Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sundral schreef:Ingeltje schreef:bah, dat soort mensen kots ik van...
prima hoor dat je een goed paard hebt en dat je zelf ook al wat gereden hebt, maar alsjeblieft, ga dan lekker in de Z starten en niet in de L, kom aaaaaan!!!
Tsja het is mijn vriendin en ik heb ook wel gezegd hoe ik daar over denk. Ik vind het alleen wel vreemd dat MacRider dit niet checkt.
Agossie schreef:Neeee... MacRider kijkt naar het talend van de RUITER. (maar wel jammer dat het toch een vertekend beeld geeft als een L ruiter op een GP paard in L gaat rijden en ik op mijn B paardje een L rondje mag gaan pogen...)
Sundral schreef:Agossie schreef:Neeee... MacRider kijkt naar het talend van de RUITER. (maar wel jammer dat het toch een vertekend beeld geeft als een L ruiter op een GP paard in L gaat rijden en ik op mijn B paardje een L rondje mag gaan pogen...)
Ze zeggen inderdaad dat ze naar het talent van de ruiter kijken, maar geloof mij; Als jij op een PSG paard gaat zitten, die zijn benen in zijn nek legt en jij gaat netjes zitten en doet je handjes naar voren..... Nou dan weet je al genoeg toch?
Citaat:Ze zeggen inderdaad dat ze naar het talent van de ruiter kijken, maar geloof mij; Als jij op een PSG paard gaat zitten, die zijn benen in zijn nek legt en jij gaat netjes zitten en doet je handjes naar voren..... Nou dan weet je al genoeg toch?
[/quote]
Agossie schreef:Ik denk ook dat het zo zal gaan. Zet een ruiter die op een Z-paard rijdt en het daar ook op geleerd heeft op de mijne, en ze komen minder "getalenteerd" uit de bus. Dènk ik!
Nah ik heb het niet van mijn paard(en) geleerd maar met, dit is de 2e die ik zelf opleid
Dus dat is toch wat anders dan iemand die op een leerpaard heeft leren "sturen" idd
Drunksheep schreef:Ik heb al iemand gesproken die ook gewoon had mogen meedoen met d'r D-pony fjord (Sjolvir) en ik heb zelf ook gemaild. Beetje jammer dat er gelijk wordt gedaan alsof je achterlijk bent
svdijk86 schreef:Hippisch Centrum Groenraven is ook gesloten voor inschrijving overigens (23maart) Er staan 46 pers. op de lijst.
Ik ben benieuwd waarom ze het aantal gehalveerd hebben?? Misschien toch om aan die tijd te komen ofzo?
svdijk86 schreef:Hippisch Centrum Groenraven is ook gesloten voor inschrijving overigens (23maart) Er staan 46 pers. op de lijst.
Ik ben benieuwd waarom ze het aantal gehalveerd hebben?? Misschien toch om aan die tijd te komen ofzo?
Nou, dat maakt voor mij de keus gemakkelijk! Ik kom jou wel aanmoedigen, Svandijk86! svdijk86 schreef:Drunksheep schreef:Ik heb al iemand gesproken die ook gewoon had mogen meedoen met d'r D-pony fjord (Sjolvir) en ik heb zelf ook gemaild. Beetje jammer dat er gelijk wordt gedaan alsof je achterlijk bent
Sjolvir doet toch helemaal niet mee met dr fjord maar met die zwarte? Volgens mij is Fjordie voorlopig met pensioen hoor.
marjan1986 schreef:Ingeltje schreef:bah, dat soort mensen kots ik van...
prima hoor dat je een goed paard hebt en dat je zelf ook al wat gereden hebt, maar alsjeblieft, ga dan lekker in de Z starten en niet in de L, kom aaaaaan!!!
ga ik helemaal in mee!
svdijk86 schreef:Agossie schreef:Ik denk ook dat het zo zal gaan. Zet een ruiter die op een Z-paard rijdt en het daar ook op geleerd heeft op de mijne, en ze komen minder "getalenteerd" uit de bus. Dènk ik!
Keertje uitproberen?Nah ik heb het niet van mijn paard(en) geleerd maar met, dit is de 2e die ik zelf opleid
Dus dat is toch wat anders dan iemand die op een leerpaard heeft leren "sturen" idd
) Mooi paard!