Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Barvrouwke

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 10:25

Moet het paspoort voorzien zijn van een ingevulde schets? Tegenwoordig staan de kruinen ingetekend in de paspoorten, maar desbetreffende Fries is blijkbaar van voor die tijd en de schets is dus leeg.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 11:03

Barvrouwke, volgens mij zijn meer paspoorten niet ingetekend. Die van mij ook niet, ik toon het wel altijd even en bij ons staan wel de haarwervels/kruinen benoemd dus dat hou ik dan ook even in beeld :j

Lekker weertje vandaag, er zullen weinig proefjes opgenomen gaan worden vermoed ik :P maar wellicht wel een goede dag voor juryleden om lekker achter de pc te kruipen :o hihi

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 11:16

Ik had de eerste pagina getoond , waar afrekeningen beschreven staan. Maar is bij de van ons ook duidelijk. Valk met brede bles en 4 hoge witte benen :D

Al heb ik de paspoorten wel in laten tekenen

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 12:14

Barvrouwke schreef:
Moet het paspoort voorzien zijn van een ingevulde schets? Tegenwoordig staan de kruinen ingetekend in de paspoorten, maar desbetreffende Fries is blijkbaar van voor die tijd en de schets is dus leeg.

Bij ons is de schets ook leeg! Heb ook een schimmel dus valt weinig in te tekenen, maar heb er nog nooit wat over gehoord!

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 12:16

Dan zouden kruinen toch ingetekend kunnen worden?

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 14:52

Hoor je ook een mail te krijgen als je je proefje instuurt? Heb nog geen enkele mail en dit was de eerste keer via deze manier dus geen idee of het goed is gegaan :') of krijg je die mails ook alleen op werkdagen? Heb m vrijdag ingeleverd dus ook niet super lang geleden nog

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 14:53

xRoossie95 schreef:
Hoor je ook een mail te krijgen als je je proefje instuurt? Heb nog geen enkele mail en dit was de eerste keer via deze manier dus geen idee of het goed is gegaan :') of krijg je die mails ook alleen op werkdagen? Heb m vrijdag ingeleverd dus ook niet super lang geleden nog

Nee die krijg je niet meer. Alleen nog een mail als je beoordeling klaar is :)

Barvrouwke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 16:41

Getup schreef:

Doen we tegenwoordig ook weer met de Friese veulens, maar deze dus niet omdat toen blijkbaar de chip voldoende was?
Gaan we het zo proberen. Anders eens uitzoeken wie de kruinen in hè t paspoort mag intekenen.

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 18:09

linda2008 schreef:
xRoossie95 schreef:

Nee die krijg je niet meer. Alleen nog een mail als je beoordeling klaar is :)

Ah oké thnx :D dan zal het wel gewoon afwachten zijn :)

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 18:22

Ik heb er weer 20 gehad, L2 deze keer. Ik ga er even lekker voor zitten :)
Vind het toch leuk dat we in deze tijd waar we weinig tot niks mogen toch onze hobby kunnen blijven doen :o

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 18:28

Getup schreef:

Dat kan, maar dat is niet gedaan.
Doelde daar meer op, dat er bij ons niks ingetekend is en ik daar nooit wat over gehoord heb.

Wij gaan dinsdag filmen! Eerste keer met het nieuwe systeem dus ben benieuwd!
Laatst bijgewerkt door bliksemflits op 27-12-20 18:29, in het totaal 1 keer bewerkt

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 18:29

20? Wauw! En ik ontvang al twee weken niks... Heb ook maar even gemaild voor wat proeven, genoeg tijd om wat te doen :j

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 18:29

shirleyp schreef:
20? Wauw! En ik ontvang al twee weken niks... Heb ook maar even gemaild voor wat proeven, genoeg tijd om wat te doen :j

Ik heb ook al 2 weken niks gehad, vd week even gemaild dat ik tijd zat heb en wel zin had om wat proeven te krijgen. Bij deze :D

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 18:34

Toch raar dat je steeds moet mailen dat je proeven wil om te beoordelen..

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 18:36

Ik denk dat er nu veel meer juryleden meedoen waar het eerst alleen M of hoger opgeleide juryleden mochten jureren zijn er nu ook veel meer B/L juryleden die meedoen. Daarnaast denk ik ook dat het ivm de winter (vroeg donker, slecht weer, natte bakken) er ook minder ingestuurd wordt. Maar dit laatste is een gedachte, heb ik geen cijfers van

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 19:09

Maar dan stuur je er toch geen 20 in 1x naar 1 jury?

Maris__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 19:25

Vandaag voor het eerst met m’n zusje een proefje gefilmd en opgestuurd. Was best lastig aangezien we de eerste keer een paar dingen waren vergeten te zeggen :') dus nog maar keer opnieuw en die opgestuurd.
Ben heel benieuwd, hoelang duurt het gemiddeld voor je de uitslag krijgt?

Barvrouwke schreef:

Bij ons in het paspoort is ook niks geschetst, dus heb die bladzijde ook niet gefilmd. Ik heb de andere bladzijde gefilmd waar de aftekeningen van de benen en hoofd op staan.

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 19:40

Het zou fijn zijn als het systeem werd aangepast en juryleden zelf proefjes kunnen pakken als ze zin en tijd hebben. Ik lees steeds meer dat jurys niks ontvangen en jurys die minder ruim in de tijd zitten ontvangen ze blijkbaar en die blijven dan juist weer wat langer liggen.

@Maris; de eerste keer had ik m binnen een half uur terug. De laatste 2x duurde het helaas langer, 5 dagen beide keren.

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 19:47

Mijn proef ligt nu ook sinds woensdag al bij een jury. De andere keren had ik hem eigenlijk altijd wel binnen 2 dagen terug. Maar goed met alle feestdagen snap ik dat het wat langer duurt dan normaal.

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 21:31

Maris__ schreef:
Vandaag voor het eerst met m’n zusje een proefje gefilmd en opgestuurd. Was best lastig aangezien we de eerste keer een paar dingen waren vergeten te zeggen :') dus nog maar keer opnieuw en die opgestuurd.
Ben heel benieuwd, hoelang duurt het gemiddeld voor je de uitslag krijgt?

Barvrouwke schreef:

Bij ons in het paspoort is ook niks geschetst, dus heb die bladzijde ook niet gefilmd. Ik heb de andere bladzijde gefilmd waar de aftekeningen van de benen en hoofd op staan.

Kan binnen een dag, kan 2 weken duren. KNHS zei me dat ze t/m 5 werkdagen na de eventdatum tijd hebben. Dus is maar net hoeveel tijd en zin de jury heeft.

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 21:42

HarmanyL schreef:
Maar dan stuur je er toch geen 20 in 1x naar 1 jury?

Wellicht is er in de toekomst een andere manier mogelijk om het meer te verdelen :)

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 21:47

Ik heb er vanmorgen ook weer een stel gehad... net 1 gedaan maar de rest komt morgen daar kom ik nu niet meer aan toe

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 21:49

Hier helaas geen nieuwe gehad. Vind het echt leuk om te doen!

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 22:41

in het verleden wel redelijk actief mee gepost hier.. nu wat minder omdat het al vrij snel duidelijk werd dat voor de Z-ruiters er geen wp's in zaten via de online proeven..

maar inmiddels denk ik pfoeee... wat duurt dat lang, die wedstrijd stop.. ben ik de enige Z ruiter die dit gevoel heeft?

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 22:47

Geen idee of je de enige Z-ruiter ben, maar hier wel een springruiter die je gevoel deelt. Ik kan dan wel online dressuur rijden, maar ik spring liever.
Maargoed, we kunnen er toch niks aan doen ;)