Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
stalleke schreef:nog steeds vind ik die van hubertus smith leleijk galoperen
Kleintje schreef:Laurens is 14e in het overall klassement, en er mogen er 15 door.
Er gaan 2 duitsers, 2 zweden en 2 spanjaarden door van de andere medailleteams.
En van Nederland 3 ruiters!!!
Mireille1970 schreef:Ik vond die Wansuela niet apart. Weinig afdruk, beetje zweverig, strak en plat en lang galopperen. Niet mijn paard.
HocusTivoli schreef:Ik vond die van Linsenhoff alle kanten op zwabberen. Vond de punten dan ook niet verdiend. (Ach, ik doe het haar verder niet na...)Wat een verschil met die Hubertus Schmidt, die ging wel gewoon kaarsrecht. Jammer dat ze Anky niet lieten zien.
Melanie15 schreef:Echt spannend wordt het niet morgen he. Go Anky
HocusTivoli schreef:Ik lees in de krant van vanochtend een uitspraak van Sjef Janssen over de wereldruiterspelen van volgend jaar : "Dan hebben onze combinaties een belangrijk jaar meer ervaring, plus dat we binnenkort nog een verrassing in petto hebben." Er schijnt een nog anonieme Nederlandse ruiter een voorschot te hebben genomen op de aanschaf van een nog anoniem paard. Maar zegt Sjef: "Geloof maar dat het om een potentiële topper gaat."
Ik wordt nu toch wel erg nieuwsgierig! Misschien Edward en Lingh? Of Imke?