Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cocktailtime schreef:Ik heb nog nooit echt prijs gehad, onze ringen zijn sterk. Ik rijd meestal ergens in het midden mee.
Vaak zijn de punten in de prijzen tussen de 205 tot zelfs 220. Bizar hoog!
Heb pas geleden een online masterclass gevolgd voor perfectionisme ook. (Zag ik op facebook voorbij komen)
DiscoDipp schreef:Gefeliciteerd iedereen met de punten! Het ging me even te snel![]()
En succes voor de gene die nog moeten vandaag!
Autumnn schreef:Gave foto’s NorwayFjord!!
Hebben jullie nog dingen die ik niet moet vergeten zondag? Volgens mij als ik mijn paard heb, zadel, singel, dekje, jasje, plastron, laarzen, cap, paspoort en hoofdstel ben ik er wel maar ik ben beginnend
cocktailtime schreef:Ik heb nog nooit echt prijs gehad, onze ringen zijn sterk. Ik rijd meestal ergens in het midden mee.
Vaak zijn de punten in de prijzen tussen de 205 tot zelfs 220. Bizar hoog!
Autumnn schreef:Gewoon opgeven Fly_High hupwat houdt je tegen?
Fly_high schreef:Autumnn schreef:Gewoon opgeven Fly_High hupwat houdt je tegen?
Dat ik niet kan rijden![]()
Nee hoor ik zie gewoon beren op de weg terwijl er niets aan de hand is, mijn paard is zo'n beetje het braafste dier van de wereld, het meest vervelende wat die weleens doet is aangalopperen in middendrafdus ja worst case scenario is dat we een rommelige proef rijden, en nee, de wereld vergaat dan niet.
Maar alle andere combinaties op wedstrijd zijn gewoon zo veel beter dan wijis woon in een dressuurregio, je ziet hier echt serieus goede paarden en ruiters ook al in de B of L, en daar ga ik dan met mijn Henk
Nee hoor ik zie gewoon beren op de weg terwijl er niets aan de hand is, mijn paard is zo'n beetje het braafste dier van de wereld, het meest vervelende wat die weleens doet is aangalopperen in middendrafdus ja worst case scenario is dat we een rommelige proef rijden, en nee, de wereld vergaat dan niet.
Maar alle andere combinaties op wedstrijd zijn gewoon zo veel beter dan wijis woon in een dressuurregio, je ziet hier echt serieus goede paarden en ruiters ook al in de B of L, en daar ga ik dan met mijn Henk