Heb inderdaad gewoon kunnen starten. Hoorde ik gisteren al, een uur of 2 nadat ik hoorde dat het afgelast was. Bijzonder verhaal. Geloof dat diegene die het regelde al zou stoppen na vandaag, maar gisteren besloten heeft per direct te stoppen. Diegene die het over zouden nemen waren, voor zover ik weet, niet op de hoogte dat zij alles had afgelast. Let wel, ik weet niet precies hoe het zit, maar het is hoe dan ook apart.
Kon fijn rijden, alleen was Bogan vrijdag en gisteren al tot de conclusie gekomen dat hij achterwaarts toch even niet meer snapte
en vandaag besloot hij gewoon helemaal niet achterwaarts te gaan
Met in de 1e proef een dikke 3 dus. Ik stuurde hem zelf te scherp in de contra, dus daar sprong hij om en ook een 3. Verder veel 6jes, maar ook 7ens voor de middendraf en schouderbinnenwaarts. Was hier 1e (van de 2
) met 178, dus als het aw en contra gewoon 6en waren geweest of hoger toch dikke winst. 2e proef ging fijner, alleen het aw niet. Hier had ik een 2
(in de eerste proef ging hij iig nog 2 passen haha) verder geen onvoldoendes, wel flink 7ens, dus hier had ik 182 en ook 1e. Was voor zo'n eerste keer zeker niet ontevreden. Kon er fijn aan rijden, hij liep hele stukken goed van de hand af (nog niet eerder zo fijn) wel wat stuurfoutjes met mijn voltes (dan merk ik opeens dat we normaal in een kleinere bak rijden
) Jammer van het achterwaarts, komende week even op strafkamp.
?
tijdens het losrijden deed hij het echt perfect, en in de proef ......