Wat fijn dat je het zo goed voor elkaar hebt met Fifty! Dan kun je gewoon rustig een dagje vrij zijn, terwijl je weet dat er goed met het paard omgegaan wordt. Al zou ik het niet kunnen, denk ik

Heb 15 jaar lang paarden van/voor anderen gedaan, die helaas steeds andere bedoelingen en instellingen hadden dan ik. Ik ben dus heel blij dat ik eindelijk mijn eigen heb, waarmee ik écht kan doen en laten wat ik wil

Ik moet altijd wel lachen als er weer een paard door de longeercirkel sjeest, maar als je het zelf bent is het niet altijd even fijn natuurlijk. Heeft Fifty z'n energie op een goede manier kunnen gebruiken tijdens de les?
Zonde van de punten, Fleur, maar een relaxt paard is toch ook wel veel waard! Gelukkig kwam je gevoel wel overeen met de uitkomst. Enthousiast rijden wordt zeker gewaardeerd, maar helaas wel extra afgestraft als er daardoor foutjes ontstaan. Maar ach, volgende keer beter!
Parti en ik hebben eergisteren dus weer gelest, en hij liep best lekker. Hij blijft altijd wat hangen is zijn eigen houding, waardoor hij er net niet helemaal doorheen komt. Ik moest wat strenger zijn en hij kwam nu heel mooi vanuit de schoft omhoog. Voor mijn gevoel was ik wel té streng, maar volgens mijn instructrice was dat absoluut niet zo. Het wijken ging wel finaal de mist in, dus daar heb ik gisteren nog weer even aan gewerkt en toen ging het ineens wel weer goed