Wauhauw, vanmiddag ging het echt BAR slecht :p. Ik ging eerst m'n oudste Shetje een lekkere wandeling maken, ingeknot en wel, even naar m'n oom & tante op en neer. Vervolgens ging ik daarna alle paardjes lekker slobber geven en toen zaten m'n shets echt HELEMAAL onder(lees, ik kon het halstertouw niet vastpakken zonder smerig te worden xd).
Toen ging ik met Vera rijden, had ik al een tijdje niet gedaan vanwege m'n arm. Dus ik loop met haar naar de bak toe, en dan zet ze echt een volle hinnik op altijd(verlatingsangst hé..) dus dat ben ik gewend. Maar dit keek stonden we nog niet eens bij het hekje(waar ze altijd hinnikt) of ze begon al. En maar dartelen, en toen stond ze met 4 benen in de mesthoop.
Dus ik zo van ehm okee Vera wat jij wilt. Maar toen ik hekje open deed zei ik wacht, en ze duwt me gewoon om en loopt door. Dus ik duw haar terug, want ik tolereer dat echt niet, en laat haar een beetje dartelen voordat ik haar weer de bak in laat. Vervolgens was m'n vriendin er ineens en toen moest ik maar proberen op te stappen in de bak ipv in de uitloop naar haar maatje toe. Resultaat: mislukking. Dus Vera maar dartelen enz. en toen werd ik echt even helemaal gek xd(nouja in m'n hoofd, niet tegen vera)
Vervolgens ging die vriendin weer weg, en toen ging ik haar aan de teugel rijden en ik voelde me relaxed. Maar Vera dacht daar anders over.(laten we gaan schudden! dat is ook zo lekker voor baasjes' armen)
En voor de rest wilde ze ook alleen maar op d'r eigen tempo draven dus ik was gauw klaar..