Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
cocktailtime schreef:Ik heb nog nooit echt prijs gehad, onze ringen zijn sterk. Ik rijd meestal ergens in het midden mee.
Vaak zijn de punten in de prijzen tussen de 205 tot zelfs 220. Bizar hoog!
Heb pas geleden een online masterclass gevolgd voor perfectionisme ook. (Zag ik op facebook voorbij komen)
We trainen gewoon door en ik hoop dat er ooit een moment komt dat het mij wel lukt.
DiscoDipp schreef:Gefeliciteerd iedereen met de punten! Het ging me even te snel![]()
En succes voor de gene die nog moeten vandaag!
en toen vaccinatie waardoor ik aantal dagen met hoge koorts op bed heb gelegen. Reageer er altijd zo heftig op, maar liever gepland ziek dan ongepland. (Elk virusje kan bij mij voor een enorme terugval zorgen en die kom ik niet altijd weer te biven, dus extra voorzichtig)
dus de afgelopen maand misschien 3 of 4 keer normaal gereden. En aangezien mevrouw niet aan de longe mag heeft zij het dus wat rustiger aan gedaan ook.
maar precies hetzelfde, voltes om op te vangen zodat je er niet onbewust aan gaat hangen wat niks oplost. En in het begin lijkt dat alsof je bijna alleen maar voltes rijdt en geen vooruitgang, tot je wel ineens die hele lange zijde rijdt zonder versnellen.

Kan wel aan m'n kop zien dat ik niet lekker was maar ik vind het zo cute dat Diva op alle foto's haar oortjes naar voren heeft 

Autumnn schreef:Gave foto’s NorwayFjord!!
Hebben jullie nog dingen die ik niet moet vergeten zondag? Volgens mij als ik mijn paard heb, zadel, singel, dekje, jasje, plastron, laarzen, cap, paspoort en hoofdstel ben ik er wel maar ik ben beginnend
en wat poetsspullen en een zweetdeken. En je goede moed
mijn stomme brein
cocktailtime schreef:Ik heb nog nooit echt prijs gehad, onze ringen zijn sterk. Ik rijd meestal ergens in het midden mee.
Vaak zijn de punten in de prijzen tussen de 205 tot zelfs 220. Bizar hoog!
ik ben ook een perfectionist, maar perfect en paardrijden past niet.
wat houdt je tegen? Autumnn schreef:Gewoon opgeven Fly_High hupwat houdt je tegen?
dus ja worst case scenario is dat we een rommelige proef rijden, en nee, de wereld vergaat dan niet.
is woon in een dressuurregio, je ziet hier echt serieus goede paarden en ruiters ook al in de B of L, en daar ga ik dan met mijn Henk

Fly_high schreef:Autumnn schreef:Gewoon opgeven Fly_High hupwat houdt je tegen?
Dat ik niet kan rijden![]()
Nee hoor ik zie gewoon beren op de weg terwijl er niets aan de hand is, mijn paard is zo'n beetje het braafste dier van de wereld, het meest vervelende wat die weleens doet is aangalopperen in middendrafdus ja worst case scenario is dat we een rommelige proef rijden, en nee, de wereld vergaat dan niet.
Maar alle andere combinaties op wedstrijd zijn gewoon zo veel beter dan wijis woon in een dressuurregio, je ziet hier echt serieus goede paarden en ruiters ook al in de B of L, en daar ga ik dan met mijn Henk
ze gaan je niet vergelijken met de vorige combinatie, maar kijken naar jou (Als het goed is). En ja, misschien rij jij krap aan een winstpunt en degene voor je er 3, maar tja, dat is dan maar zo
Nee hoor ik zie gewoon beren op de weg terwijl er niets aan de hand is, mijn paard is zo'n beetje het braafste dier van de wereld, het meest vervelende wat die weleens doet is aangalopperen in middendrafdus ja worst case scenario is dat we een rommelige proef rijden, en nee, de wereld vergaat dan niet.
Maar alle andere combinaties op wedstrijd zijn gewoon zo veel beter dan wijis woon in een dressuurregio, je ziet hier echt serieus goede paarden en ruiters ook al in de B of L, en daar ga ik dan met mijn Henk
)