Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maaikevdk schreef:AlwaysH schreef:Mijn verzorgpaard en staan al maanden, zelfs langer dan ene jaar te koop. Ze vallen in hogere prijsklassen en mensen willen het niet betalen.
Dat is ook lastigErgens hoop ik dat het niet al te lang duurt, anders zit je zo lang in een onzekere periode.
Dankje MightyJoe

Wally was verder wel relaxed. Ga zondag nog een keertje oefenen en dinsdag. Hopelijk verpesten we het niet met onze zenuwen.
maar ach als het ongeveer goed geoefend is is het goed toch? Heb je in elk geval een idee welke oefeningen wanneer komen!
maar binnen waren ze aan het springen.Niene87 schreef:Ohneeeee
Ik sta vrijdag op de startlijst de allereerste keer spannend
Zijn kringkamioenschappen.
Verwacht niet dat we het ver schoppen maar we zullen zien!
Vandaagnog geoefend en galop rechts springt ze nu steeds verkeerd aan arch dus maar even zien hoe dat vrijdag gaat
Krijg het niet goed voor elkaar echt vervelend wordt er zelf Bang/paniekerig van dus verpruts de hulp ook onbedoeld
Heb wel m'n proefjes gefilmd dus als jullie het leuk vinden kan ik ze plaatsen
Dit zijn wij overigens
[ [url=m/ye4z0d.jpg]Afbeelding[/url] ]
komt vast goed!
binnenbak is 25 bij 45, en staat altijd vol met hindernissen, buitenbak is 30 bij 65, en de springtuin is 75 bij 70. Stal is echt gericht op eventing. Er is om de week dressuurles, dan rijden we of in de buitenbak
of binnen om de hindernissen heen. Hier in de buurt is op de meeste plaatsen ook alles buiten losrijden. Dan is het in de zomer precies andersom, binnen losrijden en buiten proefje rijden. Om een proefje te oefenen zou ik soms ook wel een 20-40 bak met echte lettertjes willen. Ik oefen nu de losse onderdelen, en kijk dan op youtube naar filmpjes van de proeven.
. Heb een tijd zonder spoortje gereden, omdat ik vond dat mijn benen niet stil genoeg lagen. Vanmorgen weer geprobeerd omdat ik mijn benen nu stil genoeg heb. Hij heeft de neiging om te lang te worden en dat kan ik met alleen been niet genoeg aanvullen. Dat ging nu heel goed, met af en toe spoortje erbij. 
en die tinker van Niene87 vind ik ook leuk, apart kleurtje! Kan mooi lopen ook.