is
En wat vond je van Rob zijn proef?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Pipsel schreef:Galop van wie? Van Rob? of van die andere? Heb Rob toevallig zien rijden..
Tja ik vond zijn proef wel netjes. Heb alleen de eerste gezien hoor want hij reed voor mij zeg maar. Maar hij is dus kampioen en die Carola 2e begrijp ik? 
nou hartstikke knap!!
Gjilke schreef:Heeft iemand nog wat gehoord van dat meisje wiens paard in het prikkeldraad kwam? Ben wel benieuwd hoe het nu met paard en meisje is.
__Marloes schreef:Gjilke schreef:Heeft iemand nog wat gehoord van dat meisje wiens paard in het prikkeldraad kwam? Ben wel benieuwd hoe het nu met paard en meisje is.
Maar wat was er hier dan gebeurt?
Ik vind trouwens dat de KNHS wel beter moet weten wat een veilig terrein is. Ze stellen toch niet voor niks die regels op?

Is dat anders nooit zo? Doe m mss op de trailer of idd op de stal is ook wel leuk. 
Martine__ schreef:Weet iemand wie de viertallen klasse L heeft gewonnen?
Gefeliciteeeerd! Haha

Quidou schreef:Jaa echt super jullie!Gefeliciteeeerd! Haha
Moet je nu niet op de club zijn?
Vond die vrouw trouwens echt dom met de prijsuitreiking..
Tegen Willeke 'Ohh dacht dat jij een van de ruiters was'

marillion schreef:ja echt dom![]()
waarom moet een commandant altijd een man zijn als wij willeke niet hadden dan hadden wij het ook niet gered