Ik moet bekennen, gister geupload en net perongeluk al gerefresht.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LiselotZorro schreef:Ik weet niet beter dan dat ik uit m'n hoofd rij. Bij een nieuwe proef stap ik hem tijdens het los rijden vaak al een keer.
Dispar_Vulgo schreef:Ik denk dat ik álle trucjes voor uit het hoofd rijden wel heb opgezocht, want ik ben echt slecht in rijtjes onthouden![]()
Maar de laatste fysieke wedstrijd had ik geen voorlezer, dus heb ik voor het eerste 1 proef uit mij hoofd gereden. En het ging goed!![]()
Wat voor mij werkt:
1. Ik kijk KNHS App met het proefje aantal keer en oefen in mn hoofd de proef heel vaak
2. Thuis met losstappen vaak de proef (in stap dus) rijden
3. Paar keer het proefje ‘echt’ rijden (juiste gangen)
4. Moeilijke lijntjes evt. los oefenen
5. Op wedstrijd met losrijden, nog 1x de proef in je hoofd doornemen, zoals je in die wedstrijdbak gaat rijden
Kost me wel een week ofzo, maar dan ken ik hem wel echt goed
_Anneruth schreef:O echt joh Linda? Dan waren ze wel echt vlot bij jou.
linda2008 schreef:Uit het hoofd rijden durf ik op wedstrijd ook niet. Zeker niet met 2 proeven. Maar dezelfde proef online, thuis, gaat heel goed en eigenlijk zelfs beter. Ik leer namelijk niet gewoon de proef uit mijn hoofd maar ook de voorbereidingbijvoorbeeld; in die hoek halve ophouden, hoek door, afwenden, recht maken, hand openen, gas geven... voor mij werkt dat top! Ik denk er zelfs overna om op reguliere wedstrijd ook te beginnen met 1 proef uit mijn hoofd te gaan rijden
Anneruth, die van de 29e heb ik al lang binnen
mcjv schreef:Jammer van je pijn Kaitlyn! Waaraan is je paard geopereerd? Gelukkig gaat het wel steeds beter.
linda2008 schreef:Kaitlyn, niet vergeten waar je paard vandaan komt hoor...ik heb natuurlijk dezelfde ellende gehad en ik ben mijn pony nu ook veel dankbaarder op een of andere manier
voor alles wat ze doet en haar ongelooflijke doorzettingsvermogen. Maar het is ook logisch dat je, nu je weer gewoon kunt rijden, ook het beste er uit wilt halen
xRoossie95 schreef:_Anneruth schreef:O echt joh Linda? Dan waren ze wel echt vlot bij jou.
Denk dat onze standaarden anders zijn dan![]()
Ik krijg meestal na 2-3 dagen mijn punten al hoor. Eigenlijk gebeurde dat wel elke keer. Dus na 4 dagen vind ik ze al langzaam
En ja ik weet het, het hoeft niet en ik ben gewoon verwend maar toch
Kaitlyn schreef:mcjv schreef:Jammer van je pijn Kaitlyn! Waaraan is je paard geopereerd? Gelukkig gaat het wel steeds beter.
Ze is geopereerd aan koliek, 2x door het oog van de naald gekropen, maar ze is er nog en een volledig herstel.![]()