[HK]Jonge wedstrijdruiters

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

x_Kaat_x

Re: [HK]Jonge wedstrijdruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 09:55

zo geraak ik weer eindelijk eens op de computer :D Met Amigo gaat het super en het weer is heerlijk hee!
de radio bij ons rijkt helaas niet tot bij de piste :n maar als hij binnekort thuis staat dan lukt dat wel :D
ik wil eigenlijk ook graag een speiegel in de piste :D maar geen idee of dat een goed idee is met een buiten piste :')

Aniek, fijn dat het goed ging! wel jammer natuurlijk van de foutjes, maar dat doe je nu volgende keer vast wel beter :D

concentreren gaat bij mij meestal wel goe dmaar soms.. ook een echte ramp :') ik vraag altijd aan mijn ouders enzo om niet tegen me te praten tijdens het rijden want dat hoor ik toch niet :') of dat verstoord mijn concentratie :P

maargoed ik ga maar weer eens kiezel schuppen :wave:

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 15:08

Wauw super Aniek :D!!

Kiezelschuppen? :') succes kaat! :D
Hier twee geweldige dagen gehad op de SGW. Echt genoten van het crossen. En de mooie paarden en ponysport.

matedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 15:13

Pff zaterdag wedstrijd maar nog steeds geen Startlijst... beetje irritand want ponylief is niet van mij en wil graag duidelijkheid naar de eigenaren toe...

matedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 14:58

ondertussen weet ik mijn tijden! 11:15 en 12:00... drie kwartier tussen mn proeven :(
ben ook al bevooroordeeld :z ik rijd bij een manege die wedstrijd waar vroeger mn verzorgpony succesvol Z liep en nu rijd ik daar in de B en die hele organisatie kent mn pony :')
ga gwn mn best doen en als ze me aanspreken daarop jammer dan want ik ben niet hun en ik rijd nu op haar op mn eigen manier :j en heb goede begleiding :Y)

gister wel heerlijk gereden weer <3 gwn mn best doen!

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 16:45

Ahh wat vervelend zolang ertussen..
Super leuk Hillady! Ik ben zondag ook naar een cross geweest, echt genoten en wat plaatjes geschoten!

Ik moet zondag om 11.39 en 15.39 met 19 en 21 starts :oo
Verder onwijs druk met school.. :(

matedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 18:46

Oehh leuk mogen we paar foto's zien?

matedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 18:47

Oehh leuk mogen we paar foto's zien?

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 18:58

Ik ben ook benieuwd Aniek :D!
Zo is het maar net matedor. Laat ze maar praten. Blijf je toch houden..

Ponylief liep zo lekker vandaag :D! Laat haar alsjeblieft zondag ook zo lopen. Moet zondag vroeg mijn bed uit.. 8:30 en 8:40 starten :Y)

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 20:04

Wat foto's dan! Sorry voor de kwalitieit :o sreenshots + bokt upload doet de kwaliteit niet ten goede :')

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hillady schreef:
Ik ben ook benieuwd Aniek :D!
Zo is het maar net matedor. Laat ze maar praten. Blijf je toch houden..

Ponylief liep zo lekker vandaag :D! Laat haar alsjeblieft zondag ook zo lopen. Moet zondag vroeg mijn bed uit.. 8:30 en 8:40 starten :Y)

Woahh lekker vroeg :') super dat ze ze goed liep! :D

Hier liep pony ook super goed vandaag <3

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 20:07

Ah dan kan ik zo weg zwijmelen als pony goed loopt :D
Echt gave foto's Aniek! En inderdaad heel vroeg :')

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 21:01

Wauhauw, vanmiddag ging het echt BAR slecht :p. Ik ging eerst m'n oudste Shetje een lekkere wandeling maken, ingeknot en wel, even naar m'n oom & tante op en neer. Vervolgens ging ik daarna alle paardjes lekker slobber geven en toen zaten m'n shets echt HELEMAAL onder(lees, ik kon het halstertouw niet vastpakken zonder smerig te worden xd).

Toen ging ik met Vera rijden, had ik al een tijdje niet gedaan vanwege m'n arm. Dus ik loop met haar naar de bak toe, en dan zet ze echt een volle hinnik op altijd(verlatingsangst hé..) dus dat ben ik gewend. Maar dit keek stonden we nog niet eens bij het hekje(waar ze altijd hinnikt) of ze begon al. En maar dartelen, en toen stond ze met 4 benen in de mesthoop.

Dus ik zo van ehm okee Vera wat jij wilt. Maar toen ik hekje open deed zei ik wacht, en ze duwt me gewoon om en loopt door. Dus ik duw haar terug, want ik tolereer dat echt niet, en laat haar een beetje dartelen voordat ik haar weer de bak in laat. Vervolgens was m'n vriendin er ineens en toen moest ik maar proberen op te stappen in de bak ipv in de uitloop naar haar maatje toe. Resultaat: mislukking. Dus Vera maar dartelen enz. en toen werd ik echt even helemaal gek xd(nouja in m'n hoofd, niet tegen vera)

Vervolgens ging die vriendin weer weg, en toen ging ik haar aan de teugel rijden en ik voelde me relaxed. Maar Vera dacht daar anders over.(laten we gaan schudden! dat is ook zo lekker voor baasjes' armen)

En voor de rest wilde ze ook alleen maar op d'r eigen tempo draven dus ik was gauw klaar.. :+

lina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 00:07

Zo ik ben weer op Nederlandse bodem! Geweldige week gehad, maar ik kan niet wachten om weer naar mijn paardjes te gaan :o. Ik zal morgen even rustig bijlezen en reageren!

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 06:26

Super lina :D!

Wat een verhaal OneAndOnly... Jeutje!

Gisteren heel veel lol gehad met ponylief
Afbeelding

Afbeelding

matedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 15:24

Super Lina!!
Haha wat leuk! Plezier straalt er van af
Vijf die cross foto's echt gaaf!!

Vanavond eerste carroucel les en effect wassen!
Morgen 11:45 en 12:08 mn proeven. Het rare is dat er in de zelfde ring de b ook m is. Maar nu moeten er 2 mensen van m2 voor mij en daarna weer wat van m2... zit er midden tussen in :') voor of nadeel? Wat denken jullie?

lina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 12:21

aniek_joefy schreef:
Veel plezier allebei!
Vandaag eigenlijk heel fijn gereden, maar ben zelf slordig aan het rijden :o hierdoor met allebei nét geen winst :(
Als mensen nog tips hebben je beter te concentreren tijdens de proef, graag :')

Morgen weer dagje naar de cross en foto's maken!

dit herken ik zo erg, ik rijd thuis als ik geen les heb inderdaad altijd met muziek op. met losrijden voor de proeven ook maar toch zodra ik de proef in ga daaag concentratie :wave:

OneAndOnlyx schreef:
Ik heb al een aantal data die vaststaan dat ik start met Veertje:
- 2de pinksterdag, cross!! <3
- 21 aug, dressuurwedstrijd met direct commentaar na de eerste proef (:

Klinkt leuk!
x_Kaat_x schreef:
zo geraak ik weer eindelijk eens op de computer :D Met Amigo gaat het super en het weer is heerlijk hee!
de radio bij ons rijkt helaas niet tot bij de piste :n maar als hij binnekort thuis staat dan lukt dat wel :D
ik wil eigenlijk ook graag een speiegel in de piste :D maar geen idee of dat een goed idee is met een buiten piste :')

Aniek, fijn dat het goed ging! wel jammer natuurlijk van de foutjes, maar dat doe je nu volgende keer vast wel beter :D

concentreren gaat bij mij meestal wel goe dmaar soms.. ook een echte ramp :') ik vraag altijd aan mijn ouders enzo om niet tegen me te praten tijdens het rijden want dat hoor ik toch niet :') of dat verstoord mijn concentratie :P

maargoed ik ga maar weer eens kiezel schuppen :wave:

Het bestaat wel volgens mij spiegels in de buitenbak, ik houd van spiegel mis ze dan ook heel erg als ik buiten rijd :')

Hillady schreef:
Wauw super Aniek :D!!

Kiezelschuppen? :') succes kaat! :D
Hier twee geweldige dagen gehad op de SGW. Echt genoten van het crossen. En de mooie paarden en ponysport.

Fijn dat het leuk was! het trekt mij ook heel erg.. maar eerst maar een 'gewoon' B starten.

matedor schreef:
ondertussen weet ik mijn tijden! 11:15 en 12:00... drie kwartier tussen mn proeven :(
ben ook al bevooroordeeld :z ik rijd bij een manege die wedstrijd waar vroeger mn verzorgpony succesvol Z liep en nu rijd ik daar in de B en die hele organisatie kent mn pony :')
ga gwn mn best doen en als ze me aanspreken daarop jammer dan want ik ben niet hun en ik rijd nu op haar op mn eigen manier :j en heb goede begleiding :Y)

gister wel heerlijk gereden weer <3 gwn mn best doen!

drie kwartier.. gatsie.. In middels ben je al geweest volgens mij maar ach, mensen vooral lekker laten denken wat ze willen denken jij weet wel beter en op een dag..
aniek_joefy schreef:
Ahh wat vervelend zolang ertussen..
Super leuk Hillady! Ik ben zondag ook naar een cross geweest, echt genoten en wat plaatjes geschoten!

Ik moet zondag om 11.39 en 15.39 met 19 en 21 starts :oo
Verder onwijs druk met school.. :(

Veel succes zondag!

OneAndOnlyx schreef:
Wauhauw, vanmiddag ging het echt BAR slecht :p. Ik ging eerst m'n oudste Shetje een lekkere wandeling maken, ingeknot en wel, even naar m'n oom & tante op en neer. Vervolgens ging ik daarna alle paardjes lekker slobber geven en toen zaten m'n shets echt HELEMAAL onder(lees, ik kon het halstertouw niet vastpakken zonder smerig te worden xd).

Toen ging ik met Vera rijden, had ik al een tijdje niet gedaan vanwege m'n arm. Dus ik loop met haar naar de bak toe, en dan zet ze echt een volle hinnik op altijd(verlatingsangst hé..) dus dat ben ik gewend. Maar dit keek stonden we nog niet eens bij het hekje(waar ze altijd hinnikt) of ze begon al. En maar dartelen, en toen stond ze met 4 benen in de mesthoop.

Dus ik zo van ehm okee Vera wat jij wilt. Maar toen ik hekje open deed zei ik wacht, en ze duwt me gewoon om en loopt door. Dus ik duw haar terug, want ik tolereer dat echt niet, en laat haar een beetje dartelen voordat ik haar weer de bak in laat. Vervolgens was m'n vriendin er ineens en toen moest ik maar proberen op te stappen in de bak ipv in de uitloop naar haar maatje toe. Resultaat: mislukking. Dus Vera maar dartelen enz. en toen werd ik echt even helemaal gek xd(nouja in m'n hoofd, niet tegen vera)

Vervolgens ging die vriendin weer weg, en toen ging ik haar aan de teugel rijden en ik voelde me relaxed. Maar Vera dacht daar anders over.(laten we gaan schudden! dat is ook zo lekker voor baasjes' armen)

En voor de rest wilde ze ook alleen maar op d'r eigen tempo draven dus ik was gauw klaar.. :+

Jammer dat het niet zo goed ging, volgende keer beter!

Ziet er leuk uit Sanne!

lina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 12:30

Mijn grote vriend is Woensdag 12 geworden *\o/*
Afbeelding
Een foto van een tijdje geleden, knap paard <3 .

Hij is goed verzorgd in de tijd dat ik weg was :) . Gister weer gelest, het ging heel fijn alleen in het begin is het even moeilijk hij wil in ons oude patroontje lopen, vooral zonder motor en het liefst daarbij je hoofd kantelen en ik ben zo snel geneigd om met hem mee te gaan.. terwijl ik eigenlijk gewoon niks van hem moet aantrekken en me aan het oorspronkelijke plan moet houden want als we daar dan even doorheen zijn gaat hij lopen! Als ik les heb gaat dat super en als ik zelf rijd dan duurt het iets langer maar gaat het uiteindelijk ook goed maar als ik wedstrijd heb.. dan kan ik meteen niet meer logisch nadenken _O- . Morgen om 9:30 proefgerichte clinic starten kijken of dat ons helpt, ben erg benieuwd!

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 14:21

Vanavond een lesje doen, we gaan de galop trainen *\o/* *\o/* . Verder heeft Vera vanmiddag tijdens het wandelen keihard met d'r hoef tegen m'n enkel aangetrapt(per ongeluk) en het doet nu wel erge zeer |(

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 15:19

waaaahh gefeliciteerd met je knapperd Lina :D :D

matedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 15:24

gefeliciteerd! leuke foto!
succes vanavond!

ik ook weer terug van concour :')
ik opgestapt en opzoek gegaan naar het inrijden voor de dressuur... eerst door parkeerwachters na de inrijdring voor springen gestuurd :') dat was 300 meter verderop door het bos en over de weg... daar aangekomen blijkt dat daar geen dressuur is -O- wij weer terug en mevrouw ongeduld moest wachten bij de weg want er kwam een auto aan zij steigeren en hupsen en trekken. auto netjes gestopt en heb dr even voorwaarts gehouden. toen te horen gekregen dat de dressuurbanen 1 km verderop ongeveer lagen :( ik daar heen en eindelijk daar aangekomen had ik een enorme stuiter onder me met vol spanning en helemaal wild want die dacht dat we een buitenrit gingen maken door het bos... want de weg er naar toe was door het bos... ik gaan inrijden en even hulp gekregen van paar mensen die mee waren met mij en toen de proeven in. eerste proef 181 twede proef 185 *\o/* met als commentaar een stillere aanleuning en dat klopt ook! maar pfoe wat een drama joh... ondanks alle omstandigheden heel tevreden! maar echt die organisatie... werd er gek van!

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 15:29

Dit is echt een van die dagen dat ik dit zooooo ontzettend erg mis:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nu.. tja nu heb ik Vera.. |(

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 17:17

matedor schreef:
gefeliciteerd! leuke foto!
succes vanavond!

ik ook weer terug van concour :')
ik opgestapt en opzoek gegaan naar het inrijden voor de dressuur... eerst door parkeerwachters na de inrijdring voor springen gestuurd :') dat was 300 meter verderop door het bos en over de weg... daar aangekomen blijkt dat daar geen dressuur is -O- wij weer terug en mevrouw ongeduld moest wachten bij de weg want er kwam een auto aan zij steigeren en hupsen en trekken. auto netjes gestopt en heb dr even voorwaarts gehouden. toen te horen gekregen dat de dressuurbanen 1 km verderop ongeveer lagen :( ik daar heen en eindelijk daar aangekomen had ik een enorme stuiter onder me met vol spanning en helemaal wild want die dacht dat we een buitenrit gingen maken door het bos... want de weg er naar toe was door het bos... ik gaan inrijden en even hulp gekregen van paar mensen die mee waren met mij en toen de proeven in. eerste proef 181 twede proef 185 *\o/* met als commentaar een stillere aanleuning en dat klopt ook! maar pfoe wat een drama joh... ondanks alle omstandigheden heel tevreden! maar echt die organisatie... werd er gek van!

Tja organisaties tegenwoordig ( snap precies wat je bedoeld :+ )
Anyway, ik heb morgen weer wedstrijd :D !!

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 17:18

En echt suuuuuper van je winstpunten! :D

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 17:50

Aahh wat vervelend..
Succes morgn! Ik heb ook wedstrijd! Selectie :') spanneeend

Vandaag echt heerlijk gereden met allebei! Daarna nog met fiets en camera met m'n zus mee geweest op buitenrit en weer wat plaatjes geschoten! Leuk dagje :)

lina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 19:27

Dankjewel Sanne!

Gefeliciteerd met je winstpunten matedor!

Nou meneer weer strak in de knotten voor morgen ochtend. Vandaag voor het eerst sinds mijn 'ongeluk' weer met mijn andere paard het twiske in geweest, het was in het begin even moeilijk maar uiteindelijk super braaf :D

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 20:23

Vanavond lekker een half uurtje gelest, ze liet eindelijk een beetje los en ik heb een oplossing gevonden voor het hangen in de teugels wat ze vaak doet. Mijn les-instructrice was helemaal happy en ze appte me 10 min later(toen ze wss thuis was :p) dat we zo vooruit gaan :D. Binnenkort maar is buitenrijden weer voortzetten, wie weet brengt het ons wat.