Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

!
daar uiteindelijk 177.

. Als die nou zo blijft toen op ander terrein dan zal ik eens kijken wanneer we L2 gaan. Heb inmiddels 17 winstpunten in de L1.
maar ik heb sowieso outdoor nog niet veel gestart. Vorig jaar 2 keer en dit jaar nu 4x 

hemel wat een klote weer haha, m'n onderbroek was ook zeiknat. Cadiz is dat niet gewend want ik rijd nooit in de regen
dus hij was beetje doenerig met z'n hoofd. Maar hij bleef zo fijn doorlopen in de proeven, was dezelfde locatie als m'n M1 debuut waar ie toen zo stil viel, dus was daarover echt tevreden! Bleek dat we 2x 1e waren, met 187 en 203 punten, met tweede proef bijna 30 punten verschil met de nr 2
ook hadden we ein-de-lijk een 7 en een 5 voor het aw, waar we hiervoor standaard 2x n 4 ervoor hadden, dus super blij mee! Over drie weken gaan we weer 

Aangezien het geen officiële wedstrijd was, heb ik bewust met zweep gestart, ik kon namelijk tussen de proeven door niet er nog even aan rijden dus was bang dat er anders helemaal niks meer van terecht kwam. Wil nu nog een paar keer gewoon L2 starten en als ik daar wat tevreden mee ben eens een proef zonder zweep gaan rijden en kijken hoe dat gaat. Thuis luistert ze gewoon zonder zweep, dus is niet echt iets wat ik thuis kan trainen helaas.
Eigenlijk zijn onze echt slechte L2 proeven evenveel punten waard als onze slechte L1 proeven en hoe beter het gaat, hoe meer punten meer het waard blijkt

de tweede jury zei nog dat ze dacht dat 't dressuurbloed was haha, helemaal verbaasd toen ik zei dat 't toch echt 'n springer was qua bloed
maar ze was erg gecharmeerd van 'm
alleen sidenote dat ie hier en daar te diep liep maar dat was ik ook helemaal met 'r eens 
opzich haalde ik tijdens clubwedstrijd wel 185 in de L2. Maar ergens knaagt er wat van dat lukt vast allemaal nog niet
.
. Nee denk dat ik gewoon begin met een proef HC dan zie ik het snel genoeg 
) dus die overstap merkte ik niet echt! ik vond de L2 makkelijker dan de L1, L2 ging me gewoon veel beter af want vind dat lichtrijden echt niks in een proef
ik was zo gewend zo veel op mn zit te rijden dat ik eigenlijk vergat dat ik ook nog moest lichtrijden en ja dan valt je hele zithulp bijna weg, ook doordat je zo vaak moet wisselen tussen doorzitten/lichtrijden vond ik het veel moeilijker om het beeld constant te houden, dus vond de L1 gewoon lastiger dan de L2
maar ik ken iemand (nog in de pony tijd) die op de brabantse kampioenschappen haar M1 proef per ongeluk met zweep had gereden, natuurlijk had ze het wel door na een tijdje maar ze hoorde er niks van dus dacht maar door rijden. Totdat ze op het einde van de dag naar het uitslagen bord keek...... stond haar naam er niet tussen..... (en ze was wel een kansmaker voor de prijzen) in paniek naar het secretariaat gerend en daar kwam ze erachter dat ze uitgesloten was! dan baal je echt wel hoor! ook wel heel erg banketstaaf van de jury om er niks van te zeggen